Seat обмисля дебют на китайския пазар, съобщава агенция Франспрес, като се позовава на изявление на шефа на испанската марка Ерих Шмит (Erich Schmitt).
Според него, ако излезе на пазара в Китай, Seat ще може да увеличи годишните си продажби и да достигне до 800 000 продадени коли след около 10 години, каквито са плановете. Сега се обсъжда и съвместно производство на два от моделите на Seat - Ibiza и Leon в съвместния завод на Volkswagen и китайската фирма FAW в Китай.
Подобен план Seat реализира и на руския пазар, където се върна през миналата година. Фирмата продаваше свои модели в Русия през 2003 до 2005 г., но поради ниските продажби напусна този пазар. Сега Seat планира и появата си на пазарите в Южна Америка. Новата стратегия цели да спаси фирмата, чиито продажби в Европа намаляват.