fallback

Забраната на дизела в Германия се прехвърля и на аутобаните

Първите ограничения по магистралите влизат в сила през юли 2019 г.

Въпрос на време беше съдиите в Германия да обърнат внимание и на аутобавите в страната при налагането на ограниченията на движение на дизеловите автомобили. Първата крачка в тази посока вече е факт – старите коли с дизелови мотори няма да могат да се движат в райони на Гелзенкирхен и Есен, като в тях влиза част от магистралата А40, съобщава DW.Според информацията, Министерството на околната среда на област Северен Рейн-Вестфалия ще обжалва ограничението, което трябва да влезе в сила от юли 2019 г. От ведомството за категорични, че за разлика от ограничението на дизеловите коли в центровете на градовете, където хората имат и други варианти за придвижване, мярката за магистралите ще повлия сериозно върху живота на пътуващите през тях.Това е поредният удар върху собственици на по-стари дизелови автомобили, след като само преди седмица съдът забрани използването на такива коли в някои райони на Кьолн и Бон. През 2019 г. ще бъдат сериозно ограничени и дизелите в Майнц, Щутгарт, Аахен, Франкфурт и Берлин, като в последните два глада се готви дори забрана за колите със стандарт Евро-5 (а не само Евро-4).Факт е, че забраната няма да важи за целите градове. В случай с Берлин, например, съдът определи, че автомобилите с дизелови двигатели със стандарт до Евро 5 няма да бъдат допускани до 11 маршрута в централните части на града.Снимка: Facebook

Тагове:
fallback
  • #26
    анонимен ( преди 5 години )
    Смешен, не виждаш ли, че магистралата е в ремонт и движението в двете посоки е само в едната страна на магистралата.
  • #25
    анонимен ( преди 5 години )
    Ба.ти немската магистрала с две ленти в Сащ имат по 7 ленти на посока в градовете даже.
  • #24
    До pffff ( преди 5 години )
    Ивекото е дало среден разход на метан 22,6 кг/100 км.Сравни го с 25-30 литра дизел на 100 км и виж цените на двете горива
  • #23
    До pffff ( преди 5 години )
    Ивеко Стралис изминава 1700 км натоварен / бруто тегло 30 тона / с един резервоар метан. За 1 000 000 км системата пести от гориво 250 000 лева спрямо дизела / цени UK /.
  • #22
    До pffff ( преди 5 години )
    Има алтернатива - метан.Дори влекач с 4о тона ремарке пести спрямо дизела на собственика си много приятна сумаIVECO Stralis NP achieves record-breaking distance on a single fill of LNG
  • #21
    Анонимен ( преди 5 години )
    Леките коли ще ги забранят по магистралите а с камионите и автобусите какво се случва? Те нямат алтернатива. Варианта е да минават по обиколни пътища - тоест за да доставят стоката/пътниците ще изгарят повече гориво отколкото сега. Това ще се отрази много добре на околната среда хаха. Когато лаици политици взимат решения винаги става така. Същите или подобни умници години наред стимулираха дизелите а сега яхнаха вълната на зеления популизъм обаче пак обикновените хора ще плащат сметката..
  • #20
    Анонимен ( преди 5 години )
    Немците обаче са голямо стадо. Значи техните управляващи прикриват години наред автомобилните производители и лансират дизела, а сега от веднъж обезценяват колите на хората и дори им забраняват да ги ползват. Демек пак нормалния гражданин ще плати сметката, хем за да си купи нов автомобил, хем ще поеме и загубата на стойност на старата кола, заради решенията на правитеството им. Евала! Ясно е от кого се учат нашите модерни управници.
  • #19
    До реалист ( преди 5 години )
    Съгласен съм с теб просто е новата политика за смяна на автопарка ама в западна Европа не им пука особено с такива условия за закупуване на нови автомобили като нищо ще започнат, с при тях закупуване на нов автомобил е все едно при нас изплащане на по скъп телефон на мобилен оператор ние да му мислим по бедните и за това при нас скоро няма да се промени нищо в България относно автомобилите.
  • #18
    Фолк без фолксваген ( преди 5 години )
    Поредната порция немско-ислямо-глобалистка пропаганда. Европа загива, те за дизелите се разтревожили. На крива ракета дизела и пречи.
  • #17
    Реалист ( преди 5 години )
    Такива рестрикции са (почти)изцяло лобистки и ориентирани към стимулиране на търсенето. Изритвайки по-старите автомобили от старите страни-членки ще дойдат нови на тяхно място, с ДВГ или хибридни. Надали ще са изцяло електрически.И парите ще влязат в джоба на....знаем кой държи пазара в ЕС. Това как кореспондира с перспективата за пълна забрана на ДВГ в доста столици и големи градове НЕ ЗНАМ.
fallback
Последни