IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

SSANGYONG REXTON – ЕДИН ЕВТИН МАМУТ

Нова мания обзема Евро-Азиатския регион, мания идваща определено от Америка. Тя не може да бъде спряна дори от непрекъснато растящите цени на горивата и се увеличава под грижите на медиите и добрата реклама на производителите.

SSANGYONG REXTON – ЕДИН ЕВТИН МАМУТ
Това е SUV манията, да караш автомобил, който е 4х4 дори когато никога не слизаш от асфалта и въобще не ти трябва. Всъщност производителите знаят това и напоследък се появиха много автомобили с атрибути на SUV и offroad, които обаче въобще не са предназначени за реално използване на терен. Този пазар постигна през последните години невероятна експанзия, която води до създаването на нови модели в сегмента. Появиха се модели, главно на Корейски фирми, които предлагат SUV /или псевдо SUV/ автомобил за цената на европейска кола от среден клас. Може да се каже, че SsangYong е рожба именно на тази мания и се опитва да предложи голям автомобил със SUV характеристики на цената на една добра кола от среден клас. Още когато се появи на европейския пазар преди няколко години корейската фирма предложи два мощни модела тип offroad. Те предлагаха много обем, солидно оборудване и мотори Мерцедес, за относително ниски цени. Дизайнът беше малко ексцентричен и по-скоро корейски, отколкото отговарящ на европейския вкус, но въпреки това постигнаха успех на пазара. На базата на този първи успех сега на европейските пазари се появи Rexton. Корейците са възприемчиви хора и при създаването на новата генерация на SsangYong са се поучили от всички предишни грешки. Сегашният дизайн няма нищо общо със стария и е много по-близо до по-консервативния вкус на европейските клиенти. Рекстън има европейски/американски вид. Автомобилът е определено голям, тежи около 2 тона и предлага много място. Интериорът обаче, предизвиква лек спад на ентусиазма, както заради остарелият си дизайн, така и заради некачествените материали, използвани за направата му. Особено зле изглеждат декоративните панели, имитация на дърво. Зле е извършен и монтажът на интериора, с големи и не винаги еднакви луфтове. При движение това личи от издаваните паразитни звуци от таблото и вратите. Не можем обаче да не похвалим двете анатомични предни седалки с автоматично регулиране, които са много удобни. Оборудването в стандартния модел не е много щедро, например въздушните възглавници са само две. Липсват доста от екстрите, които човек би очаквал в такъв автомобил. Някои от бутоните за управление са разположени необичайно, като например лостчето за управление на чистачката на задното стъкло, разположено под волана. Поведението на пътя е добро за автомобил дълъг близо 5 метра, широк два и тежащ 2000 кг. Все пак трябва да се свикне с понякога доста специфичното му поведение, предизвикано от системата за разпределяне на въртящия момент TOD (Torque On Demand), която дава чувството за трудно влизане на колата в по-остър завой. Особено в зимни условия, когато автоматичната система преведе по-голяма сила на задните колела, може да се усети опит за завъртане на задницата при подаване на повече газ. Тук думата си казва и липсата на система за контрол на стабилността /ESP/. Солидното шаси предлага комфорт дори и на по-лоши или разбити пътища. Моторът е отново на Мерцедес, вече малко поостарелият петцилиндров дизелов агрегат с мощност от 120 kW от края на 90-те години. Изпълнено е обаче отлично обезшумяване и особено след загряването на двигателя в купето не се чува никакъв звук от него. Разходът при градски условия е около 13 л.  нафта на 100 км, а извън града около 10.5 литра. Ускорението е добро, като се има предвид голямата тежест на Рекстън - от 0 до 100 км/час за 13.2 секунди. SsangYong Rexton не може да се похвали с високата технологичност и оборудването на много от моделите на конкуренцията в сегмента SUV, но това с което привлича е най-вече приемливата цена и добрият дизайн.
0 от 500
  • #5
    18 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    Zdraveite,to4no koi Rekstan si kupixte,blagodara predvaritelno za otgovora!
  • #4
    27 rate up comment 1 rate down comment
    rexy ( преди 5 години )
    Рекстън е лицензиран Mercedes-Benz M-Class, но с дизайн на Giugiaro https://bg.wikipedia.org/wiki/Рекстън Е, не караш кола произаведена от Мерцедес в щатите, а от SsangYong в Корея, но пък цената е наполовина от оригинала. Всеки може да си прецени за себе си дали си струва.
  • #3
    30 rate up comment 0 rate down comment
    Доволен ( преди 5 години )
    Аз си купих чисто нов Рекстън от магазина и съм много доволен. Пътувам постоянно в страната и чужбина и искам да споделя, че автомобила е здрав, стабилен и доста комфортен. Направо съм влюбен в този автомобил и смятам да остана верен на марката. Знаеме се ние българите, че обичаме да оплюваме всичко и всеки, но тук на бялото неможеме да кажеме черно. Автомобила е повече от перфектен !!! Сменял съм само масла и филтри.
  • #2
    17 rate up comment 9 rate down comment
    Кроейска китайка ( преди 5 години )
    Грозен автомобил с никакъв имидж и лицензни двигатели от Мерцедес. Като излезе на пазара преди 10 години, улиците се напълниха с него, но само 4-5 години след това тези джипки изведнъж изчезнаха, явно имат проблеми с качеството или ремонтите в страната. Или просто са били на промоция, както пише анонимният по - долу. А най - вероятно е да са сглобени от чарколяци от други автомобили - то така изглежда и "дизайнът" им всъщност.
  • #1
    20 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Искам да ви кажа за една далавера в България с коли на Корейската фирма Санг Йонг. Януари 2011 година, взех на лизинг SUV Санг Йонг , Аксион, цената му излизаше 32300 лв. До снощи всичко беше привидно ОК, докато се наложи след като исках да си направя ново каско да се обърна към мой брокер за застраховка и да я помоля да ми намери най-ниската оферта за момента, от Уникредит *** ми дадоха оферта със гражданската за 1240 лв. моят брокер ми поиска талона и ми се обади по-късно, при проверка на рамата на колата се оказва че тя е произведена 2007 година. изведнъж станах собственик на 8-9 годишна кола на 30 000 км. новата застраховка я платих на 840 лв. или толкова колкото плащах на старата ми 9 годишна форд фокус. Ходих в Комисията за защита на потребителя и ми кахаза хората че те лично не могат да направят нищо, ако това е измама трябва да заведа дела. Знам че е смешно, но в случая много късно се усетих и нямаше как да го разбера при положение че закони в държавата няма и най-лесно е да ти продадат стара кола със данни с дата на закупуването й. Проблема не е че аз съм измамен, измамени са хиляди в случая, заради по-ниската си цена тази кла се купува, новия им тогаваеш модел беше абсолютно същия само с нови фарове, това със сигурност е направено за да могат да продават и от старите си като нов модел джипове. Ако така стоят нещата и със останалите им модели, става дума за измами с милиони! Лично от опит знам че такава кола в ново състояние в Корея струта около 7-8000 щ. долара. В момента се чудя какво да измисля за да не оставя нещата така, трябва да научат още хора за тези измамници, в същото време се досещам че като нищо те могат да ме осъдят за клевета или подобно ако съм сам и успеят да се измъкнат с това че колата е била на 033 кмилометра и е била "нова", днес при въпроса защо не са ми казали че е на 5 години те ми казаха че за да я произведат и пристигне било нужно 2 години хахах, и докато я купят ?? Нито съм взел нов, не произведен модел, нито съм чакал, това са намалени уж промоционално коли които не се знае точно за какво става дума, възможно е и да са втора ръка! на всичко отгоре плащаш пълно каско което е на двойна цена от реалното и ....