Българското ателие Vilner представи финалния си проект на годината – модифицирана версия на BMW M3 (E30) от 1990 г., което е получило елементи от ограничената версия на купето Evolution II, а също така и нов двигател, както и салон с класическото каре от Golf GTI.Каросерията на BMW M3 е боядисана с цвят Imola Red II от каталога BMW Individual. Машината е получила 18-цолови олекотени джанти BBS, специално подготвени задни светлини, както и редките тонирани Hella фарове с чистачки.В салона са поставени спортни седалки Sparco, които са покрити с висококачествен кариран текстил, комбиниран с кожа по кантовете. Същият десéн се повтаря по корите на вратите, маншона на скоростния лост, тавана и дори по кората под задното стъкло.Воланът е Momo Prototipo, обшит в кожа, като идеята е цялото усещане от салона да представлява комбинация от пистова машина и шосеен автомобил. Първото се осигурява от предпазната клетка, типа на седалките, коланите и металните подови плоскости с едра перфорация.Оригиналният 2,3-литров редови двигател с 4 цилиндъра и мощност 195 к.с. е заменен от 6-цилиндров 3.2 от второто поколение на BMW M3 (Е36). Мощността на агрегата е 321 к.с. и 350 Нм въртящ момент, като той е съчетан с 5-степенна механична скоростна кутия.Купето е получи уникално окачване KW, както и редица други компоненти, които според авторите на проекта, са най-доброто, предлагано на пазара към момента.Снимки: VilnerОще снимки – в галерията горе.