fallback

Opel показа електрическото си бъдеще

Прототипът GT X Experimental получи електромотор и автопилот

Компанията Opel представи концептуалния модел GT X Experimental, който трябва да даде представа за бъдещите електрическите кросоувъри на геманската марка. Премиерата на автомобила се състоя в дизайнерския център на марката в Рюселхайм.Кросоувърът е създаден на нова, олекотена платформа, като дължината му е 4006 мм, което е с цели 140 мм по-малко от модела Mokka. Линията на покрива при компактната машина донякъде напомня на малкия хечбек Adam. Прототипът се отличава с липсата на централни стойки и със светодиодните си матрични главни светлини с L-образна форма.Салонът на автомобила е в минималистичен стил, като отсъстват аналогови и механични бутони и превключватели. Поставен е тънък волан и изцяло цифров приборен панел, който е обединен с дисплея на мултимедийния комплекс.Задвижването на Opel GT X Experimental става с електрически двигател, чиито характеристики засега не се съобщават. Той се захранва от литиево-йонни батерии с мощност 50 кВт/ч, които може да се пълнят с помощта на система за индуктивно зареждане. Тягата се предава на предните колела, като автомобилът има система за полуавтоматично управление.В Opel очакват през 2021 г. около 40% от продажбите на марката да бъдат на SUV-автомобили. А през 2024 г. всеки модел на бранда ще се предлага в електрическа модификация.Снимки: Opel

Тагове: opel gt x experimental
fallback
  • #6
    визионера на селото ( преди 5 години )
    Да старият им "утвърден" дизайн каквото и да значи това водеше до това че нямаха клиенти и никой не ги купуваше!Инсинята се продава а пасата със спад повече няма смисъл да се коментира данните ясно показват тенденцията.
  • #5
    Анонимен ( преди 5 години )
    Виждам кое провокира незнанието ви. Липсата на базови познания по икономика.Преструктурирането на едно дружество и разхвърлянето на активите и пасивите е стандартен ход в подобна ситуация. Няма как да не са на печалба след като орязаха развойната дейност и Опел ще ползва френски двигатели. Засега използват стария и утвърден дизайн, а и изцяло готови агрегати. Това провокира продажбите.Колкото до концепта, буквално крещи на липса на всякаква визия за марката. ПСА планират Опеl да е като Дачия.
  • #4
    Бугар-Бугар ( преди 5 години )
    И как са го развалили тоя Опел като за пръв път от 20 години са на печалба.Грандланд и кросланд са на плюс 800% растеж на печалните и Пасата е със спад в продажбите докато Инсинята е на плюс.Как па все едно ти си я правил да не си дизайнер ако си кво дращиш у форуми.Българин=дървен философ.
  • #3
    Анонимен ( преди 5 години )
    Прекалено безличено. Специално предницата все едно аз съм я правил, отзад е супер стандартно.Воланът е щипка носталгия за да има все пак някакъв характер и е показателно.Развалиха Опел.
  • #2
    ss ( преди 5 години )
    На мен лично, не ми харесва само този ''нос'', под емблемата. Иначе, интериорът наистина напомня за старите, славни опели
  • #1
    Франкоффон дизайнер ( преди 5 години )
    Браво на французите страхотен дизайн и вътре и вън харесва ми тетро нотката в интериора с този ретро волан
fallback
Последни