fallback

Volkswagen обяви пълно възстановяване от дизелгейт

Компанията е ремонтирала около 90% от проблемните автомобили

Изминаха три години, откакто Volkswagen призна, че е фалшифицирал резултатите от тестовете за вредни емисии на своите двигатели. Според генералния директор на компанията – Херберт Дийс, германският производител вече е преодолял всички трудности, породени от скандала и вече гледа напред.Възстановяването от кризата, по думите на шефа на Volkswagen, е станало благодарение на новата стратегия за електрификация на автомобилите на марката, както и на сериозната инвестиция от 30 млрд. евро. Тези пари са похарчени за решение на техническите и юридически проблеми, предизвикани от „дизелгейт”.Дийс допълва, че Volkswagen е ремонтирал, тоест сменил или обновил програмното оборудване на 90% от проблемните дизелови автомобили по цял свят, чийто общ брой е около 11 млн. Освен това концернът се е договорил с властите в Германия за решаване на всички юридически въпроси около скандала.По-сложна е ситуацията в САЩ, където германският производител се призна за виновен в заговор и доставка на стоки с лъжливи данни в страната, но и там проблемите са решени, което струва на компанията доста пари.Босът на Volkswagen допълни, че концернът ще продължи да произвежда дизелови автомобили, тъй като в много държави по света няма достъпи до възобновяеми източници на енергия. Още повече, че при много модели – особено с по-големи размери, именно дизеловите мотори са най-рационалното решение.Снимка: Volkswagen

Тагове: Volkswagen
fallback
  • #13
    Анонимен ( преди 5 години )
    Тоя шеф сега хвали ли се кво? Един вид "ей хванахте ни, ама се оправихмте".
  • #12
    TSLA ( преди 5 години )
    Ти с носовата лаборатория ли установяваш, че сажда и частица няма грам?Щото истинските разбирачи с истинските лаборатории са установили, че дизелът (без оглед какъв) и бензиновият с директно впръскване изхвърлят твърди частици с такива размери, че не могат да се спрат от клетъчните стени и навлизат директно в кръвната плазма. И ги изхвърлят винаги, щото DPF първо не спира всичко, второ изхвърля всичко наведнъж щом се задръсти. Канцерогенен означава, че образува рак - т.е. много лоша работа,бро
  • #11
    пълна лъжа ( преди 5 години )
    пълна лъжа е целия фарс, нарочно фокусирано .При изправна система всичко си работи, сажда и частици няма грам,само технчиески профан може да квака небивалици.Гледам тука има много.
  • #10
    Факт!-тически ... ( преди 5 години )
    VW и драстично да намалят средната мощност на ДВГ-та са поне с 50% по-мощни от френските жабарски недоразумения, като рено! Дето най-мощната им пръчка е "цели 280к.с.", мОла ви съ!!
  • #9
    chicho ti ( преди 5 години )
    Striker posmehte li se bratlence na grozdenceto deto kiselo xaxa, ot koi red na benzinovata vi Zafira 1.6 se zabavliavahte ako ne e taina?
  • #8
    Бай Оня ( преди 5 години )
    Пастир Суперба е евро 6 2017година и много по чист от всички стари бензинови дръгели който се карат в бг
  • #7
    Факт! ( преди 5 години )
    Да си пият дизела.Пежо ги биха и са първи производител.Елзас и Лотарингия са френски!Точка!
  • #6
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ами пич Х6 ца на бензин ли искаш да е и да гори буквално туба бензин на 100. Това по-екологично ли ти се вижда. За тежки машини дизела ще е най-подходящ докато не навлязат масово електричките и хибридите. А наистина смешни са тия които си купуват скъп СУВ бензин и му слагат газова за да им е евтинко хахаха.
  • #5
    Край ( преди 5 години )
    Те собственицете на проблемните дизели в България не знаят но реално могат да си върнат колата и да си получат всички пари които са дали за нея. Фолксваген не е имал право да им продаде такава кола. Продажбата е нищожна.
  • #4
    .Ич ми нее ( преди 5 години )
    Дреме ми карам си Суперб 2.0тди 190 кони и си се кефя и съм супер доволен как върви колата особено след чип около 230к.И няма няма бензинов мотор със подобни коне който да харчи около 5 и малко.Карайте дръгелите на газ и се оставете на еколози.Ваг аз те обичам!
fallback
Последни