fallback

Mazda6 получи би-турбо дизел

Моторът с обем 2,2 литра развива 190 к.с.

Компанията Mazda представи обновените седан и комби Atenza за японския пазар. В други държави този модел е познат като Mazda6. След фейслифта машините са получили променена предна част, както и нов двигател – 2,2-литров би-турбо дизел.Сега гамата двигатели на модела включва бензинови мотори с обем 2,0 литра (160 к.с.) и 2,5 литра (190 к.с.), а също така и нов турбодизел. Този агрегат с обем 2,2 литра развива 190 к.с. и 459 Нм въртящ момент. Мощността на предишния мотор със същия обем беше 175 к.с. и 420 Нм.Новият двигател се съчетава с 5-степенна механична скоростна кутия или с автоматик с 6 предавки. Задвижването е към предната ос, а като опция се предлага система за задвижване на четирите колела.След фейслифта Mazda6 получана хромирана решетка на радиатора, която плавно преминава в главната оптика. Сред новостите за модела са модернизирано окачване с други амотрисьори, салон с кожа напа, нови варианти за цветове на интериора и мултимедия с 8-инчов дисплей.Снимки: Mazda

Тагове: mazda6 atenza
fallback
  • #12
    Анонимен ( преди 5 години )
    Брях ква извънземна технология, Мазда 2018 настига двигателя на Фиат/Ланча Делта 3 1.9 битурбо 190к.с. от 2008-***. Евала японци!
  • #11
    Обективен ( преди 5 години )
    PSA правят хубави дизели, ама до 2 литра, на горе вече са друга технология непонятна на франсета и макарони. В тая дивизия са само BMW, VAG и Daimler.Това е истината хейтърчета ;)Който е карал A8, Panamera, 7 series или S-Klasse знае за какво говоря.Естествено Бай *** като кара 20 годишно Рено Меган, Алфа 159 или Цитрон Пикасо, няма как да разбере разликата. Ще си хвали таралясника.
  • #10
    Георги ( преди 5 години )
    Имах надежда, че ще смянят автомата, който е 10 години назад от съперниците им, но не стана. Писал съм ревю за този автомобил преди настоящия фейслифт, много силни страни има, но автоматът буква го закопава, да сложиш подобна кутия на съвременен автомобил е страшна глупост.
  • #9
    Анонимен ( преди 5 години )
    Не само механичната - автоматът също е доста изостанал. По-нискоинтелигентна скоростна кутия не съм карал, а на всичкото отгоре работи грубо като роботизирана.
  • #8
    Щирлиц ( преди 5 години )
    И три турбо да получи,пак ще си остане грозна.
  • #7
    Теа от мазна ... ( преди 5 години )
    ако са понапънат още малко и току виж минали границата на 200к.с.! :D
  • #6
    Анонимен ( преди 5 години )
    5 степенна механична ? За 2018 5 са малко.
  • #5
    Факт!-тическиа ... ( преди 5 години )
    пак се е надрусал от прекомерна употреба на рено! Оше си мисли, че са 80-те години на миналия век! )))
  • #4
    Анонимен ( преди 5 години )
    Няма значение кой е измислил дизеловия двигател, има значение кой в момента кой в момента произвежда най добрите двигатели и това със сигурност не са италианци или японци
  • #3
    Анонимен ( преди 5 години )
    Дали бих някой би избрал дизел на фиат или рено пред дизел на бмв? ***
fallback
Последни