fallback

Още детайли за чудовището RS6

Въпреки, че все още не е дошло времето за официална премиера на модела, от Audi разпространиха детайли, както и затаяващи дъха снимки.

„Семейното комби“ ще е оборудвано с V-образен, 10-цилиндров, би-турбо двигател. Той постига 580 конски сили и 650 Nm въртящ момент. Впечатляващо? Може би. За да затвърдим това вчечатление, ще добавим, че колата е с перманентно задвижване на четирите колела и активно окачване. Определено е нужно, за да се предаде цялата тази мощност към пътя.Благодарение на двата турбо-компресора, огромният въртящ момент се разпределя почти равно. Това означава, че ускорявате максимално през по-голямата част на диапазона от обороти – от 1500 до 6250 об/мин. Въпреки тези невероятни числа, колата си остава сравнително тежка – малко повече от два тона. Това донякъде пречи на RS6 да даде уникалните времена, които всички очакват. И все пак – 0-100 км/ч за 4,6 секунди. Достатъчно е, за да се опълчи на доста супер коли.Автмобилът ще се продава с автоматична, 6 скоростна tip-tronic кутия, в комбинация с централен диференциал, разпределящ мощността в съотношение 60% / 40% в полза на задния мост. Също така, стандартно RS6 ще е оборудвано с 19 инчови джанти, но има и опция за 20 инчови колела, която включва и подобрени карбоново-керамични спирачки – 420мм отпред и 356мм отзад.Интериорът също е на ниво – комбинация от карбон, алуминии, кожа и алкантара. Като опция може да се поръча и волан с плоска част на обръча, както при R8. На таблото можете да откриете и много интересно допълнение на информационната система – инструменти показващи налягането на турбото, температурата на маслото, както и хронометър за засичане на време за обиколка.Както вече ви съобщихме, цената на Audi RS6 ще започва от 106,900 Евро. Очакваме го през aприл тази година.Вижте всички снимки в галерията.
Тагове:
fallback
  • #6
    АУДИ ( преди 16 години )
    Брей големи гъзари, щом 4.6 било бавно за семейно комби. Сигурно тука всички карат бегачки дето само за по 3 секунди ускоряват. Осъзнаяте се хора, това е ускорението на по-слабите ферарита които са изцяло спортни коли. някой ден ако изобщо имате късмет да седнете в такова чудо ще забравите за всичко което сте мислили досега.
  • #5
    EMO ( преди 16 години )
    TheStig не забравяй че това е луксозен автомобил, и резултата е много добър. основните конкуренти имат сходни - М5 и Е65 не са по-бързи или много по-леки.
  • #4
    Ivan ( преди 16 години )
    TheStig da tejesta ubiva mo6nosta!Ama imai na pred vid 4e tova e luksozna kola,koiato e s razmeri po goliama ot staroto A8...A i tova sa rezultati dadeni ot Audi,6te 4akame da napraviat test drive!!!
  • #3
    Ivan ( преди 16 години )
    TheStig da tejesta ubiva mo6nosta!Ama imai na pred vid 4e tova e luksozna kola,koiato e s razmeri po goliama ot staroto A8...A i tova sa rezultati dadeni ot Audi,6te 4akame da napraviat test drive!!!
  • #2
    TheStig ( преди 16 години )
    Защо е толкова тежка?Както е написано и в статията 4,6 сек. са лош резултат.Тежеста убива мощноста а това е важно особенно при предендиращи за спортни коли с цени над 100 000 евро.
  • #1
    Спиро ( преди 16 години )
    Бре,тези *** ще сложат реактивен двигател на комби!!! Кому е нужно това? Зигмунд Фройд знае...
fallback
Последни