Нетният резултат на компанията се е повишил през 2005 със 134%.
Освен Ауди, чешката дъщерна фирма Шкода също е причина за радост в концерна Фолксваген. Мениджърите на компанията от Млада Болеслав съобщиха, че нетната печалба за 2005 година се е повишила с рекордните 134% до 7.9 милиарда чешки крони (около 277 милиона евро). Оборотът се е вдигнал с 14.5 на сто до 187.4 милиарда крони, а печалбата преди облагане с данъци отбелязва повишение със 108% до 10.07 милиарда крони. Шкода Ауто е част от Групата Фолксваген от 1991 г. През 2005 година са продадени 492 111 нови автомобили с марката Шкода, което е с 9% повече в сравнение с 2004 г. Показателен е и фактът, че пазарният дял на чешката марка в Германия (най-големия автомобилен пазар в Европа) се е повишил от 2.4% до 3.1%. За тази година Шкода планира да прескочи границата от 500 000 продадени автомобили. По този начин ръстът ще продължи и през 2006 г., а междувременно ръководството на компанията ще насочи усилията си към експанзията на нови пазари и развитието на новите заводи в Русия и Китай.
На автосалона в Женева (2-12 март) Шкода ще представи просторния семеен модел Румстър, кола чиято каросерия обединява предимствата на ван и лекотоварен автомобил. Румстър трябва да се появи на пазара в Европа в началото на лятото.