fallback

Германия изпревари Норвегия като пазар №1 за електромобили

Златната ера на Tesla приключва, тя вече е просто един продукт сред много, смята анализатор

Германия изпревари Норвегия като най-големия пазар за електрически автомобили в Европа, съобщава Bloomberg. В последните години Федералната република изоставаше значително в областта на електрификацията, но въведените преди година субсидии и облекчения за покупка на коли с нулеви емисии раздвижиха пазара. Допълнителен фактор са и промените в нагласите след Дизелгейт и подготвяните в няколко големи града забрани за дизелови двигатели. Renault Zoe - най-продаваният електромобил в Германия през 2017, с по-висок резултат дори от местния e-GolfПрез 2017 продажбите на електромобили в Германия са скочили със 70%, сочат данните на Европейската асоциация на производителите (АСЕА). В това число обаче влизат както чисто електрически коли, така и плъг-ин хибриди (тоест модели, които имат автономен пробег само на ток, но разполагат и с двигател с вътрешно горене). В европейски мащаб ръстът е 41%, докато делът на дизела е намалял със 17 на сто. Електрическият пазар в Германия вероятно ще се засили още повече в следващите две години, в които всички водещи местни производители подготвят цели нови гами на батерии. В страни като Норвегия и Холандия основен играч на този пазар е Tesla, но в Германия компанията на Илон Мъск е едва 31-а по продажби. "Златната епоха за Tesla наближава края си, съвсем скоро тя ще се превърне от уникално предложение в просто един продукт сред много други подобни", коментира пред Bloomberg Юрген Пийпер, анализатор в Bankhaus Metzler. "С нарастването на интереса към електромобилите и толерантността към лошото качество ще намалява, докато в миналото първите клиенти на Tesla пренебрегваха този фактор, привлечени от новаторския чар". Ранните клиенти на Tesla бяха привлечени от новаторството, но втората вълна на електрическия пазар се вълнува повече от качеството, смята Юрген ПийперПри чисто електрическите модели в Германия води Renault Zoe, VW e-Golf Smart FourTwo. Tesla, Kia и BMW допълват челната шестица с много близки резултати.  

Тагове: renault zoe e-golf
fallback
  • #9
    Факт! ( преди 5 години )
    Рено мачкан псевдо немците как си требе!На техна земя при тва!
  • #8
    fermera ( преди 5 години )
    Не знам що за анализатор е този Юрген,но явно е пропуснал проучването за капищитета на батерийте на Тесла след 200к километра.Даните показват че загубата е 10%.При тези километри масовите автомобили ще са брак,а немските премиуми влизат в зоната на скъпите ремонти.Цената на Тесла3 Лонг Рейнг е съпоставима с Артеон на ФВ,3 серия на БМВ и Цклас на Мерцедес и то оборудвани с 4 цилиндрови мотори.След 200к километра двигателите им ще са за ремонт а при Тесла ще ъпгрейдваш нов софтуер и ще караш.
  • #7
    До Пенчо ( преди 5 години )
    Тесла не че са продавали най-много а че са създали желание в потребителите да искат да си купят електричка. Май и до момента само за техните автомобили има чакащи за година напред. А дано дочакат. Да не олекнат с по 1000 долара.Днес четох че в китай за месец се произвеждат толкова електрически автобуси колкото е целия автопарк на Лондон
  • #6
    пена ( преди 5 години )
    "Представям си в нашата мила родна картинка,как станциите са превзети от бакшиши които си държат колите там с часове,а по кварталите местните дерибеи вместо да ти драскат колата ще ти режат кабела за захранване хаха"Да режеш кабел. по който текат 8-10 киловата ток не е добра идея :-)
  • #5
    пена ( преди 5 години )
    "Златната ера на Tesla приключва, тя вече е просто един продукт сред много"Колкото и да е странно, Тесла в миналото никога не са били производител номер 1 за електромобили. Първо Нисан а след това Китайците винаги са ги водили по брой продадени коли. Е от началото на 2018 Тесла са 1 по продажби на планетата. Съвсем са приключили :-)
  • #4
    Анонимен ( преди 5 години )
    Представям си в нашата мила родна картинка,как станциите са превзети от бакшиши които си държат колите там с часове,а по кварталите местните дерибеи вместо да ти драскат колата ще ти режат кабела за захранване хаха
  • #3
    Dido ( преди 5 години )
    Защо в подбни статии не се говори за бройки, а в % ?!?!Гръмки заглавия - продажбите скочиха с 70%. В България сигурнио са скочили с 300%! Но какво стои зад тези проценти! Миналата година продадени 10бр, тази години 40бр .....
  • #2
    Bul_gar ( преди 5 години )
    "При чисто електрическите модели в Германия води Renault Zoe, VW e-Golf Smart FourTwo"Че това автомобили ли са? Все за 2-3-*** човека. Ще седна отпред и зад мен на задната седалка няма да може да седне никой който има крака.
  • #1
    Този ( преди 5 години )
    Германците измислиха как да извадят Тесла от субсидиите, въпреки че няма друг електромобил който да замести основния на едно семейство освен тези на Тесла.Колите на Тесла могат да заместят основните защото големи и с дълъг пробег, за разлика от всички останали електромобили.
fallback
Последни