fallback

Subaru е "най-мъжката" марка в Русия

Жените пък предпочитат моделите на китайската Chery, показва проучване

Експерти на автомобилния пазар в Русия направиха класация на "най-мъжките" и "най-женските" марки в страната, т.е. на тези с най-голям дял собственици по пол, и се получиха интересни резултати.Оказва се, че с най-голям дял на собственици мъже може да се похвали брандът Subaru. Резултатите от анкетата, проведена от аналитичната агенция "Автостат", показват, че 95,1% от притежателите на модели на японската компания са мъже и едва 4,9% - жени. Така Subaru може смело да бъде наречена "най-мъжката" автомобилна марка в Русия. В подобно проучване наскоро тя бе обявена за предпочитания бранд от лесбийките в САЩ.Второ място заема Jeep с 94,6% собственици мъже, а на трето е Toyota с 94,2%.  В Топ 10 на "мъжките" марки следват Infiniti с 93,4%, Honda - 92,9%, УАЗ - 92,4%, Lexus - 92,2%, Mitsubishi - 92%, Mercedes-Benz - 91,4% и Volvo - 91,3%.В хода на допитването са обработени над 180 000 анкетни карти на участници на възраст между 18 и 65 г. Проучванията са проведени в периода 2015-2018 г., като са взети под внимание само тези марки автомобили, посочени за собственост от най-малко 300 души.Броят на мъжете, участващи в проучването, значително надвишава този на жените (съответно 90,4% и 9,6%). Това обаче не преди да се направи и рейтинг на "най-женските" автомобилни марки. Първо място сред тях се пада на китайския бранд Chery - 22,1% собственици жени и 77,9% мъже. Топ 10 при нежния пол се допълва от Daewoo - 19,5%, Datsun - 17,4%, Lifan - 17,2%, Peugeot - 16,6%, Citroen - 15,3%, Suzuki - 14,4%, Geely - 14%, Hyundai - 13% и Opel - 12%.

Тагове:
fallback
  • #14
    фън шуй ( преди 6 години )
    Учил съм 4 години в Русия, този дето е писал, за перфектни пътища си няма и на представа. В град Томск например (голям е колкото София), половинага пътища нямат полаган асфалт, а в селата и градчетата в околията дори често няма асфалтирани пътища! МВ Петърбург и Москва пътищата са с по-ниско качвство от софийските. Иначе най-много се карат лади (имат нови модели базирани на Меган 2002г.). За втора ръка се кара всичко и японско и немско и френско.
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    Освен Лада, като най-масова марка в русия най-много по статистика се карат Тойота, Нисан и Мицубиши следвани от КИА, Рено и ФВ.А който е ходил в тази държава, няма как да не е забелязал в големите градове и най-вече в москва и Санкт Петербург, че всяка втора кола е Тойота. А колкото до пътищата им отидете и вижте! Ще се учудите, че са в доста по-добро състояние от нашите въпреки суровия климат.Дори английски журналисти писаха за перфектните им пътища и били много учудени от това.
  • #12
    Анонимен ( преди 6 години )
    Дженди,пазарът на нови коли у нас е плачевен! От всичките продадени около половината са за реекспорт, а 80-90% от останалите са фирмени. Така, че...
  • #11
    1 ( преди 6 години )
    В България пазара на нови автомобили е далеч по добър. Пласират се около 40 000 нови автомобили от БГ представителствата и около 30 000 закупени като нови от страни в ЕС.Като се има предвид, че населението на България е около 6.9 млн. души, а вносът на коли втора ръка от запад е в пъти по-лесен и обезмитен от колкото в Русия, техните показатели са ПЛАЧЕБНИ!
  • #10
    До тоя под мене ( преди 6 години )
    В Русия се карало предимно японско хахахахахнай-продаваните автомобилни марки там са 1. Лада. 2. Хюндай. 3. Рено. 4. КИА.Хахахах русофилски ***. Ходил ли си в Раша? Нито имат пътища, нито пари. Парите от петрола и газта отиват в хибридни войни по света, да промиват мозъците на такива като теб, докато народа им мизерства.
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    Дженди,я кажи нещо за нашият пазар, като руският ти е толкова смешен с тези 1,4 млн продадени ниви коли на година!И кво ми ги сравняваш с Германия, където се продават предимно немски трошляци, които се сменят още при първите проблеми. А знаеш ли че в немско тежки ремонти НЕ ПРАВЯТ, защото излиза по-скъп ремонта от колата. В русия се кара предимно японско и никой не иска да си продава бижуто. Заради това руснаците не си сменят колите като носни кърпи.
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тази класация е доста измислена.Очевидно е, че мъжете купуват на жените си малки и евтини автомобили за из града. Това не са женските предпочитания.
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    Е то като няма пътища там нормално автомобили с 4х4 да са предпочитани.
  • #6
    FenIX ( преди 6 години )
    Експерти решили да направят някаква статистика като взели един фактор пол и вадят гениални изводи. Значи близко до акъла е че марки които продават в ниския сегмент А, В ще имат по-голям % жени клиенти от тези които нямат коли в този сегмент. Може би ако вземат резултатите на продадените Хамър-и 100% ще са мъже. Може да се говори за мъжки и женски модели а не за цели марки.
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    Само в Москва има над 250 гeй бара!какво повече да говорим?
fallback
Последни