fallback

Затварят Северната тангента за ремонт

Ограниченията на трафика ще са до 20 октомври

По-малко от три години след пускането й в експлоатация Северната скоростна тангента на София ще бъде затворена за гаранционни ремонти. Това съобщиха от Агенция „Пътна инфраструктура” като допълниха, че трафикът от тангентата ще бъде прехвърлен на Околовръстния път. Първата фаза на ремонтите трябваше да стартира на 7 октомври, но започна още днес. Движението е ограничено в посока Ботевград от 9-и километър до включването в Околовръстното. От 9 до 20 октомври няма да може да се ползва тангентата от пътен възел Ботевградско шосе до пътен възел Чепинско шосе в посока Калотина. На тангентата вече се появиха типичните проблеми за българските пътища като вълнообразна асфалтова настилка, особено на мостовете. Изграждането на Северната скоростна тангента, чиято цяла дължина беше пусната в експлоатация през април 2016 година, струваше 180 милиона лева, а дължината на отсечката е 16,5 километра. От средата на септември задръстванията по Околовръстното стават все повече и по-дълги, а с предстоящите ремонти на тангентата, трафикът около София ще се натовари допълнително.

Тагове:
fallback
  • #18
    от прованса съм ( преди 5 години )
    бе каква е разликата между "северна тангента" и "околовръстен път", северно от София?
  • #17
    до Анонимен №2 ( преди 5 години )
    А, прави. Станишко направи магистрала Тракия от Чирпан до СТ. Загора. Онзи ден въведоха ограничение от 90км/ч заради неравности. Проблемът не е в това при кое управление са правени, а че са правени от българи - некадърно
  • #16
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ами не съм съгласен на Сърбите, нито заплатите им са по-високи, нито пътищата им по-хубави. Да в Сърбия и Гърция магистралите са една идея по-добре от тук, но в никакъв случай не може да се сравняват с цивилизована държава, за сметка на това са платени, а не влизат като безплатен бонус в пакета на винетката/пътния данък, като при нас.
  • #15
    carpe_diem ( преди 5 години )
    Не защитавам предишния анонимен, който ме опонира, ама не можеш да сравняваш строеж в низина (супер равна, без грам баирче) с терена в Сърбия - бая тунели и виадукти са там. По-скоро можеш да го сравняваш с примерно магистрала Люлин от София до Дупница - там не знам колко е на км, ама все ще е по-коректно защото има от всичко като релеф.
  • #14
    Анонимен ( преди 5 години )
    "до: carpe_diem"Абе ***, кого лъжеш? Сърбите построиха участъка от Ниш до Димитровград за над 600 милки евраки,участък от 83 км!Целия лот Стара Загора - Нова Загора, 31,8 км е за под 140 млн. ЛЕВА! И двата ги строи Трайс! Едно минаване на една кола от БГ до Охрид е към 20 лева тол такси в Македония. 97 лева целогодишна винетка ли е скъпа тука? Скрии се смешнико! Евтините манипулации не вървят!
  • #13
    carpe_diem ( преди 5 години )
    За нашия регион може би Гърция е по-скъпо, ама нали искаме качествено? А за Турция - виж как си строят новото летище - 400 загинали при строежа, живеят на 2 часа в посока с автобус до бараките си и т.н.А за слягане - не може да направиш насип за няколко дни, да не го уплътниш добре и да асфалтираш направо - пак за няколко дни...Има едно форумче, където ентусиасти публикуват инфо и снимки за строежите - там доста ясно се виждаше ССТ колко малоумно я строят...
  • #12
    до: carpe_diem ( преди 5 години )
    Кажи къде в региона са по-скъпи?В Румъния ли, в Сърбия ли, в Гърция ли или в Турция? Кажи в коя от тези държави е по-скъпо! В Сърбия дори излиза километър магистрала ДВА пъти, повтарям ДВА пъти по-евтино и то при условие, че имат по-високи данъци и заплатите им са по-високи.А това за технологичното време за слягане на настилката по-добре не го казвай никъде, че много ще ти се смеят! Голяма простотия е това да знаеш. Нама такива неща и нещо, като не го разбираш поне не се прави на умен!
  • #11
    Анонимен ( преди 5 години )
    Но БСП не са строили защото еврофондовете влязоха 2008г. а 2009г ГЕРБ взеха властта. Пак, за да ен бъда разбран...Имаше и пред присъединителни фондове. А от 2007 и еврофондове, които им ги спряха за кражби. Точно с пред присъединителните фондове започнаха магистрала Люлин и я платиха на 95% при под 50% завършени работи, даже Станишку откри първите 5 км за към нищото, преди износващия слой... Пак с тези фондове завърши и отсечката на Тракия Чирпан-Стара Загора, където сега има ограничение 90!
  • #10
    carpe_diem ( преди 5 години )
    Нашите пътища далеч не са най-скъпите на км, но за сметка на това са най-некачествените.Отделно всичко на юруш - за да не се загубят пари не се спазва технологичното време да се слегне настилката преди да се сложи асфалтът и резултатът е налице - почти веднага след отварянето на пътя почна (като почти навсякъде междувпрочем) да става много неравно. Може би 10-15% от всички фуги по мостове и виадукти на нови пътища са читави - навсякъде е неравно и супер гадно...
  • #9
    Анонимен ( преди 5 години )
    Типичното ГЕРБерастко мислене е "който е против нас, значи е от БСП".И във форума си имаме ГЕРБерастче. Сигурно е на държавна службица и защитава вожда си. Ако това е твоят вожд, то не е моят ***.ре.пко. Такива като вас и онези тъмните от катуните трети мандат ни натрисате тази мутра,пожарникар,комунист и пазач на Тато. А да и са го ползвали да паркира и пази колите на Маргините. Та тоя строи пътища и ни управлява... Смятай колко сме я закъсали!
fallback
Последни