fallback

Nissan Leaf предизвика скандал в Англия

Собственици на електромобила заподозряха производителя в измама

Скандал с новото поколение на Nissan Leaf набира скорост във Великобритания, след като собственици на електромобила се оплакаха, че са били измамени от производителя, съобщава BBC.Проблемът е в рекламата на модела, където Nissan обещава, че той може да се зарежда от специална станция за 40-60 минути. За това време батериите се пълнят до 80%. Никъде обаче не се казва, че подобно действие не може да бъде извършено два пъти поред. Затова и скандалът е кръстен „Рапидгейт” (от английските думи rapid charging – бързо зареждане).Проблемът се е появил, когато група ентусиасти тръгва на пътешествие в страната с своите Nissan Leaf. Някои от тях планират така маршрута си, че по време на пътуването да преминават именно през станции за бързо зареждане, на които да напълнят своите батерии и да продължат напред.Един от участниците зарежда своя Leaf в дома си и поема на път. Достига до станция, където за 40 минути пълни акумулатора до 80%, след което продължава към следваща си цел. Там отново има станция за бързо зареждане, но се оказва, че батерията вече отказва да приеме допълнителен заряд. Налага се пълно зареждане, което отнема далеч повече време.Любопитното е, че от Nissan не отричат за подобна особеност на Leaf, но и не признават, че са излъгали клиентите си. Факт е обаче, че именно бързото зареждане изхабява по-бързо ресурса на батериите и собственикът на електромобил се принуждава да ги смени по-рано, от което печели...производителят.Снимка: Nissan

Тагове: nissan leaf
fallback
  • #12
    Анонимен ( преди 5 години )
    И железниците се субсидират, и това ли е "принудителна мярка"? Естествено,че нещо ново, скъпо, неконглокентно като цена, но полезно/ или социално важно като железниците примерно/ се субсидира от държавата,за да стане популярно,да поевтинее и да се купува повече, защото ел.колите не замърсяват с вредни емисии,а токът за тях все повече в бъдеще ще се добива с ВЕИ и АЕЦ,а не с въглища.
  • #11
    Тинтири-минтири ( преди 5 години )
    Ако продукта който продавате е добър що го субсидирате бе? Давайте наа равна нога да видим кон боб яде ли?! То със забрани лесно ама свободен пазар, на който продукт се налага с принудителни мерки е егати и свободния пазар
  • #10
    Анонимен ( преди 5 години )
    лошото е че такива *** като теб които отричат фактите и обвиняват правителствата на Китай,САЩ,Германия,Франция,Великобритания,Япония,Ю.Корея,Индия и др. в лъжа и измама понеже подпомагат електромобилите и се мислят за по-умни от тях никога няма да загреят ама се правят на много умни и много знаят
  • #9
    Тинтири-минтири ( преди 5 години )
    някой ден всичкото електоридиот ще загрее, че са го измамили :)
  • #8
    Анонимен ( преди 5 години )
    Пена, изпревари ме. За разлика от Лийф Тесла е проектирана да се зарежда на суперчарджър постоянно а не от дъжд на вятър.Верно пък цената и е доста отгоре.
  • #7
    Анонимен ( преди 5 години )
    само да не си утроят годишните загуби. вече изчерпаха лимита за дотиране от държавата. в някой скандинавски държави съвсем спряха да ги купуват по тая причина. а и тези 500 хил. поръчки бяха за коли по 35к$ а то такива Тесли реално няма. предстои да видим много соро какво ще стане. а още по интересно ще е след това - като излезнат електрически поршета, мерцедеси , ауди-та ....
  • #6
    пена ( преди 5 години )
    "за сега единствено съществува опастност Теса да е аут от автомобило-строенето. "Съвсем са изчезнали, за 2018 само ще си утроят годишните продажби.Иначе Тесла може да я зареждаш със 120KW ток без проблеми от прегряване. Също вече има и много Тесли на по 5-6 години със навъртяни над 300 000 - 400 000 километра и батерии с капацитет над 90% от оригиналния.
  • #5
    пена ( преди 5 години )
    Поредната некадърно преписана статия. Проблема е, че Нисан са си спестили активното охлаждане на батерията. И при бързо зареждане/спортно каране тя прегрява и колата започва да ограничава скоростта на зареждане. Това не е проблем ако се кара под 300-400 км на ден но при дълги преходи е голяма досада.
  • #4
    бавареца ( преди 5 години )
    все пак се надявам че Тесла няма да изчезне, а просто ще си смени собственицете и само някой инвеститори ще пият студена вода. нишата с мигновено ускоряващи премиум автомобили си е там ... така че най много един банкрут , падащи акции и смяна на собственоста. но нядявам се Тесли пак да има - добре е за конглокенцията на пазара
  • #3
    бавареца ( преди 5 години )
    за сега единствено съществува опастност Теса да е аут от автомобило-строенето. предстои да видим. за немците такава опастност е само в главите на някой неграмотници.
fallback
Последни