fallback

40 модела загубиха топ-оценка заради лоши фарове

Тестът на светлините се оказа проблем за много производители

Точно 40 модела, тествани от Застрахователния институт за безопасност на пътя в САЩ (IIHS), не са успели да получат най-високата оценка Top Safety Pick, заради недостатъчно ефективна главна оптика. Както отбелязва изданието Autoblog, оценката на фаровете влиза от тази година в общия резултат и заради това много от производителите не са успели да се справят.В хода на изпитанията експертите от IIHS проверяват ефективността и яркостта на фаровете, разпределението на светлиннния лъч, работата на адаптивното осветление, както и функцията за автоматично превключване от дълги на къси светлини. За присъждане на Top Safety Pick, работата на главната оптика трябва да получи оценка „Acceptable” (приемливо). Всички модели в списъка, въпреки слабите си светлини, са получили 5 звезди на краш-тестовете.Сред моделите със слаба оценка на светлините попадат Audi A4 Allroad (на първата снимка), A5, A6, Q5, Q7, BMW X1, Cadillac XT5, Infiniti QX60, Jeep Compass, седанът Mercedes-Benz C-Class, Mini Countryman, Nissan Murano, Toyota C-HR (на втората снимка) , Volkswagen Atlas (Teramont), Passat, Tiguan и Volvo XC90. Останалите автомобили в списъка на IIHS се продават само на американския пазар.За първи път IIHS започна да провежда тестове на фаровете в началото на 2016 г., но едва от 2018 г. резултатът от тях се включва в общия рейтинг. През март 2016 г. са проверени 31 модела, през юли 21 кросоувъра, а през октомври 11 пикапа. Повечето от тях показват неудовлетворителни резултати.Снимки: Audi, Toyota

Тагове: iihs top safety pick
fallback
  • #6
    Анонимен ( преди 5 години )
    Напротив, всичко това с нивата на оборудване е маркетинг. Те нямат сметка да направят един автомобил да има всичко необходимо в ниските нива на оборудване. Така принуждават клиента, гледайки списъка с екстрите и искайки 1-2 от тях да плати за още 6-7 други, които не иска.Пример който е по темата: За да имаш Нисан Кашкай с LED фарове, а не с халогенна крушка трябва да дадеш минимум 50 хил. лв. Всички останали версии са с халогенна крушка, технология от миналия век. А това е safety екстра!
  • #5
    Анонимен ( преди 5 години )
    Автопроизводителите ще са много доволни ако всички екстри станат задължителни защото на всяко нещо слагат надценка и прибират печалба. Така че надали имат нещо против и системата за предупреждение в мъртвата зона да е стандартна.
  • #4
    Анонимен ( преди 5 години )
    "от 17 автомобила 8 са на VAG!!!!!" УЖАС! ПРОДАВАМ СИ АУДИ-ТО!!!
  • #3
    Анонимен ( преди 5 години )
    Автопроизводителите са едни лъжливи лицемери. Слагат вече масово някакви *** системи за смяна на ленти, спиращи и паркиращи коли сами, адаптивни автопилоти. А защо не сложат системата за предупреждение на автомобил в сляпата точка като стандарт за всяка кола?? Защо ми пълнят колата с безполезни системи, които вършат работата на шофьора, а там където могат да го подпомогнат никакви ги няма!
  • #2
    Цар Навуходоносор ( преди 5 години )
    Нещо много важно, което напълно е забравено от прозиводителите. Като не виждаш къде караш в тъмното, колкото и да ти лъска колата, ВСЕ ТАЯ!
  • #1
    Анонимен ( преди 5 години )
    Mda, VAG и турската скъпо-струваща Трошота. За мен никаква изненада, че харесвани от публиката коли, които се продават добре не струват по този и сигурен съм много други показатели!
fallback
Последни