fallback

Opel Insignia получи нов двитател

1,6-литровият бензинов мотор отговаря на най-строгите еконорми

В близко бъдеще германският автомобилен производител Opel ще бъде принуден да прехвърли моделите си върху модулната платформа на групата PSA. За флагмана Insignia, чието второ поколение бе представено едва миналата година, това обаче няма да стане скоро. Германците оборудваха модела с нов бензинов двигател, който отговаря на всички съвременни и дори бъдещи екологични стандарти.Въпросният двигател има обем от 1,6 литра, турбокомпресор, директно впръскване на горивото, както и филтър за твърди частици (GPF), който му позволява да отговаря на най-строгите изисквания на стандарта Euro 6d-TEMP, който влиза в сила в ЕС през септември 2019 г.  Мощността на двигателя е 200 конски сили при 5500 об/мин, а въртящият момент достига 280 Нм в диапазона от 1650 до 4500 об/мин.Opel не разкрива други характеристики на двигателя, като степен на сгъстяване и геометрията му, но в моторната гама на компанията има подобен с аналогични параметри - този от серията SIDI Ecotec с индекс A16SHT, показан през 2012 г. Той има същата мощност и въртящ момент, и се монтира на Astra J, Astra K, Opel Cascada и Opel Zafira Tourer.

Тагове: opel insignia
fallback
  • #10
    Анонимен ( преди 5 години )
    Какво да кажеш, спол, като те затапиха. Баста, левак!
  • #9
    К ( преди 5 години )
    Това е толкова глупаво и неподготвено изказване, че дори няма смисъл да споря с теб.
  • #8
    Анонимен ( преди 5 години )
    Сигурно и тези от класациите са на хапчета. Дето определят Мазда като trash. А и тук сякаш не се карат мазди, и не знаем какви ментаци са.
  • #7
    K ( преди 5 години )
    ....Причината е, че Мазда е фирма с ниска надеждност на колите (все са на дъното с Фиат) Не знам на какви хапчета си, но е време да се консултираш с лекар.
  • #6
    Анонимен ( преди 5 години )
    Май единствено Мазда не се подведоха и правят все още двулитрови атмосферни двигатели, като едно време. С разликата, че сегашния 2.0 бензин на 3-ката, гори колкото 1.4 с турбина на другите производители. Само, че кой двигател ще има повече живот остава да разберем в бъдеще, макар, че се досещам вече.
  • #5
    Додо ( преди 5 години )
    До умника ,6 скорости на един турбо мотор е повече от достатъчно това че някой си прави реклама с 10 няма нищо общо с действителността!!! Чул си нищо от никъде а *** не си го разбрал.
  • #4
    Анонимен ( преди 5 години )
    Прогрес е думата.
  • #3
    Анонимен ( преди 5 години )
    А пък още по-преди на тия коне отговаряха 16-цилидрвови мотори по 8 литра.
  • #2
    Vilislav ( преди 5 години )
    1.6 200 коня....И на 100К км. основен...Не престанаха да тъпчат малотрижаите с големи мощности, преди години на тия коне отговаряха 2.2-2.5 мотори, живи и до днес и без основни ремонти по тях. В момента това са простотии.
  • #1
    Анонимен ( преди 5 години )
    Започна се, горките немци, първо 1.6 THP Peugeot, и така на татък..
fallback
Последни