fallback

Как да спестим от обслужването и ремонта на автомобила

Пет съвета за намаляване на разходите, без това да се отразява на качеството

Обслужването на автомобила не е от евтините удоволствия и както показва практиката, плашещите разходи до голяма степен са обусловени от високата цена на резервите части. Има обаче редица начини сумата за ремонт или годишно обслужване на превозното средство да бъдат намалени, без да се прави компромис с качеството на услугата. За целта трябва да се спазват няколко прости правила.КАЖЕТЕ „НЕ” НА МАЛКИТЕ ТЪРГОВЦИНеобходимата ви резервна част се предлага от няколко магазина и се чудите какво да направите? Изберете по-известния от тях, тъй като той със сигурност има по-добра репутация на пазара и шансовете да получите менте вместо качествен детайл се свеждат до минимум. Друго приемущество на големите компании е, че ако сте техен редовен клиент, можете да разчитане на отстъпка. Дори тя да е малка, никога не е излишна.КОЛКОТО ПО-ЕВТИНО, ТОЛКОВА ПО-ЗЛЕНе си струва да се гонят най-ниските цени. Средно разликата в цената е между 10 и 20%, но ако ви предлагат резервна част за жълти стотинки, рискувате тя да ви донесе повече главоболия, защото съвсем скоро ще даде дефект и ще се наложи итново да я сменяте. Както е добре известно – скъпчията плаща два пъти.ГОТВЕТЕ СЕ ОТ ПО-РАНОСлед 2-3 месеца ви предстои техническо обслужване или някакъв малък ремонт? Проверете от по-рано дали не можете да се сдобиете с необходимите ви части или конкумативи. Ако го направите през интернет, можете да спестите пари, тъй като онлайн-магазините предлагат по-ниски цени.  И тук обаче трябва да се внимава и да се пазарува само от проверени търговци.НЕ ОТЛАГАЙТЕ РЕМОНТА ИЛИ ОБСЛУЖВАНЕТОАко имате проблем с автомобила, не го пренебрегвайте с лека ръка. Щом колата ви дава знак, че нещо не е наред – свети лампичка на таблото или се появяват странни шумове, вземете мерки и отидете в сервиз. Колкото по-рано бъде открит дефекта, толкова по-малки ще бъдат разходите по неговото отстраняване.СЛЕДЕТЕ ЗА АКЦИИ И ПРОМОЦИИМного собственици на автомобили избягват сервизите на официалните представители на съответните производители, тъй като смятат, че обслужването в тях ще е по-скъпо. Дилърските центрове обаче често обявяват различни акции – най-често за техническо обслужване, които включват труд и консуматими на ниска цена. Ако, например, трябва да смените маслото след месец-два, но попаднете на подобна оферта от официалния вносител, защо да не се възползвате от нея, при това срещу изгодна сума?Снимки: Priapro.com

Тагове:
fallback
  • #2
    Карачо ( преди 5 години )
    На едната кола ми бяха сипали при първото обслужване 5w30 масло макар в книжката на колата да пише, че се кара само с 0w20 и единствено при липса на такова може да се сложи от по-гъстото, но при следващата смяна трябва незабавно да бъде заменено с 0w20. Скарах се и ту ми казват че ми налели такова, защото не съм бил казал чу искам от другото което трябвало да се доплати. На другата кола пък ми бяха налели повече масло. 1 см над мах на щеката. Двете коли са от различни марки различни сервизи.
  • #1
    Карачо ( преди 5 години )
    Общо взето поредната нищо неказваща статия.Почти всичко са пълни глупости.По принцип каквото и да ми трябва си го поръчвам по интернет. Понякога правят големи промоции и има части с 50-60% намалени. Маркови и оригинални. Ако слушам написаното не би трябвало да ги вземам. Промоциите на официалните сервизи са добро нещо, но кято отидеш те изненадват с някакво кофти масло и ако искаш най-доброто доплащаш. Отдавна съм ги отсвирил. Колите ми бяха в гаранция, когато спрях да ходя при тях.
fallback
Последни