fallback

Слабите резултати на DS не притесняват шефа на алианса PSA

Според Карлос Таварес, създаването на премиум-марка отнема много години

Марката DS Automobiles се отдели от Citroen през 2015 г., но това засега не дава положителни резултати, дори напротив. През 2017 г. в цял свят бяха продадени едва 52 850 автомобила от новия бранд, което е с 38,5% по-малко от 2016 г. Спадът е на почти всички пазари, но това не притеснява генералния директор на алианса PSA Group Карлос Таварес.Пред изданието Autocar той обяви, че не вижда никаква катастрофа в статистиката. Според Таварес, марката е започнала от нулата с построяването на модела DS 7 Crossback и е все още в самото началото на голямото си пътешествие.„Всяка година ще излизат нови модели и това в един момент ще ни изведе до успеха. Създаването и налагането на премиум-марка изисква много време. Нашият проект е 30 години, така че ни остават още 28. Факт е, че резултатите от 2017 г. са голямо разочарования, но ние сме убедени, че сме на прав път”, обясни Таварес.Топ-мениджърът допълни, че PSA Group умишлено е спряла предлагането на отстъпки и промоции на моделите на DS, за да може по този начин да укрепи имиджа на престижната марка.„Качеството на продукта продава един автомобил и DS 7 е именно това, което очаквахме. Пред този автомобил има огромни перспективи и това е само началото”, каза още Таварес, като посочи, че само за първите няколко седмици след излизането на луксозния кросоувър на пазара от него са продадени близо 5000 бройки.Снимки: PSA

Тагове: ds psa ds 7 crossback
fallback
  • #7
    фактите ( преди 6 години )
    Французите не можели да правят премиум автомобили , пълни глупости ! Когато французите създадоха през 1955 първия Citroen DS абсолютен премиум автомобил по това време , VW призвеждаха само Костенурката с 36кс , а Ауди-ДКВ произвеждаха двутактови сапунерки с дизайн отпреди войната , Мерседес беше единствената премиум кола т.н. Мече също с остарял дизайн , а БМВ правят само мотори и някаква триколка Изета !
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Последваха премиум стратегията на японците, вместо на германците, и ествествено, сгрешиха. Не може да продаваш премиум на платформи, създадени за ширпотреба. Няма 4х4, няма двигател, по-голям от 1,6 литра, няма добър инфотейнмънт, няма адапривно окачване. Бях фен на марката, но от ерата на C5 и C6 не са правили нищо, за което дори да се замисля.Продажбите им показват какво мислят клиентите.
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    Премиум значи малко по лъщяша кола с малко повечв изолация. Много често, куп проблеми и излишни разходи.
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    Старите ситроени особено големите и скъпите бяха на принципа "няма друг такъв автомобил" И като дизайн и като возия.Отвътре мязаха на космически кораби.Последният истински Ситроен беше С6.А тия новите DS са такова клише..Кросовър тръгнали да правят.И кво може тоя автомобил повече от Ауди,тойота или Бмв?Освен всички махнаха и легендарното хидравлично окачване което си беше нещо като емблема на марката.Така ,така.Загубете си хардкор феновете на марката и чакайте продажби.
  • #3
    Леонид Брежнев ( преди 6 години )
    Тавариш Таварес а вие кога ще откриете топлата вода? Именно задвижване 4Х4 на вашите т.нар. "сувчета"?
  • #2
    Факт! ( преди 6 години )
    А бе пич за ква германия мечтаеш бе то германия фалира.Такава държава вече няма къде си спал досега?
  • #1
    Анонимен ( преди 6 години )
    Те тоя ще го изгонят от ПСА дето говори такива небивалици. На втората година проджбите падат рязко надолу и казва нормално е няма проблем, всичко е точно. Френски премиум НЯМА и НЯМА ДА ИМА. не им е там силата на франсета. Особено с тези причудливи дизайни и откачени решения екстериора и интериора, с евтинки пластмаси и супер лагав тъч-скриин. Напудрен ситроен на двойна цена с копиран дизайн на Q7. Даже са им откраднали старото лиго на S-моделите с червената наклонена чертичка.
fallback
Последни