fallback

PSA Group подготвя пълна електрификация

Всички модели на алианса ще имат версия на ток след 2019 г.

Френският алианс PSA Group не подготвя към преход на алтернавни видове гориво, съобщава Carscoops. След 2019 г. всички модели на марките Peugeot, Citroen, Opel, DS и Vauxhall ще имат електрическа или хибридна версия.В момента се знае за 15 "електрифицирани" модели, които ще се появат на европейския пазар в близките две години. Част от тях - Peugeot 3008, Peugeot 508 и 508 SW, DS7 Crossback E-Tense 4×4, Citroen C5 Aircross, Opel Grandland X и Vauxhall Grandland X ще бъдат пълни хибриди.За основа на всички модели ще бъдат универсалните модулни платформи CMP и EMP2, което еднакво добре подхождат както за традиционните автомобили с ДВГ, така и за съвременните електрически коли.Един от първите представители на бъдещата моделна гама на алианса този месец стана кросоувърът DS3 Crossback E-Tense, който е оборудван с електродвигател с мощност 136 коня, който осигурява пробег до 300 км с едно зареждане на батерията.Снимки: PSA Group

fallback
  • #9
    Искрен ( преди 6 години )
    Хубаво е че и PSA се ориентираха, че трябва да работят към електрификация, към момента това е единствената алтернатива на ДВГ.Иначе гледам хората коментират дизеловия им хибрид. Аз карам Pegueot 508 Hybrid4, това дизел/хибрид от няколко години. Като изключим факта, че нямаше от къде да си го купя в България (втора ръка), колата си работи отлично, разхода е нисък, ползват се всички предимства на това, че има електро мотор, особено в градски задръствания и т.н.
  • #8
    До долния ( преди 6 години )
    Има, няма две мнения, ама аз не познавам собственик на дизелова кола с такава система дето да не я е изключил. Ама не съм представителна извадка, може да има такива дето й се кефят.
  • #7
    вин ( преди 6 години )
    Сигурно и дизел със старт/стоп системи няма, понеже се гаси и пали, а?
  • #6
    до: Вин ( преди 6 години )
    В градски условия кога ще загрее нафтовата печка, че да почне да се гаси и пали при нужда? Ти на хибрид качвал ли си се и карал ли си? А знаеш ли колко кофти е на дизеловият хибрид да се пали и как гадно се усеща. Има тестове по въпроса. Чети преди да пишеш. Пак ти казвам, че дизел и хибрид при лека кола не става. Ако ставаше, японците щяха да го направят отдавна. Прави ли са опити от Тойота но не се получава просто.
  • #5
    до: Вин ( преди 6 години )
    Нещо си се поувлякъл ми се струва с копи/пейста! Характеристиките на книга не ме вълнуват. Вълнуващото е това, което се случва на пътя, а там нищо не се случва просто защото нямат продажби, а нямат продажби, защото не са направили нищо съществено. Хибрид не е просто на една кола с ДВГ да сложиш батерия и електромотор. Вземи поне малко прочети за хибридите, запознай се малко, после прочети за дизелите,запознай се,помисли колко добре ще е на един дизел непрекъснато да пали и гасне и кога ще загрее
  • #4
    вин ( преди 6 години )
    Редактирай тази колаСравнениеDS52.0 Hybrid4 (200 Hp) Airdream2.0 HDi (160 Hp) Automatic2.0 HDi (160 Hp)2.0 BlueHDi (180 Hp) Automatic2.0 BlueHDi (150 Hp)2.0 BlueHDi (120 Hp)1.6 THP (200 Hp)1.6 THP (155 Hp) Automatic1.6 e-HDi (115 Hp) Airdream EGS6 Alfa RomeoAudiBentleyBMWBugattiChevroletChryslerCitroenDaciaDaewooDaihatsuDodgeDSFerrariFiatFordGreat WallHondaHummerHyundaiInfinitiJaguarJeepKiaLamborghiniLanciaLand RoverLexusMaseratiMazdaMercedes-BenzMGMiniMitsubishiMoskvichNissanOpelPeugeotPorscheRenaultRoverSaabSeatSkodaSmartSubaruSuzukiTataTeslaToyotaTrabantVAZVolkswagenVolvoВиж всички маркиМаркаCitroenМоделDS5ГенерацияDS5Модификация (Двигател)2.0 Hybrid4 (200 Hp) AirdreamРедактирай тази колаБрой врати5Редактирай тази колаМощност200 к.с.Редактирай тази колаМаксимална скорост211 км/чРедактирай тази колаУскорение 0 - 100 км/ч8.6 с.Редактирай тази колаОбем на резервоара60 л.Редактирай тази колаГодина на пускане в производство2012 г.Редактирай тази колаГодина на спиране от производство2015 г.Редактирай тази колаТип на купетоХечбекРедактирай тази колаБрой места5Редактирай тази колаДължина4530 мм.Редактирай тази колаШирочина1871 мм.Редактирай тази колаВисочина1539 мм.Редактирай тази колаКолесна база2727 мм.Редактирай тази колаПредна следа1575-1582 мм.Редактирай тази колаЗадна следа1599-1609 мм.Редактирай тази колаМинимален обем на багажника325 л.Редактирай тази колаМаксимален обем на багажника1145 л.Редактирай тази колаМощност на ел. двигател37 к.с./2500 об/минРедактирай тази колаВъртящ момент на електрическия двигател200 НмРедактирай тази колаМощност на ДВГ163 к.с./3850 об/минРедактирай тази колаВъртящ момент на ДВГ300 Нм/1750 об/минРедактирай тази колаРазположение на двигателяОтпред, напречноРедактирай тази колаОбем на двигателя1997 см3Редактирай тази колаВъртящ момент450 НмРедактирай тази колаГоривна системаДизел КомънрейлРедактирай тази колаТурбинаТурбокомпресор / ИнтеркулърРедактирай тази колаРазположение на цилиндритеРедовиРедактирай тази колаБрой цилиндри4Редактирай тази колаДиаметър на цилиндрите85 мм.Редактирай тази колаХод на буталото88 мм.Редактирай тази колаТип горивоХибридно - дизел / електричество Редактирай тази колаЗадвижванеПълно (4x4)Редактирай тази колаБрой скорости (автоматична скоростна кутия)6Редактирай тази колаПредно окачваненезависимо тип McPhersonРедактирай тази колаЗадно окачваненезависимо пружинно окачванеРедактирай тази колаПредни спирачкиДискови вентилираниРедактирай тази колаЗадни спирачкиДисковиРедактирай тази колаАБСимаРедактирай тази колаТип управлениеКормилна (Зъбна) рейкаРедактирай тази колаМинимален диаметър на завой11.2 м.Редактирай тази колаРазход на гориво - градско3.1 л./100 км.Редактирай тази колаРазход на гориво - извънградско3.6 л./100 км.Редактирай тази колаРазход на гориво - комбиниран3.4 л./100 км.Редактирай тази кола
  • #3
    до: Вин ( преди 6 години )
    Работещ, значи работещ за това за което е предназначен икономия!Нямат такъв!Дизеловият никой, който поне малко разбира от ДВГ не би си го купил. Хибрид и дизел са несъвместими неща. Говоря конкретно за лек автомобил! Ако разбираше поне малко, нямаше да пишеш глупости, а поне щеше да помислиш защо НЕ става! Не е цената! Хайде мисли!
  • #2
    Вин ( преди 6 години )
    И защо реши че няма работещ такъв? Още от 2011 DS 5 го има с дизел хибридна с-*** и не съм чул да не работи.Просто заложиха на дизел хибридите, две по скъпи с-ми събрани в едно, а явно се наложиха по малки бензинови двигатели+Ел. двигатели, като по изгодно за производство.Те и това започват да правят.
  • #1
    Анонимен ( преди 6 години )
    За електрификяцията е ок и китайците ще им ги направят нещата макар на първата снимка да виждам Мицубиши i-miev с френски емблеми.За хибридите съм скептичен. Те до сега нямат работещ такъв. Пробваха разни варианти, но не им се получи. Най-големият им провал беше дизеловият хибрид. Още тогава казах, че няма как да стане тази работа, а тук феновете на нафтата ми скочиха, но се видя, че бях прав. Та без добър хибрид как мислят всичките да ги правят хибриди? Или е поредната заблуда на органите?
fallback
Последни