fallback

Волво S 40/V 40/Volvo S & V 40

+ нормално качество на изработката, яки дизелови мотори, достатъчно пространство- високи сервизни разходи, относителен комфорт, жадни бензинови мотори

 История на модела2/96 Представяне на модела. Седан с четири врати и комби с пет врати. Мотори: 1.8 литров с 115 к.с. и 2.0 литров с 136 к.с.4/96 2.0 литровият мотор вече с 140 к.с.12/96 Нов 1.9 литров турбодизел с 90 к.с.5/97 Нови мотори: 1.6 литров с 105 к.с., 1.9 литров турбобензин с 200 к.с. и 2.0 литров "soft" турбобензин (с по-слабо налягане) с 160 к.с.10/98 Нов 1.8 литров бензинов мотор с 125 к.с.1/99 Нов турбодизел с директно впръскване 1.9 литров с 95 к.с.5/99 Преработени мотори: 1.6 литровия вече с 109 к.с., 1.8 литровия вече с 122 к.с., 2.0 литровия вече с 136 к.с.4/00 Лек фейслифт, допълнителни мотори: 2.0 Sport T4 с турбо и с 200 к.с., 2.0 T с турбо и с 165 к.с., 1.9 D турбодизел с 102 к.с. и 1.9 D турбодизел с 115 к.с.8/00 Нов мотор: 1.8i 16v с 122 к.с.5/01 Нов мотор: 1.9 TD турбодизел с директно впръскване с 102 к.с.4/02 Подобрения в модела, променено оборудване4/04 Спиране на производството. Наследник S 40 (седан) и S 50 (комби)Повече от 90% от най-малкото Волво са продадени като V 40, т.е. като комби. Волво разполага с много добър профил на марката с имиджа на сигурен и солиден автомобил. С модела 40 шведите си бяха поставили целта да пренесат добрите характеристики върху модел от средния клас. За да държат производствените разходи в прилични рамки Волво се кооперира с Мицубиши. Върху почти еднаква база в Холандия се произвеждаха S 40, V 40 и Мицубиши Каризма. Комичното в случая е, че Волвото се разваля много по-често и има по-лош профил в статистиките на повредите. Типичен за марката е пакетът за сигурност. В най-малкият модел нивото е почти същото като в по-големите модели и то не само заради прочутата система за предпазване при страничен удар SIPS. Все пак някои недостатъци в детайлите са смущаващи. Един от тях е настройката на волана, който е твърде нисък, дори в най-високата си точка на регулиране. От гледна точка на комфорт моделите на 40 предлагат средно равнище. Спортните модели са прекалено твърди, докато стандартната настройка е прекалено мека. При това пространството на задната седалка е нетипично за Волво прекалено тясно. Добри думи за сметка на това заслужават силните спирачки. Моделите комби V 40 с пазарния си дял от над 90% са доста по-скъпи и на пазара втора ръка. Повече от ¼ от всички екземпляри са с дизелови мотори, които обаче не са безкрайо препоръчителни. В началото на 99 г. турбодизеловият мотор с 90 коня беше сменен с дизел с директно впръскване с 95 к.с. Чак след 2000 година Волво разполага с два превъзходни дизелови агрегата от Рено. При бензиновите мотори най-добър прием сред купувачите намери 1.8 литровия с 115 к.с., въпреки че 2.0 литровия с 140 коня се справя по-добре с тежестта на автомобила. Турбобензиновите с мощност до 200 коня подвърждават всички опасения към свръхмоторизираните коли. Предлагат спортни характеристики, но вдигат разходите до крайно неикономични величини. Най-често срещани повредиМотор: загуби на масло и дефектни маркучи на турбото. Скъсани ангренажни ремъци при дизелитеОхладителна и горивна системи: дефектни горивни помпи и прекъснати маркучи по охлажданетоЕлектрика: 97/98 много дефектни генератори и релета на мигачите, редки случаи на проблеми с имобилайзера и празни акумулатори  
Тагове:
fallback
  • #10
    Koycho749 ( преди 6 години )
    Super avtomobili
  • #9
    kemal ( преди 12 години )
    i az si imal volvos 40 ot dva mesetsa yako karane bez problemi samo leko predapvane no tova e ot sve6tite no ne rzbiram ot tabloto ne s strelka a ot drugite nerazbiram za benzina kolko ima kolko pokazva se slagam benzin ako ima nqkoi dami obqsni :)))))
  • #8
    S.Velikov ( преди 13 години )
    От 4 години карам волво модел В40,97г., досега съм изминал 40000 км.(общо 80000км.),на 2 г. го карам в сервиз за подготовка за зимата: смяна на масла, смазки, спирачна течност, антифриз и филтри, както и диагностика на системите и досега не е кихнало. Вози комфортно(ни много твърдо ни много меко-стегнато), сигурно и икономично. Волана ми е удобен,креслата също,голям багажник,отзад е достатъчно широко за човек висок 1,80 м., не ми гори масло и не дава дефектите описани по-горе. Доволен съм!:)
  • #7
    1 9 1 2 ( преди 14 години )
    Написаното в статията относно волана просто не е вярно - съвсем нормална позиция има.Не разбирам от меки и твърди настройки,знам само,че колата върви като часовник,пък не ми пука каква и била настройката.Разбира се това,че този автомобил е здрав като танк не значи,че ако човек не го кара внимателно,родните пътища няма да му разкажат играта.При нормална експлоатация тази кола може да е практически вечна.
  • #6
    vvvkokovv ( преди 15 години )
    Мойто В40 е от 98 наистина е доста здрав автомобил, но двигателя 1,6 е слаб за тежкото купе и градско погорва повечко. Иначе сервизните разходи/задължително сменяемите консумативи/ не са по-високи, разликата с Опел или |Форд каквито съм карал е до 10-15% повече.
  • #5
    RPWWD ( преди 16 години )
    До гражданите с 3 годишните коли купени от дилъра във Варна - ако не сте разбрали, в тази статия става дума за предишния модел. Ако си купя нова кола от магазина и на 65000 км/ или 2 години ми замине квото и да било направо ще ги подпаля;-)
  • #4
    p.vasileva ( преди 16 години )
    Kolata e super.Kupena e lqtoto na 2005,t.e. sega napravi 3 god.Kupena e 4isto nova ot dilyra v varna.Za salona v varna imam malko zabelejki, no kato cqlo sa dolu gore to4ni.Kolata e benzin 1.8.Razhoda koito dava e mejdu 6 i 7 litra s klimatika.Super e za dylyg pyt.Na 65000 km samo s dinamoto imahme problem, no se remontira.ne sme go slenqli.nqma nikakvi 6umove i se dyrji strahotno na pytq.prosto e udovolstvie da 6ofira6 tazi kola.Mnogo e stabilna i v zavoite nqma6 nikakvi griji.Kato cqlo vseki lev investiran v neq si zaslujava na 100%.
  • #3
    n.nikolov ( преди 16 години )
    imam volvo s 40 2.0d strahotin avtomobil ot 3 godini go karam zakupih go ot dilara v varna na volvo.dori i dnes si vdiga 210km kakto e po knijka :),koeto triabva da vi podskazva 4e ne go jalia... na bord-komp. ne mi e pokazvalo razhod nad 6,2/100 biah se zamislial da go smenia s XC90 no se otkazah za momenta,neveroiaten avtomobil,a i viziata mu e strahotna.edin suvet ako znaete kakvo pravite zad volana i obi4ate adrenalina moje da si izkliu4ite trak6un kontrola no ako ne ste sigurni v sebe si po dobre ne go pipaite,kolata e mnogo dobre napravena s ka4estveni materiali,kupeto e s normalno miasto za klasa si,mnogo udobni sedalki za duluk put,bagajnika e goliam no otvora mu e maluk.za 4 godini o6te ne sam 4ul ne6to da skurtsa ili niakakav zvuk koito da me drazni,lakovoto pokritie kakto i boiata sa si kato novi,kato izbegnem niakoi draskotini za koito az sam si vinoven :).
  • #2
    accord owner ( преди 16 години )
    ako iskash kola - honda accord!
  • #1
    radoslavbg1 ( преди 16 години )
    az haresvam tazi marka,molia 4itateli kooito imat tozi model da pi6at svoeto mnenie.4eta dosta protivore4ivi ne6ta,molia niakoi kompetenten da obori ili potvardi pogore napisanoto.
fallback
Последни