fallback

Струва ли си купуването на кросоувър със 7 места?

Пет причини, които обезмислят придобиването на такъв автомобил

В последно време производители предлагат все повече версии със 7 места на свои модели кросоувъри, като се опитват да убедят клиентите, че това е огромно предимство. Дали обаче SUV с трети ред седалки е толкова добра покупка, колкото изглежда?. Ето 5 причини, които могат да ви разколебаят, ако сте се насочили към подобен автомобил.Третият ред е само малки децаНай-голямото „достойноство” на кросоувърите с три реда седалки са именно допълнителните две места. Когато отидете да тествате подобен автомобил, сложете зад волана търговеца, който ви го продава, а вие се настанете на последния ред. По възможност взете и някой с вас, като гледайте той да е с нормални размери. Само след кратко пътуване ще се убедите, че на третия ред могат да се возят единствено малки деца или много ниски възрастни.Губите багажникаНе е нужно да разбирате от автомобили, за да се досетите, че зарди третия ред седалки багажникът почти изчезва. За пример вземете новият Volkswagen Atlas, предлаган на някои пазари и като Teramont. Със свален трети ред седалки обемът е 1571 литра, а с вдигнати – 583 литра, тоест три пъти по-малко. При други модели багагникът е още по-малък, така че трябва да избирате – двама допълнителни пасажери или повече багаж? Ако ще пътувате доста време и сте 5 човека в колата, изборът би трябвало да е ясен.Размерът има значениеКросоувърът със 7 места няма как да бъде компактен. И ако някои шофьори не се плашат от големите габарити на колата, то да други те могат да бъдат катастрофа. Автомобилът става по-труден за управление в градски условия и съответно за маневриране, когато трябва да се паркира.Разходът на гориво се повишаваПо принцип автомобилите от този клас – без значение дали са с 5 или със 7 места, харчат повече. Производителите твърдят, че разход от 7-8 л/100 км е лесно постижим, но това не е така. Колкото по-голям е кросоувърът на размери, толкова повече харчи. Съответно има разлика при разхода между версиите с 5 и със 7 седалки.Разликата в цената също не е за подценяванеПоследният аргумент срещу кросоувърите с трети ред седалки е цената им. Да вземем например Hyundai, който съвсем наскоро представи новия Santa Fe. Версията с 5 места стартира от 24 590 евро, докато тази със 7 места започва от 29 720 евро. Разликата е над 5000 евро, което не е никак за пренебрегване.Снимки: Производителите 

Тагове: suv
fallback
  • #14
    Анонимен ( преди 5 години )
    Може ли за мен едно ново Санта Фе със 7 места за 29 720 евро.Плащам в брой!
  • #13
    бай онзи ( преди 5 години )
    Аз нещо не мога да го намеря това Санта Фе за 24 590 евро. Най-ниската цена в официалния сайт на Хюндай е 82 870лв.
  • #12
    Анонимен ( преди 5 години )
    онзи с трите скъпи наследника какво толкова имаш да мислиш продаваш децата с жената и с парите си купуваш порше или ферари
  • #11
    Анонимен ( преди 5 години )
    88% от автомобилите в света се движат само с шофьор
  • #10
    До човека с 3 деца ( преди 5 години )
    Най-много място и най-ниски разходи за поддръжка и гориво са ти мини вановете.Galaxy / Espace / Sharan / Alhambra са доста обемни и предлагат достатъчно място на втория ред за трима пораснали тийнове. Аз лично съм се возил в Германия на третия ред на Galaxy 2008 и при моите 180 см и 125 кг нямах абсолютно никакви проблеми - всъщност мястото е повече от която и да е кола в голфовия клас.
  • #9
    Анонимен ( преди 5 години )
    Явно авторът на статията не се е качвал на мерцедес ГЛ...щеше да знае че 3-тия ред седалки е достатъчно удобен дори за хора 180 - 190 см..отделно като пътувате 5 човека задните седалки се свалят за 10 секунди с копченце ;) и има място да събере багажа на жената и любовницата заедно ;)
  • #8
    bg ( преди 5 години )
    Колега, наистина имаш дилема с 3-те деца. По-принцип най-удобно е ван 6+1, имал съм такива Туран и Версо, най-малкото дете е на 3-1 ред а другата седалка е сгъната и има достатъчно място... Взимал съм и Форд S-max също става, за SUV..не знам, направи пробно с целия отбор :-) Успех
  • #7
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ако си американец и имаш 5-6 деца си струва...
  • #6
    Гост ( преди 5 години )
    При определени житейски обстоятелства притежаването на 7-местен паркетен "офроудър" със сваляеми 2 седалки е безспорно смислено, защитимо и изгодно. Рядко се създават такива обстоятелства, но измъченото внушение, че май ВЪОБЩЕ не си струва, е прекалено. Проблемът е друг, вчера видяхте новата КИА Телурайд, конципирана за някаква форма на реален офроуд, но с трети ред седалки за деца. Ето при тази идея и пакет от характеристики нещо ми се къса смисълът.
  • #5
    До Man от втория ( преди 5 години )
    Прав си - два вана си вземам за лично ползване и в двата случая си връщам 1/6 от цената минус едни 2000 за собственика на фирмата на която сме я регистрирали.Найс а?
fallback
Последни