fallback

Renault показа нов дизелов двигател

Флагманът Blue dCi 200 ще бъде монтиран в Espace и Talisman

Въпреки факта, че Париж изглежда ще стане първата европейска столица, която напълно ще забранява дизеловите двигатели, Renault актуализира гамата си Blue dCi. Като цяло френската компания ще пусне в експлоатация четири двигателя, включително флагмана Blue dCi 200, който беше представен тези дни.Всички те отговарят на най-новите стандарти за вредни емисии и се предлагат с автоматични трансмисии, основно със 7-степенната EDC, както и със CVT вариатор, като в Koleos.Най-големият - dCi 200, развива 200 к.с. мощност и 400 Нм въртящ момент. Това е 2-литров двигател с един турбокомпресор. Също така има по-малко мощна версия от 160 коня, която ще замести би-турбо двигателя 1,6 dCi, като има 20 Нм по-голям въртящ момент - 360 вместо 340.Използвайки новото решение SCR (селективна каталитична редукция), с което са оборудвани и двата двигателя, компанията е постигнала превръщането на емисиите на NOx в азот и вода. Намаляването на емисиите е постигано чрез поставяне на системата SCR по-близо до двигателя (в сравнение с предишните технологии), тъй като ефективността й зависи от температурата на отработените газове.Този двулитров двигател в две версии, който ще бъде пуснат в производство в Нормандия до края на годината, ще получат моделите Espace и Talisman. Освен това има dCi 120 и 150, за които вероятно сте чували. Това са 1.7-литрови двигатели, които заместват 1.6 dCi.В същото време Renault представи и новия бензинов двигател TCe 225 EDC GPF, оборудван с технология за контрол на праховите частици (GPF). Той ще бъде произвеждан в Корея и ще се монтира на Espace и Talisman в комбинация със 7-скоростната трансмисия EDC.Снимки: Renault 

Тагове: renault
fallback
  • #11
    Анонимен ( преди 5 години )
    Самсунг Моторс е лична собственост на Рено, къде пък намесихте Нисан
  • #10
    Факт! ( преди 5 години )
    Пак французите измислиха пречистващата технология.Немците били "измислили" ново дизелово гориво а б е тия *** ли са бе те ще кажат още че и колелото са измислили.Немците са технологичен бантустан!
  • #9
    Факт!-тически ... ( преди 5 години )
    Мерцедес ползва за баничарката си Vito (с всички еко-неприятности) един единствен дизел от рено 1.5dCi! За увредените от ползване на рено обаче те са "същите двигатели", кой знае защо в мн. ч. ... Т.е. слугата иска да се присламчи към Господаря, може би?
  • #8
    Анонимен ( преди 5 години )
    БЕНЗИНОВИТЕ ДВИГАТЕЛИ НЕ СТРУВАТ, КАКВОТО И ДА ИМ МОНТИРААко не им зареждаш бензин а едни други горива екстра си струват - екологично + евтино гориво + евтина поддръжка.
  • #7
    Мммм ( преди 5 години )
    Горе долу е същото,но преместено по-близо до мотора,за да няма загуба на топлина и от там до завишаване на нивата,то и заради това при тестове моторите на Рено показваха увеличени данни точно в първата 1-2 минути докато загрее системата и след това нивата падаха в нормите.
  • #6
    Мммм ( преди 5 години )
    Библи, не четеш, дзизела е френски,а виж бензиновият мотор е съвместно с Нисан и за това е в Ю.Корея.
  • #5
    dsad ( преди 5 години )
    Това SCR не е ли прословутия AdBlue?
  • #4
    Библи ( преди 5 години )
    Новият и за баничарката на Мерцедес, че със стария само неприятности. Дано Нисан е поработил повечко върху този двигател.
  • #3
    Гибли ( преди 5 години )
    Новият и за Мерцедес.
  • #2
    Анонимен ( преди 5 години )
    нови измерения на лицемерието.. редуваме новини "от еди-коя си година в еди кой си гред спират дизелите" със следваащата "марката Х представи нов дизелов агрегат"...Цирк..
fallback
Последни