fallback

Audi получи 10 000 заявки за електрическия SUV

Интересът към модела продължава да се увеличава, твърдят от компанията

Германският производител Audi е получил 10 000 заявки за наскоро представеният електрически SUV - e-tron. Това разкрива шефът на Audi France - Лаури Беноум в интервю за изданието Automobile Prope.

Заявката за електромобила е 1000 долара, като тя може да бъде върната, ако клиентът се откаже. Според данните до момента обаче, подобен проблем няма и търсенето на електромобила с начална цена от 79 000 евро е много високо.SUV-моделът се задвижва от 2 електромотора - по един на всяка ос, като съвкупната им мощност е 360 к.с. В режим overboost за около 8 секунди системата развива 408 к.с. Тя се захранва от батерия с капацитет 95 кВт/ч, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 5,5 секунди, а максималната скорост е 200 км/ч.Електрическият кросоувър разполага с уникална системата за възстановяване на енергия. Тя се задейства всеки път при натискане на спирачния педал, като по тази начин се осигуряват 30% от общия пробег за едно зареждане. Audi E-tron SUV разполага и със система за задвижване на четирите колела, както и векторно разпределение на въртящия момент.Машинатаi поддържа и специална система за бързо зареждане, при която батерията може да се напълно до 80% само за 30 минути.Снимка: Audi

Тагове: dc audi e-tron suv
fallback
  • #10
    Анонимен ( преди 5 години )
    Фенчетата на нискотехнологичните консервени кутийки да не се обаждат, че да правят хибридчета и после да отзоват 3/4, друго не правят.
  • #9
    Анонимен ( преди 5 години )
    Трагедия!!! Защо е тази решетка и в електрическите си версии ли имат радиатор :)))
  • #8
    Анонимен ( преди 5 години )
    10 000 са на ден. Вече записват коли за внуците си хахах
  • #7
    Анонимен ( преди 5 години )
    Доста разочароваща бройка.
  • #6
    Man ( преди 5 години )
    Екстра си е електричката. Сега, кой кого ще изяде е много рано да се каже. 10 000 бройки, обаче е добре за старт. Колкото повече такива коли, толкова по-чисти въздух, така разсъждавам аз. Със сигурност по-добре тази кола, отколкото КЮ7/8 с ТДИ.
  • #5
    Анонимен ( преди 5 години )
    Щели да слагат и димна уредба на електрическите модели на ВАГ, за да могат хората да ги разпознават отдалече. Това е скритата реклама на тази компания. Не излизат ли кълбета дим никаква ВАГ-ина не е това.Факт!Само на звук не зная как ще го докарат. Трябва да има високоговорители и запис на тракащ дизел. Феновете на концерна ги обичат тези неща.
  • #4
    Анонимен ( преди 5 години )
    Гошко, пий ги тея хапчета бе момче, че глей кви глупости пишеш! Викаш още неизлязъл модела и щял да яде някой с парцалите. Май не те слуша много главата. Само за сервизиту на ВАГ си прав. Има ги навсякъде защото са жизнено необходими за трошляците, които продават. А и ВАГ нали знаеш, че печели повече от сервизна дейност и резервни части отколкото от нови коли.
  • #3
    Georgi ( преди 5 години )
    Колата си изглежда супер, като се има предвид, че за разлика от Тесла немците имат серивизи и дилърства навсякъде в Европа и Америка, буквално ще изядат Елончо с парцалите. Без да броим факта, че ще предложат модели с десетки опции за конфигурации.
  • #2
    GT ( преди 5 години )
    Едно пълно зареждане при изтощена батерия и стандартно зарядно отнема 8,5ч. За да се зареди до 80% за полочин час, ще ви трябва 150 кВт/ч зарядно, каквото обаче на обществени места се намира трудно, а в Англия все още липсват изобщо. Все още си остава трудно приложимо, особенно по наще ширини, защото никой няма да плати повече от 160 000лв. и да се страхува да тръгне на дълъг път.
  • #1
    aaa ( преди 5 години )
    Изглежда доста по добре от на Мерцедес електричката.
fallback
Последни