fallback
Коментари ( 8 )
Напиши коментар
-
#8
2500 евро са си бруто за квалифициран труд. Сестра ми за ИТ съпорт първо ниво вземаше 1500 след удръжкитеКасиерка в всеизвестните немски вериги в магазин в Източна Германия взима 750-850 евро чисти. Ако искаш!
-
#7
Вярно е това за германия.Който е ходил знае какво се кара масово и какво се вижда по пътищата.Голф,Поло и др.от тези класове да към 15 000 евро базови с малко екстри и ниска цена.Последно време все повече виждам Дачии и Шкоди да се карат.До преди 10-15г.немците определено караха по скъпи и хубави коли.В момента обаче положението у съвсем друго и бюджетните автомобили са преобладаващи.Уж локомотива на ЕС най развитата икономика,а немците все по бедни стават и положението наистина е нетърпимо.
-
#6
Няма значение за кой народ. За обикновените немци 25 000 евро не е народна цена. Немеца отдавна обеднява. Масово се работи за около 2000-2500 евро на месец. Разходите са огромни. Минимум 1/3 отиват за наем. Данъци, осигуровки, застраховки, телефони и т.н. Накрая ти остават свободни 300-400 евро за лично ползване в най-добрия случай и с тях кола ли ще купуваш или др.ще правиш.А ако си се набълбукал с друг кредит мисията става съвсем невъзможна. Не случайно се карат базови Гоуфове,Поло,Клио,Фиеста
-
#5
докато имо балъци ще има и тарикати.пробутват народен салам сцената на луканка и форумната *** изпада в екстаз.на такива като него разчитат от ваг.
-
#4
Не се уточнява за кой народ...
-
#3
Влизам в сайта на Рено България / да знам че е Рено / и гледам:Каджар 4х4 с най-високо ниво на оборудване и големия дизел / голям 1.6 / е 28 000 евро.И фолксваген говорят за народен базов 25 000 евро!!!
-
#2
Преоблечена Шкода Карок за повече пари. Гарантирано от VAG. :D
-
#1
25000? за базовата версия и то в Китай , колко ли ще струва най-високото ниво на оборудване и 4Х4 в Европа ? Тия от ВАГ са най-големите наглеци да наричат това нещо на тази цена "народен" .
1 - 8 от 8