Vixen 21 е създаден преди над 30 г., но се оказва твърде авангарден за консервативните потребители
През 1986 г. американецът Бил Колинс създава един от най-необичайните кемпери в света, наречен Vixen 21. Заради ниския си център на тежестта и широката колея той е наречен "драйвърска каравана", а коефициентът на челното съпротивление от само 0.295 е просто феноменален за този тип превозни средства тогава.По време на кризата с горивата в САЩ през 70-те години Колинс работи в General Motors, където се опитва да научи огромните автомобили да бъдат по-икономични. По същото време инженерът Джон Делоран привлича Колинс в амбициозния му проект, в който Бил работи само върху каросерията на колата, която по-късно става DMC-12. Три години преди пускането на готовия автомобил обаче, талантлив дизайнер напуска проекта.Оказал се "на свобода" Бил решава да построи кемпер, който във всяко отношение ще надмине всички съществуващи модели на пазара и ще бъде отговорът на GMC Royal Motorhome. Така се появява Vixen, който може да се съхранява в нормален (или почти) гараж - дължината му е 6,4 м, а височината - 1,93 м. Каросерията му дълго време е тествана в аеродинамичен тунел, а за моделирането са използвани компютърни технологии.За двигател е използван 6-цилиндров дизелов на BMW, който работи в съчетание с предавателна кутия на Renault. Компонентите са събрани отвсякъде: окачване на GM, спирачки на Ford, електроника от Cadillac, а всичко е сглобено в завода на Pontiac в щата Мичиган.Независимо от неголемите си размери по стандартите на "къщите на колела", Vixen има всички характеристики на по-големите си конкуренти. В оборудването например са включени генератор и бойлер. Две батерии и един от първите електрически инвертори позволяват на собственика да контролира микровълновата печка, климатичната инсталация и всичко останало, което може да бъде свързано към 110-волтови контакти. Vixen също така има опция да бъде свързан към стандартна розетка във всеки къмпинг.Прясната вода потича от резервоар и се загрява с помощта на топлообменник. Топлината на двигателя пък се използва за загряване на салона. Има и допълнителен дизелов нагревател, който може да повиши температурата на охлаждащата течност на двигателя. Това помога през зимния период, като запазва топлината в салона и загрява водата.Необикновеният кемпер Vixen 21 с кухня и баня, се позиционира като алтернатива на луксозните лимузини. Но продажбите му не се оправдават. През първите две години след пускането му на пазара са продадени едва 300 бройки от базовия модел TD.Компанията се опита да поправи ситуацията, като произвежда подобрената версия XC. С премахването на кухнята и ваната Vixen се превръща в удобна лимузина за девет души. По-късно се появява и вариант с повдигащ се покрив, а немският дизелов двигател е заменен с по-мощен 6-цилиндров на General Motors, който се комбинира с автоматична скоростна кутия. Но и този модел, наречен SE, не успява да поправи ситуацията.Уникалният дизайн и невероятните характеристики не успяват да спасят компанията от фалит 3 години по-късно. След като произвежда 587 бройки от кемпера, компанията престава да съществува. Така една страхотна идея и добро представяне се оказват твърде авангардни за консервативните купувачи на мобилните къщи.