fallback

Volkswagen Group реши какво ще прави със Seat

Испанският производител става директен конкурент на Alfa Romeo

Групата Volkswagen смята да позиционира испанския производител Seat като директен конкурент на Alfa Romeo. Идеята е за бъдеще марката да се определя като „млада, перспективна и емоционална”, обяви шефът на Volkswagen Group – Херберт Дийс, цитиран от Automotive News Europe.„Сред европейската младеж Seat е по-известен от Alfa Romeo. Обратно – за хората на моята възраст Alfa е фантастична марка, но тя от доста години е в упадък. Ако питате за нея хората на възраст 25-35 години, те няма да могат да ви кажат нищо”, коментира Дийс.Според ръководството на Volkswagen, благодарение на промените в гамата си и най-вече на появата на цяло семейство кроiоувъри, Seat има огромен потенциал за увеличение на ръста на продажбите. За това трябва да помогне и суббрандът Cupra, създаден в началото на годината. Под него ще се продават спортните модели на испанския производител.Първият модел на Seat, който ще се конкурира с автомобил на Alfa Romeo, е именно Ateca Cupra (на първата снимка), показан по-рано тази година. Кросоувърът разчита на 2,0-литров турбомотор с 300 к.с., система за задвижване на четирите колела с контрол на векторната тята, адаптивни амортисьорr и система за изменение на режимите на управляващаjd електроника.Тази Cupra ще трябва да се пребори за клиенти с Alfa Romeo Stelvio (на втората снимка), който обаче е достъпен и във версия Quadrofoglio с 2,9-литров с битурбо V6 мотор, развиващ 510 к.с. Кросоувърът ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди и развива 285 км/ч.Не е тайна, че през годините Volkswagen на няколко пъти се опитва да купи Alfa Romeo от Fiat. За последно бившият шеф на германския концерн Мартин Винтеркорн преговаря с италианците, но отново получи категоричен отказ.Снимки:Seat, Alfa Romeo

fallback
  • #15
    Анонимен ( преди 5 години )
    Хаха това антифенчетата на Ваг съвсем изглупяха от омраза. Да сравняваш хечбек като Ибиса с голям седан като Джулия?!
  • #14
    919 ( преди 5 години )
    Как да стане това,като Алфата Стелвио, добре оборудвана е към 100 бона,а Атеката няма и 40 хиляди.Алфа влезнаха в ценовия диапазон на БМВ и точно баварците са им таргета.На мен Алфа ми харесва,макар да карам именно техния конглокент,а Сеат предлага доста за цената си и е отличен разумен избор,но двете нямат допирна точка.Ако Фау-Ве решат ,че това наистина е така,то значи че поставят Сеат над Фолксваген и под Ауди,а това няма как да стане.
  • #13
    Стефан ( преди 5 години )
    Карах малко Сеат Ibiza, запомних я с малкия ъгъл на завиване. По скалата за желание да притежавам - Сеат е в дъното а Алфа Джулия е най горе. Нека оставим Фолксваген да ни разсмиват...
  • #12
    Анонимен ( преди 5 години )
    само с двигател от ферари в седан и цена на премиум за да се мериш с голямата тройка не става клиента гледа и други показатели като качество на салона а там алфа е трагедия
  • #11
    m200 ( преди 5 години )
    до ж-1Ей Хамстер - ти сигурно имаш гараж пълен с нови Алфи и затова си толкова светнат.
  • #10
    Анонимен ( преди 5 години )
    Колкото и да презирам ВАГ не мога да им отрека, че знаят как се правят някои неща. Щом са казали че се целят в Алфа, значи ще го направят. И без това Алфата отдавна е само красиво лице с кошмарни прогнози на остатъчната стойност. Стойте и гледайте мача. ;)
  • #9
    Анонимен ( преди 5 години )
    Сеат вече е на печалба за първи ппът от много време, с последните дизайни наистина колите изглеждат много младежки и с много добър дизайн. Ateca-та е направо супер. Според мен искат да ги разграничат имиджово най вече от Skoda. Seat за по младите и ентусиастите, Skoda са по възрастните, както и семейни и улегнали хора, тъй като тези марки се конглокирт по между си като цени и техника.
  • #8
    До Анонимен под мен ( преди 5 години )
    Кое ламбо е зад ферари, че не се сещам... Ти рекордите на Ринга следиш ли ги ?
  • #7
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ами то от години Сеат е болното дете на ВАГ, все проблеми с качеството, произлиза от Фиат, може да го пробутат за италианска конглокенция. Но по-скоро с Толедо да преборят Типо, ама с тоя Кросоувър да бият Алфа Ромео. Потребителите на тази марка, както и на Ферари, и Мазерати ги купуват, не защото са надеждни, за това си има японски коли, а заради дизайна и пъргавите италиански двигатели. ВАГ това не го разбират, за това и италианска марка купиха и пак, заради тях Ламбо е зад Ферари.
  • #6
    ж-1 ( преди 5 години )
    Новите Алфи, могат да се сравняват с Мерц и БМВ само по цената дето са им лепнали :))) А и дизайнът им е хубав, красиви форми и пропорции, ама това
fallback
Последни