fallback

Nissan Leaf е най-успешният електромобил в Европа за 2018 г.

За първите 8 месеца от модела са продадени близо 26 000 бройки

Новият Nissan Leaf е най-продаваният електрически автомобил в Европа за 2018 г., сочи статистиката за първите 8 месеца.

От компанията обявиха, че за периода януари-август от модела са продадени близо 26 000 автомобила на Стария континент. От тях 8000 са за автопарка на големи компании, а останалите на частни клиенти. Това означава, че на всеки 10 минути в Европа се продава по един Leaf.Електрическият хечбекът е заемал първата позиция по продажби на европейския пазар и за всеки един месец поотделно. Страните, в които са реализирани най-много сделки, са Австрия, Франция, Германия, Холандия, Португалия и Испания. В друга европейска държава - Норвегия, новият Leaf е на първо място по продажби сред всички модели през 2018 г.Оснвоната причина за големия интерес към новия модел е увеличеният пробег, който достига до 270 км с едно зареждане (по новия стандарт  WLTP). Той може да бъде осъществен благодарение на литиево-йонна батерия с капацитет 40 кВт/ч. Другите новости в Leaf са полуавтономни системи за шофиране и паркиране.Електромобилът, който бе отличен с 5 звезди на тестовете NCAP за безопасност, е достъпен в 51 държави от цял свят. От 2010 г., когато моделът се появи на пазара, досега от първите две поколения на Leaf са продадени общо 350 000 бройки.Снимка: Nissan

Тагове: 2018 nissan leaf ncap
fallback
  • #8
    Анонимен ( преди 5 години )
    НЕ се притеснявайте, немските генийчета ще измислят някоя корупционна схема или някой скрит данък, мито, "еко" налог, за да убият конкУрентите. Направиха го през 90те години, когато продажбите на фиат са близки до тези на VW, както и пежо,режо и ситроен имат доста добри продажби. Просто започнаха с "тестове" с нелоялна реклама, после дойде и държавните финансирания и отклоняването на средства от ЕС към техни компаний, прикриването на измамите им.Немците са по-добри и от руснаците в пропагандата
  • #7
    bg ( преди 5 години )
    Това вече не изглежда толкова лошо...ако вдигнат още пробега до към 400км, т.е. Сф-Пв-СФ или СФ-Бургас да може да се мине спокойно, направо го взимам
  • #6
    хахахах ( преди 5 години )
    Ще взема да си я прочета пак...:)
  • #5
    Анонимен ( преди 5 години )
    Немчугите пак ще гледат умно, ще мигат на парцали и в отговор ще нарисуват още някой модел, който ще го пущат през следващите векове. И ще обявят, че няма да харчи ток, ами ще произвежда. Ще бъде като малка атомна електроцентрала. Абе направо страх. Никой не може ги стигна немците по лъжи и обещания.
  • #4
    GT ( преди 5 години )
    Е ко стана ся с оная статия, дето тежката артилерия Германия идвала и щяла да промени автомобилния пазар за електромобили ?
  • #3
    Анонимен ( преди 5 години )
    "От компанията обявиха, че за периода януари-август от модела са продадени близо 26 000 автомобила на Стария континент"Страхотен рекорд, няма що. Тесла продава по толкова само за месец от модел 3 в Щатите. Вероятно щеше да продава по толкова и в Европа, ако ги предлагаше и на Европейския пазар.
  • #2
    пена ( преди 5 години )
    "И германците предпочитат Лийф пред Е-Голф. Защо ли?"Е-Голф вече не се продава :-) В момента има ужасен глад за качествени електричи но никой (освен Тесла) не си да ва зор да произвежда голями количества...
  • #1
    none ( преди 5 години )
    И германците предпочитат Лийф пред Е-Голф. Защо ли? Ако увеличат пробега поне двойно и аз ще си го купя.
fallback
Последни