fallback

Competition носи още мощност на BMW M5

Баварците излязоха напред в лудата битка на "супер седаните"

BMW официално показа още по-мощна версия на модела M5, която получава името Competition. М5 не е част от състезателната програма на BMW, но това не означава, че клиентите не искат още мощност. Competition е с 25 конски сили по-мощен от „обикновения” М5, като мощността на автомобила с V8 двигател и задвижване 4х4 вече е 625 конски сили. Важно е да се отбележи, че тук не става въпрос за M5, който получава пакет Competition, а по-скоро за сериозни промени по колата, като в духа на тези, които бяха приложени при създаването на наскоро представения M2 Competition и по-скоро става въпрос за напълно нов модел. Моторът си остава същият – V8 4,4-литров с две турбини, но с мощност 625 конски сили при 6000 об/мин. Максималният въртящ момент е 750 Nm, който е на разположение на водача в изключително широк диапазон – между 1800 и 5800 об/мин. В сравнение с М5, този прозорец е с 200 об/мин по-широк. Обикновеният М5 е с една идея по-ниска мощност от Е63 S на Mercedes-AMG, но сега M5 Competition поправя това и извежда баварците начело в битката за мощност при серийните „супер седани”. М5 Competition осигурява първото място на BMW и при ускорението – от 0 до 100 км/ч колата се изстрелва за 3,3 секунди, което с 0,1 секунда по-бързо от постижението на E63 S. Конструкторите на BMW обаче не са търсили само увеличение на скоростта, мощността и подобрение на ускорението. Закрепването на двигателя е вече по-здраво, а това води до по-бърза реакция на предния мост при завой и се намалява прехвърлянето на теглото при спиране и завиване. Шасито също е получило промени. То е смъкнато с 7 мм по-ниско, пружините са с 10% по-твърди, спомагателните пружини са по-къси, а това осигурява по-точна реакция на цялото окачване. Отделно от това стабилизиращата щанга на задния мост е допълнително втвърдена, а тази отпред е с напълно нови точки на закрепване. Променена е и геометрията на предното окачване, като с това е променен и ъгълът на сходимост. Резултатът от този пакет промени е по-твърдо окачване и повече звук от мотора, достигащ до купето. А за последното се грижи и новата ауспухова система. Другите промени в дизайна на екстериора и интериора са минимални. Накрайниците на изпускателната система са боядисани в черен металик, както и страничните огледала, въздухозаборниците, елементи от средните колонки, радиаторната решетка и задния спойлер на ръба на багажника. Естествено, на багажника се появява и надпис M5 Competition. Джантите остават 20-цолови, като при обикновения М5, но са по-леки и спиците им имат формата на буквата Y.Снимки: BMWВижте още снимки на модела - в галерията горе.

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 5 години )
    Сега чакаме резултатите от обиколката на ринга и да видим бат ти Гошо с голф 4ката с азота ли или Порше или рс6 :)
  • #10
    До B M W ( преди 5 години )
    Алпина може да сравняваш с Брабус (ако въобще можеш)! И двете нямат нищо общо с фирмите-майки, чиито поделения са М и АМГ.
  • #9
    Гошо дизела ( преди 5 години )
    Накрая идва бат ви Гошо и ви пържи с голф 4-ката с 350 коня + азот.
  • #8
    Пецата ( преди 5 години )
    И Порше ги праща да си лягат тия кошници , шамари ги навсякъде при всякакви условия.
  • #7
    Анонимен ( преди 5 години )
    като излезе рс6 им омекват колената
  • #6
    B M W ( преди 5 години )
    И след това излезе някоя ALPINA за G-Power няма смисъл даже там става страшно
  • #5
    AMG ( преди 5 години )
    Както винаги БМВ изостава в началото, после наваксва с competition. След което излиза AMG Black series и слага точка на спора!
  • #4
    Факт!-ическия ... ( преди 5 години )
    е прав! С теслата се кара само на градско.
  • #3
    Факт! ( преди 5 години )
    Нема смисъл нема къде да ги развиеш говорим за светофарна гонка!
  • #2
    wer ( преди 5 години )
    "Теслата ги прави за 2.5" но малко след това изостава безславно.. М5 ускорява до над 250кмч
fallback
Последни