fallback

Seat с нова стратегия за пазарите извън Европа

Seat обмисля дебют на китайския пазар, съобщава агенция Франспрес, като се позовава на изявление на шефа на испанската марка Ерих Шмит (Erich Schmitt).

Според него, ако излезе на пазара в Китай, Seat ще може да увеличи годишните си продажби и да достигне до 800 000 продадени коли след около 10 години, каквито са плановете. Сега се обсъжда и съвместно производство на два от моделите на Seat - Ibiza и Leon в съвместния завод на Volkswagen и китайската фирма FAW в Китай. Подобен план Seat реализира и на руския пазар, където се върна през миналата година. Фирмата продаваше свои модели в Русия през 2003 до 2005 г., но поради ниските продажби напусна този пазар. Сега Seat планира и появата си на пазарите в Южна Америка. Новата стратегия цели да спаси фирмата, чиито продажби в Европа намаляват.  
Тагове:
fallback
fallback
Последни