fallback

Новото BMW 3-Series отслабва с 55 кг

Всички модификации на "тройката" стават „меки” хибриди

На феновете на BMW им се наложи цели 7 години да чакат новото BMW 3-Series, но неговата премиера вече е съвсем близо. Тя ще се състои по време на автосалона в Париж през октомври. И колкото е по-близо събитието, толкова повече нови подробности за автомобила се появяват в западните медии.Последните от тях бяха публикувани в изданието BMWblog, което показа и тестови прототип на модела, покрит с камуфлаж. От информацията става ясно, че благодарение на преминаването на новата платформа CLAR „тройката”, която носи индекс G20, ще свали цели 55 кг. от теглото.В момента модификацията BMW 318 с 3-цилиндров бензинов двигател тежи 1475 кг., докато теглото на базовия вариант на новата G20 ще бъде 1420. Освен това „тройката” ще запише забележителен прогрес при управляемостта и плавността на движение – нещо, с което вече успяха да направят впечатление другите модели на платформата CLAR.Още една новост – всички модификациите на BMW 3-Series ще станат „меки” хибриди със стартер-генератор, захранван от отделна 48-волтова мрежа. При това, в гамата ще бъде включен и пълноценен хибрид, който ще може да се движи само на електричество. Моторите за модела ще бъдат 2,0-литрови бензинови (B48) и дизелови (B47), а топ-версията, поне на първо време, ще е BMW M340i. Тя ще разчита на 6-цилиндров B58, чиято мощност ще бъде увеличена до 385 к.с.Задвижването ще е към задната ос или към четирите колела (xDrive). Базовите версии ще поумат механична скоростна кутия, а останалите – 8-степенен автомат. Разикалните промени ще са в интериора, където архитектурата и центалната консола ще повтарят тези на новото 8-Series. Продажбите на седана BMW 3-Series стартират веднага след премиерата. Малко по-късно ще бъде показано и комбито. Все още не е ясно какво ще се случи с лифтбека 3 GT, чиято събда се обсъжда от ръководството на баварците.Снимки: BMWblog.com

Тагове: bmw 3-series g20
fallback
  • #10
    Анонимен ( преди 5 години )
    То да не е някоя японска бангия с двигател на СсанЙонг и електроника на Ситроен.
  • #9
    Анонимен ( преди 5 години )
    А бе с тея нови директни инжекции, положението става все по готино за сервизите.
  • #8
    Анонимен ( преди 5 години )
    За бмв и мерцедес положението може да се приеме.Но ваг е трагедия
  • #7
    Анонимен ( преди 5 години )
    Какъв е проблема в това да има френски двигатели.Пежо 208 като гледам пластмасите му вътре са като новите шкоди.Едни и същи доставчици.Бутала, ми то сигурно има една фабрика за бутала в цял свят.Всички коли вече са еднакви.Единствено трябва да се избягват немските щот са прехвалени.
  • #6
    когато ... ( преди 5 години )
    рено или коя и да е друга френска ширпотреба стъпи на платформа, подобна на CLAR от BMW - единство на стомана, алуминии и карбон, ще цъфнат налъмите!гарантирано!!
  • #5
    Факт!-тическия ... ( преди 5 години )
    отново се е увредил от ползване на рено!А това са ФАКТИТЕ: The Cluster Architecture (CLAR) platform is an car platform developed by BMW.Четете википедиата поне ве, рендаци замотани!
  • #4
    Анонимен ( преди 5 години )
    The Cluster Architecture (CLAR) platform is an car platform developed by BMW.
  • #3
    CLAR ( преди 5 години )
    CLAR is a car platform developmet by Bugatti
  • #2
    Анонимен автохолик ( преди 5 години )
    Всички модификации на "тройката" стават меки хибриди, а всички куповачи меки китки! Шегувам се, баварците са секси!
  • #1
    Д ( преди 5 години )
    CLAR is a car platform developmet by BMW. Какво Рено, какви 5 лева?
fallback
Последни