fallback

Tesla се отказа от проверка на спирачките на Model 3

Стандартният тест на системата бил скъп и забавял производството

Американският производител на електромобили Tesla Motor се е отказал от провеждането на стандартния тест на спирачната система на Model 3, който се провежда след слизането на колата от конвейра, съобщава изданието Bisiness Insider.Решението за отказа е взето лично от шефа на компанията Илон Мъск, който е издал съответната заповед до служителите в завода във Фриймонт, Калифорния. Подобен ход е доста странен, тъй като именно тестът на спирачната система е един от най-важните процеси при производството автомобил.Според информацията, проверката на спирачките е била прекратена още на 26 юни. Дали това е временна мярка или е за постоянно, предстои да се разбере. Самият Мъск смята, че тестът носи само загуби и е една от причине за забяването на производството на Model 3.Представителят на Tesla - Дейв Арнолд съобщи, че въпреки отмяната на проверката, всеки произведен автомобил преминава през най-щателна проверка за качеството, която включва изпитания на спирачките. Компанията не прави изключение за нито една от произведените машини и проверява всички компоненти.Експертите обаче са на мнение, че отмяната на проверката на спирачната система и балансирането на колелата е огромна грешка, тъй като тя е част от гаранцията за безопасността на шофьора и спътниците му. Този тест се провежда от всички производители и Tesla е единствената компания, която се е отказала от него.Снимка: Tesla

Тагове: Tesla Model 3
fallback
  • #15
    fermera ( преди 6 години )
    Отстраняването на EGR,DPF а вече и Adblue дали е сервизна акция.И после здравей онкология!
  • #14
    Анонимен ( преди 6 години )
    Сега спирачки после и други система. След това здравейте сервизни акции
  • #13
    Ра$$$ово Ломско ( преди 6 години )
    Тинтири, ако мислиш, че с компир се купува кола на 32 км. в грешка си баце!! Субсидии са му майката, субсидии!!
  • #12
    Анонимен ( преди 6 години )
    Писта е силно казано, но така или иначе всяка кола трябва да се закара на паркинга извън завода за да чака за доставка до клиент. Най-вероятно тогава се тестват и всички системи. При положение че всяко колело реагира индивидуално чрез векторно спиране в зависимост от сцеплението на гумата, а спирачните усилия на всички колела заедно под алгоритъм с помощта датчици за положение и ускорение на автомобила, така че да предотвратят завъртанет на автомобила, датчиците няма как да се тестват на валяци.
  • #11
    fermera ( преди 6 години )
    Когато си купуваш нова кола тя винаги има известен пробег.Моята беше на 32километра.За това време спирачките са ползвани нееднократно.Освен това колите на Тесла записват всичко което се случва с тях и могат да будат ъпгреидвани без да посещават сервиз.Свиквайте с новите технологии.
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    Какви тестове на писта бе. Те не правят стандартен тест за спирачките той за писта ми говори. Какво ще те огрее че няколко бройки са тествани на писта ако се окаже че твоята кола прояви дефект в спирачките който е щял да се види ако е тествана? Може да се успокояваш с тая мисъл докато гледаш как стълба приближава а ти панически натискаш спирачките но нищо не става
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    Спестените пари от теста ще отложат с два дни фалита на Тесла, затова Мъск го е спрял.
  • #8
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    Абе фермера оти не копаш компирите? Аварийно спиране с електромотора ше направиш - успех в отвъдното :D
  • #7
    Fermera ( преди 6 години )
    Истината е че Тесла спира с електромотора,ама от къде да го знаят крииците.Най-голям смях ще падне като разберем колко енергия регенерират немските електрически премиуми който трябваше вече да срещаме по улуците
  • #6
    trb ( преди 6 години )
    Нещо е доста тихо, къде са "специалистите"???
fallback
Последни