fallback

Продажбите на VW паднаха с 18,3%

Най-голям срив през септември отчита европейският пазар

Световните продажби на автомобили с марката Volkswagen през септември паднаха с 18.3% до 485 000 бройки. В Европа сривът дори достигна 42.6% (91 000 коли), а в най-големия пазар на компанията - Германия, понижението е с  47.1%. В страните от Централна и Източна Европа продажбите на марката през септември са намалели с 19,1%, докато в Русия, която компанията нарича силен пазар, те бележат ръст с 16,2% (9400 продадени коли). В същото време показателите за първите 9 месеца на годината надминаха същия период ан 2017 г. с 2,9% - 4,6 милиона автомобила Volkswagen бяха продадени в света от януари до септември 2018 г.Volkswagen AG отбелязва в заявление, че основната причина за спада в продажбите, главно в Европа, е влизането от 1 септември в сила на новите стандарти за проверка на вредните емисии (WLTP). Тези стандарти бяха разработени след скандала с фалшифицирането на емисиите, наречен "дизелгейт", и причиниха значителни щети на германския концерн. През цялото лято автомобилните производители активно намаляваха цените на тези модели, които не отговарят на новите изисквания, в резултат на което до септември пазарът се пренасити и търсенето намаля. Освен това на пазара през септември не бяха пуснати тези модели, които не успяха навреме да получат сертификат в съответствие с новите стандарти."Периодът от началото на годината до септември беше най-успешният за Volkswagen за цялата му история. Ситуацията през септември беше неуспех за нас, но очаквахме това, предвид рекордните продажби през лятото.", коментира Юрген Щакман, член на борда на директорите на компанията. Според него промените в стандартите ще се отразят на продажбите и през октомври, но до края на годината компанията обещава да получи сертификати WLTP за 14 модела и ситуацията трябва да се подобри.

Тагове: Volkswagen VW
fallback
  • #21
    Анонимен ( преди 6 години )
    вагончика върти суче и пак извърта нещата че и другите имали спад.както с дизелгейта и другите лъжели.е да ама не. всеки може да види продажбите на другите и да се увери, че фабриката за лъжите ваг са най зле. а форумната *** ги защитава както винаги все едно акции има от тази смешна селско народна фирма.
  • #20
    Анонимен ( преди 6 години )
    Някой въобще прочете ли статията. Отделно за последните 2 седмици прочетох подобни статии за половината европейски производители - силен август слаб септември. Защо - заради WLTP и всички като теглят чертата са си на нормалните продажби.Ама заглавието е да създаде спор -> коментари -> кликове -> пари
  • #19
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ти са нарочно ли написа Тойота, да наскачат като бик на червено.Че и това им е комплекс. Да продават колко щат, фирми много, *** планетата една, отровихме я с пластмаса :((
  • #18
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ама нали до сега тръбиха, че са номер едно по продажби и какво ли не още. Всяка година го тръбят, а накрая, като стане време да се брои все не са първи. Веднъж излязоха начело, но се оказа, че много коли са с доблирани вин номера и проброяването е от техен преброител, а не официално. Никой не им го оспори, защото никой не страда от комплекси да е първи, но на тях този комплекс им е огромен.Тойота например винаги казват, че не държат да са 1. За тях е по-важно да продават качествени автомобили!
  • #17
    Анонимен ( преди 6 години )
    Еее, тея са мн. зле1
  • #16
    Анонимен ( преди 6 години )
    Супер!
  • #15
    Факт! ( преди 6 години )
    Ахахахахахахахахахахахахахаха!
  • #14
    Анонимен ( преди 6 години )
    Форумната *** се пеняви нещо за конКУРенцията, а къде беше, когато неговите любимци лъгаха и защо тогава не каза нищо за нелоялната конКУРенция от тяхна страна? Що така бе ВАГи? Кво са тея двойни стандарти. Тогава се хилеше, че много по-добри компании фалираха, заради селската фирмичка, която мамеше. И какво за работните места, ако фалират. Ще дойдат други, които ще произвеждат по-качествено и няма да си позволяват такива нагли лъжи.Закривайте фабриката за лъжите ВАГ
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    Освен това на пазара през септември не бяха пуснати тези модели, които не успяха навреме да получат сертификат в съответствие с новите стандарти.Така е, само уточнете че всякакви оплювани марки като френските ч..кии си сертифицираха всички модели в срок а великите ВАГ не!
  • #12
    Факт! ( преди 6 години )
    Ахахахаха!
fallback
Последни