fallback

Американски експерт направи Tesla Model 3 на пух и прах

Сглобката била като на корейски модел от 90-те години, а конструкцията – прекалено тежка

Американски инженер-аналитик направи разбор на новата Tesla Model 3, като откри в нея много глупави, но и някои възхитителни решения. Според Сънди Мънро, собственик на компанията Munro & Associates, която е специализирана в оценка на току-що излезли на пазара автомобили, качеството на сглобка на електромобила е на ниво от 90-те години на миналия век. Самата компания Munro & Associates е една от най-реномираните заедно с немската IAV, френската A2Mac1 и австрийская AVL. Всички те са занимават именно с „бенчмаркинг”. Това е изучаване на технически решения и анализ на технологиите, предлагани от производителите. Тези фирми взимат една нова кола, като я изследват най-подробно. Докладите им заемат близо 25 000 страници, а цената на подобна услуга може да достигне 150 000 долара. Затова и подобни компании рядко споделят с медиите какво са открили, но в случая Сънди Мънро се е съгласил да разкрие пред журналистите от канала Autoline Network своите наблюдения върху Tesla Model 3. И първата реакция на експерта е: „Как са пуснали подобно нещо на пазара?”

fallback
  • #11
    Анонимен ( преди 5 години )
    Щом някои сами признават че тук има нещо нарочно нередно-ок няма как да е прекалено тежка при положение че няма електромобил който да е толкова близо по тегло до конкуРентите- няма и 100кг разлика
  • #10
    56 ( преди 5 години )
    незнаехме че клас-разделителя за автомобилите е единствено ускорението..щом Тесладжийте така казват ок..
  • #9
    Анонимен ( преди 5 години )
    (Не знаех, че Tesla 3 е конглокент на 1-цата на БМВ и А3-ката, че да се сравнява с тях по тегло, но ето че тук има акъли, от които винаги може да чуеш някой бисер.)Отлично знам че от Тесла казват че е КонКурент на 3та серия,А4 и С-Класа но не може да се каже че Модел 3 е премиум модел така че както Октавия и Корола са в класа на Голф и 308 а не на C-класа и А4 така и Модел 3 може да се сравнява с GLA, А3 седан и 1ва серия понеже те имат двигатели които могат да се мерят по ускорение с Модел 3
  • #8
    Анонимен ( преди 5 години )
    Разглеждал съм Модел Х и мога да кажа че сглобката между отделните елементи по каросерията не е добра, фугите и разтоянията варират, което за премиум автомобил от този клас който струва торба пари е недопустимо.
  • #7
    Анонимен ( преди 5 години )
    Похвалите за батерията трябва да ги отправят към Panasonic защото те я произвеждат.
  • #6
    Иван ( преди 5 години )
    Че защо е толкова тежка тази кола, като има само купе, окачване, два електромотора (с малки размери) и батерия ?
  • #5
    Този ( преди 5 години )
    То ясно че има кусури, но от друга страна германците разглобиха 3 автомобила Модел 3 и се хванали за главата как невероятно просто са направени някой сложни за тях неща.
  • #4
    dr_kurtev ( преди 5 години )
    Е,няма пълно щастие,ако нещо е върховно,тогава или ще има дефицит,или пък и цената ще е върховна !!
  • #3
    Анонимен ( преди 5 години )
    Тежка? Това е електромобила с най-близкото тегло до дизеловите си конкУренти само около 100-150кг повече от мощните дизели на 1ва серия,А-класа и А3
  • #2
    Анонимен ( преди 5 години )
    Естествено още една отрицателна статия за Тесла в Автомедия. Но статията в която BMW, VW и Mercedess са си купили няколко бройки модел 3 и са били поразени от технологичните постижения в тази кола така и не видя бял свят в този сайт. Нещо тенденциозно взеха да се случват нещата.
fallback
Последни