Автомобил за ентусиасти. Така може да бъде определено новото голямо купе на Хонда с мощен V-образен шестцилиндров двигател.
Колата определено има спортни качества, като окачването е втвърдено, а ефективността на кормилната уредба е повишена. Купето има шестстепенна ръчна скоростна кутия. Всъщност съчетанието мужду V6 и шестстепенна ръчна скоростна кутия при Хонда се появи още с първия вариант на ЕХ през 2004 г. Модел 2006 претърпя само козметични промени в сравнение с този появил се през 2004 г. Основно са LED светлините отзад и новите 17 инчови алуминиеви джанти. Макар купето и седанът Accord да са поставени на една и съща платформа, при купето конструкторите намаляват колесната база със 70 мм. (2670 мм), за да постигнат по-спортни пропорции. Дължината на автомобила е 4770 мм, широчината е 1810 мм, а височината - 1418 мм. Усъвършенстваното окачване държи колата здраво на пътя, като позволява минимални отклонения при завоите, взимани с по-висока скорост.
Двигателят подсигурява динамика на движението със своите 244 к.с. при 6250 об/мин. Всеки от шестте цилиндъра разполага с по 4 клапана. Задвижвани са само предните колела. Даваният разход на гориво от производителя е 11.4 литра на 100 км при градски цикъл на управление, а при извънградски - 7.2 литра на 100 км. Спирачките са дискови и на четирите колела, като перфектната им работа се подпомага от ABS и електронен разпределител на спирачната сила. Интериорът на купето е изолиран перфектно от шума, като двигателят едва се чува, дори при по-високи обороти.
Обзавеждането е на много високо ниво дори при стандартната версия, която разполага с подгрявани и вентилирани кожени седалки. На задната седалка мястото е достатъчно за комфортно пътуване, но по-високите пътници ще усещат близостта на тавана, скосен при купето доста повече отколкото при седана. По-малката колесна база също стеснява мястото за краката на пътуващите отзад, но и това може да се приеме при един спортно скроен автомобил.