Разработката на хибридния модел тип plug-in на GM, Chevrolet Volt напредна доста.
Вицепрезидентът на GM Боб Люц (Bob Lutz) съобщи тази седмица, че прототип на серийния модел на Chevrolet Volt е постигнала поставената цел да изминава около 40 мили (64 км) само с електроенергия.
От GM вече съобщиха, че дизайнът на серийния модел на Volt е окончателно установен. Всичко това говори, че инженерите на GM ще успеят да спазят поставения срок за старт на серийното производство на Chevrolet Volt. Макар при тестовете на новия автомобил, като „муле” да се използва каросерията на по-старо Malibu, от развойния център на GM в Мичиган изтекоха неофициално образи на бъдещия сериен автомобил, които показват определени разлики с концепцията.
Пред списание Edmunds, Люц заявява, че при последния тест колата за първи път се е движела само на електроенергия и е показала, че надеждно отговаря на поставените цели. При това с приблизителните размери на оригинала и с доста по-различната каросерия на Malibu. Новият Chevrolet Volt има електромотор и ново поколение литиево-йонни батерии, както и двигател с вътрешно горене. Последният ще бъде или дизелов или ще може да работи на бензин и етанол, в зависимост от пазара на който ще се продава колата.