fallback

Tesla обяви цените на Model 3 за Европа

И на Стария континент все още няма да се продава най-евтината модификация

Американският производител Tesla обяви, че започва продажби на най-достъпния си електромобил Tesla Model 3, в Западна Европа, като вече са ясни и цените за пазарите, на които ще се предлага.Първите доставки към крайни клиенти ще бъдат осъществени през февруари, като конфигурациите и цените вече са на сайта на Tesla. От компанията уточняват, че достъпът до тях ще бъде активиран до няколко дни, така че желаещите ще могат да си резервират електромобила.Подобно на САЩ, в Европа също, поне засега, ще се предлагат единствено премиум-версиите на Model 3. Тоест, клиентите ще трябва да изберат модификацията с по-голям пробег и със задвижване на четирите колела, които съответно са и по-скъпи.За времето до февруари 2019 г. в Tesla ще трябва да решат и проблема със зареждането на Model 3, чийто порт не отговаря на европейския стандарт CCS. От компанията на Мъск вече обявиха, че започват да преоборудват станциите си в Европа, за да може те да се зарежат и електромобили на други производители.В Германия версията на Model 3 с AWD и пробет от 544 км ще се продава за 57 900 евро. По-мощният вариант – Performance, е оценен на 68 600 евро. В съседна Австрия цените са съответно 58 300 и 69 100 евро.Във Франция по-слабият вариант на Model 3 е оценен на 53 500 евро (с давания от властите екобонус), а версията Performance се предлага да 64 300 евро (отново с бонуса). Цените в Испания са съответно 59 100 и 70 100 евро за двете модификации.Снимка: Tesla 

Тагове: Tesla Model 3
fallback
  • #11
    Тинтири-минтири ( преди 5 години )
    Моля, дайте ми банана, поради невежество по темата и омраза към богатите, каращи безшумни, чисти и извънредно бързи коли!Както и на долния атмосферен ***!
  • #10
    primorack ( преди 5 години )
    Не знам къде ги намирате тея нови електрически автомобили от среден клас по 25к евро. Един електрически VW Up е почти 30к евро..
  • #9
    Арсенал (Сопот) ( преди 5 години )
    Бе, то и аз ТРЯБВА да съм висок, рус, със сини очи и плочки на корема, но на практика съм черен, нисък, дебел, плешив и с косми по гърба. Така че какво трябва да е и какво всъщност е са много, много различни неща.
  • #8
    Тинтири-минтири ( преди 5 години )
    Кочак на безумна цена! На всичко отгоре не можеш да го заредиш къде да е, а само на зарядна на Тесла - колко много глъмавци дето да ги яздят тарикатите има по тоя свят божеее :D
  • #7
    Анонимен ( преди 5 години )
    Най добре е да се кара на водни батерии. Пълниш вода от чешмата и караш. Трябва да се открие химичния процес който да разделя водорода от кислорода без да е нужна енергия. Това със сигурност е възможно, но не се знае кога ще го открием. Може и след 200 години да стане....
  • #6
    Анонимен ( преди 5 години )
    За да стане масов електрическия автомобил трябва да е по евтин от бензинов.Нормалана семейна електрическа кола среден клас трябва да струва не повече от 25 хил евро.А малка градска кола до не повече от 15 хил.Трябва да се изсмилят евтини батерии които да струват стотинки.Това е бъдещето.
  • #5
    пена ( преди 5 години )
    "Точно колкото един апартамент е Теслата 3.Не си струва."Това важи за всяка кола струваща 100 бона. Но въпреки това София е пълна с такива коли....
  • #4
    Анонимен ( преди 5 години )
    Дали нещо има стойност решава пазара. Щом можеш да продадеш нещо на съответната цена значи то струва толкова.
  • #3
    Кучешки колиби ( преди 5 години )
    Измислените кутийки които ни продават за апратaменти реално нямат никаква стойност,освен ако не са нещо много просторно с добра локация.
  • #2
    Станчев ( преди 5 години )
    В София, двоен гараж е 40 000 евро.
fallback
Последни