fallback

Най-добрите двигатели на 2018 г.

Класацията е на американското издание WardsAuto

За първи път в историята три мотора на пикапи попаднаха в Топ 10 на най-добрите двигатели за годината в класацията американското издание WardsAuto. Конкурсът се организира за 25-а година поред, като в него са включени задвижващи агрегати от различни видове. Единственото условие е, те да се поставят на модели, чиято цена на пазара в САЩ не превишава 62 000 долара.Експертите на изданието са тествали през октомври и ноември 34 двигателя, в това число и електромотори. Изпитанията са провеждат но улиците на Детройт, като на задвижващите агрегати са давани оценки за въртящ момент, мощност, шум и икономия на гориво. Така накрая са излъчени 10 мотора, които са подредени по азбучен ред.Топ 10 на двигателите за 2018 г. според WardsAuto•    3.0L (B58) DOHC Turbocharged I-6 (BMW X5)•    6.2L OHV V-8 with DFM (Chevrolet Silverado)•    5.0L DOHC V-8 (Ford Mustang GT/Bullitt)•    3.0L DOHC TurboDiesel V-6 (Ford F-150)•    2.0L DOHC Atkinson i-VTEC 4-Cyl./HEV (Honda Accord Hybrid)•    120-kW Fuel Cell/Electric Propulsion System (Hyundai Nexo)•    150-kW Propulsion System (Hyundai Kona EV)•    2.0L DOHC VC-Turbo 4-Cyl. (Infiniti QX50)•    2.0L DOHC Atkinson 4-Cyl./HEV (Lexus UX 250h)•    3.6L DOHC Pentastar eTorque V-6 (Ram 1500)В класацията за втора поредна попадат два мотора на Ford, с които американската марка вече има 34 победи в историята на конкурса. По този показател тя дели първото място с BMW, който през тази година има само един двигател в Топ 10.Корейската марка Hyundai за първи път вкарва два агрегата в десетката, като единият е изцяло електрически, а вторият е водороден. Сред победителите са и два хибрида – на Honda Accord и на Lexus UX. Дизелът е само един V6 на Ford F-150.Снимка: Motor 

Тагове: wardsauto
fallback
  • #11
    TIRаджия ( преди 5 години )
    Я кажи кой е този TIR тежащ 40 т., който харчи 20/100. Много ми е любопитно да разбера. Аз до сега не съм карал такъв, който да харчи 20/100 дори и без ремарке. Само за влекача ти говоря.Ако някъде си ги чел тези простотии да знаеш не са верни. Много камиони съм карал от почти всички марки в Европа и просто няма такъв, който да харчи 20/100.
  • #10
    Анонимен ( преди 5 години )
    Прицепите харчат 30+ с товар в ремаркето
  • #9
    Алексей ( преди 5 години )
    Добре де, как може един ТИР с товар, сумарно тежащ влекача, ремаркето и товара общо 40 тона да харчи 20 л / 100 км, вярно не се пържи над 110 км/ч а тука някакви легени харчат доста нагоре, дори и при скорости 110 км/ч
  • #8
    жик-так ( преди 5 години )
    Lexus - стил, качество и престиж!
  • #7
    Leo ( преди 5 години )
    6200 кубика Камаро с 8 скорости харчи 8,5 литра на 100 км при скорост 150 км/ч. Колата работи на 8ма скорост на 1800 оборота на 4 цилиндъра. Мога да ви кажа,че ние тука в Европа сме много заблудени относно американските коли.
  • #6
    Анонимен ( преди 5 години )
    А немчугите-свинчугите какво карат пък още по-малко ни интересува!В САЩ поне карат коли, а не като в доичланд-моичланд да карат малолитражни пенсионерски каруци.В кравария поне тестовете са доста по-реални и не толкова манипулирани, както във Вурстландия, където всико е лъжа и манипулация. Същата класация там щеше да е само от немски трошляци. На 2-литровия Гоуф, като избраха двигателя му за най-добър след няколко години взе да му прескача веригата и да се срещат бутала и клапани...
  • #5
    Анонимен ( преди 5 години )
    Отново ни занимавате с мазните американци , не мисля че на някой българин му дреме какво карат тия свинчуги.
  • #4
    Анонимен ( преди 5 години )
    Новите коли на българския пазар са с 3 цилиндрови миксери или "еко" нафтени печки. Поне да видим при американците какво се случва.
  • #3
    идеал ПетроФ ( преди 5 години )
    супер-дупер класация за БГ пазара. Тамън се чудех дали да си взема БМВ с тройка двигател или Шевролет Силверадо с топ двигателя им (тоест 6.2 бенз). Крадете и не мислите отново
  • #2
    Волвар ( преди 5 години )
    Всички изброени коли имат символично присъствие на българския пазар.
fallback
Последни