fallback

Skoda също подкрепи дизела

Чехите вярват в бъдещето на двигателите с такова гориво

В последно време голяма част от автомобилните производители лека-полека се отказват от дизеловите си двигатели в Европа. Последни тома сториха Suzuki и Mitsubishi, които са поредните японски брандове, предприели стъпки в тази насока.От европейските марки пълен отказ от дизела обявиха Porsche и Volvo, но останалите играчи на пазара засега не виждат смисъл в подобен ход. Един от тях – Skoda, обяви, че няма никакво намерение да спира използването на дизелови двигатели в своите модели.„За да може двигателите ни да отговарят на европейските екологични норми, не е задължително да се откажем от дизела.  Можем да модернизираме старите мотори, но това ще е доста скъпо и не си струва. Затова е по-добре да разработим изцяло нови двигатели”, коментира пред Autocar  един от членовете на Борда на директорите на Skoda – Кристиан Щрубе, който отговаря за техническите разработки.Топ-мениджърът допълни, че новият двигател ще дебютира при дледващото поколение на Skoda Octavia. В подкрепа на дизела Щрубе посочи и факта, че Kodiaq RS е с такъв мотор, като причината е високият въртящ момент, от който се нуждае подобен кросоувър. А той може да бъде осигурен именно от дизелов мотор.Снимка: Skoda 

Тагове: skoda
fallback
  • #8
    Анонимен ( преди 5 години )
    Тинтирит,ментален капацитет има ли нещо общо с менталните ти проблеми?Не те знам на какво лечение си, но никак не си в ред да ти кажа. Трябва да си много осакатен ментално, за да кажеш тази глупост:ОТРОВИТЕ НА ЕЛЕКТРИЧКИТЕ СА 2 ПЪТИ ПОВЕЧЕ И СА 2 ПЪТИ ПО-МРЪСНИТова в твоята лаборатория ли го установи или някъде го прочете? Ако е от някъде дай и ние да го прочетем, ментално обременен човече!
  • #7
    Тинтири-минтири ( преди 5 години )
    За вечно мрънкащите против дизела и ДВГ по принцип пак казвам ОТРОВИТЕ НА ЕЛЕКТРИЧКИТЕ СА 2 ПЪТИ ПОВЕЧЕ И СА 2 ПЪТИ ПО-МРЪСНИ!!! Това че нямате ментален капацитет да го осъзнаете, не означава, че всички трябва да се водим по вашата щуротия!
  • #6
    Кико ( преди 5 години )
    Дизела ще умре,когато свърши нефта
  • #5
    Факт! ( преди 5 години )
    Трябва си избият парите които са вложили а здравето на хората го за.би!И гл.паците се кефят на Немецо.доказано е че ФАП филтрите не правят дизелите чисти!
  • #4
    Анонимен ( преди 5 години )
    А на бас че като удари до една две години новата криза ирезко нещата ще се променят. Всички ще забравят за забраните на дизела и ще си се произвеждат и карат поне до 2040г. Тия Ит простотии с тока и безпилотните глупости няма да ги бъде още дълго време, това не е елктронна игра както си мислят повечето неадекватници. Та Шкода са си много прави.
  • #3
    GT ( преди 5 години )
    Rapid вече няма да се произвежда с дизелов двигател. В сегмент D и нагоре, бусове, камиончета и т.н на всички ще им е най-трудно да захвърлят дизела, а точно този тип превозни средства са най-големите замърсители.
  • #2
    none ( преди 5 години )
    Ще трябва да го продават на африканците и южно американците този дизел. Щото в Европа след 10 години, ако държавите приемат регулациите които се обсъждат в момента това няма да може да се регистрира. Volkswagen Das Disel както се казва. Толкова си могат хората хахаха ...
  • #1
    Анонимен ( преди 5 години )
    ??? "щели да разработват"Фолцваген ще разработят. Шкода ще го направят с 5 коня по малко
fallback
Последни