fallback

Сериен седан на Toyota струва колкото Mercedes-Benz S-Class

Дилърите на марката в Япония вече приемат поръчки за модела Century

Японските дилъри на Toyota започнаха да приемат поръчки за новото поколение на флагмана на марката Century. Това е едва третата генерация на модела в неговата 50-годишна история.Toyota Century се произвежда от 1967 г. в ограничени серии, тъй като се използва от правителството, държавните чиновници и членовете на императорското семейство. Третото поколение на седана беше показано на автосалона в Токио миналата есен, след като предшественикът му излезе още преди 21 години.Автомобилът се отличава със свръхконсервативния си дизайн, като трите генерации на модела си приличат доста. Нямат обаче нищо общо като технически детайли. Първото поколение (1967-1997 г.) разчита на мотори с обем от 3,0 до 4,0 литра, а второто (1997-2017 г.) е единственият автомобил в историята на японското автомобилостроене с двигател V12.Новият представителен седан е получи хибриден агрегат от петата генерация эна Lexus LS във версията 600h. Той включва атмосферен V8 с обем 5,0 литра и мощност 381 к.с., и електромеханичен вариатор THS II. Сумарната мощност на системата е 431 к.с.Габаритите на Toyota Century са дължина от 5335 мм, широчина – 1930 мм, височина – 1505 мм и разстояние между двете оси – 3090 мв. Така японският седан влиза между удължената версия на Mercedes-S-Class и тази на луксозния Maybach. Той отстъпва като междуосие на удължената S-Class със 75 мм, но пък е с 90 мм по-висок.Интериорът също е доста консервативен – както на вид, така и като технологии. Единствено изключение прави големият екран на мултимедийната система, поставен в центъра на приборния панел. Седалките и вратите не са покрити с кожа, която все пак се предлага като опция, а със специална тъкан.Задните седалки имат фукция за масаж, поставка за краката и могат да се регулират електрически. Окачването е настроено за максимален комфорт, като за това помагат и специалните гуми. Акустичният комфорт в салона се осигурява от специална система за заглушаване на шумовете.Седаните Toyota Century се сглобяват на ръка в завода Higashi-Fuji, като в компанията планират продажбата на максимум 600 бройки на година. Цената на автомобила е 178 000 щатски долара, като така той превъзхожда повечето версии на Mercedes-Benz S-Class с изключение на Mercedes-Benz S 600, AMG-моделите, както и на Mercedes-Maybach.Снимки: Toyota

Тагове: s-class toyota century
fallback
  • #28
    Анонимен ( преди 5 години )
    Тва е като уиски бар, немските премиуми - като чалготека, в най-добрия случай като дискотека от 80-те.
  • #27
    Начи тва.. ( преди 5 години )
    мое се конКУРира само с "лимузината" на Путин! В една категория са!! ))))
  • #26
    До долните ( преди 5 години )
    И да не си разсипете паничките с ориз дорде мечтаете! Пък ако не се сбъднат мечтите ви да не забравите да си направите сеглоко-то - като ония от наТаката! ))))
  • #25
    Анонимен ( преди 5 години )
    Истински масивен премиум,не изкъкчени мерцедеси за простолюдието.
  • #24
    Ценител ( преди 5 години )
    Гледам, гледам и цъкам като швейцарски часовник.Иска ми се да съм в тази кола с личен шофьор, поел на дълъг път в студен есенен следобед.Да се любувам на пейзажа с чаша 18 годишно Ямазаки в ръка.Немските премиуми с тези шарени подсветки в интериорите на последните модели приличат на чалгаджийница, в която се лее фалшиво Пади.
  • #23
    Анонимен ( преди 5 години )
    Седалките и вратите не са покрити с кожа, която все пак се предлага като опция, а със специална тъканСпециалната тъкан е ВЪЛНА!Защо?За да не запарва.Практичност по японски.Когато правят нещо го правят така, че да върши работа.Точно за това ги уважавам.Всеки може да прави крещящи позьорски бракми, но не всеки може да оцени истинската работа.
  • #22
    Анонимен ( преди 5 години )
    Какво общо има пък Германия в статия за една бутикова Тойота.Това е модел който от 50 години се прави за императорското семейство и тук там пускат по някоя бройка за простолюдието. Същото е със G-класата на Мерцедес, джипка за военните, от която пускат и цивилни версии. Много популярна в България заради "елита на нацията ни". А по въпроса с Рено Америка, чисто политически причини гонят Рено от АМС, така като изгониха Мерцедес от Крайслер, сега както виждаме се канят да изгонят немските лимузини
  • #21
    Анонимен ( преди 5 години )
    Тойота повече отзовава отколкото продава.
  • #20
    Факт!!! ( преди 5 години )
    Е да де продават то за тва и само тех ги ловат с дизелите.
  • #19
    Факт!-тически ... ( преди 5 години )
    в САЩ е забранено със закон да се продава нещо произведено от рено!Всички се пънат 90+ минути, а накрая печели винаги Германия!!
fallback
Последни