IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

MITSUBISHI ECLIPSE SPYDER

Мицубиши Eclipse Spyder е спортният флагман на фирмата. Концепцията на автомобила обаче е насочена към доста широк кръг потребители, не просто към тези, търсещи спортни емоции.

MITSUBISHI ECLIPSE SPYDER
Интересно е, че новият Спайдер е изграден изцяло в САЩ, произвежда се в завода на Мицубиши в щата Илинойс, а дизайнът е на US Research and Design Studios в Калифорния. В сравнение с модела който замества, новият Спайдер е увеличил размерите си във всички посоки - най-осезаемо на дължина със 75 мм. Удължена е и колесната база с 12 мм., като това е позволило да се увеличи и пространството в интериора. Вътрешният дизайн на автомобила е също доста променен. Прави впечатление вълнистата форма на таблото. Централният панел е предназначен най-вече за да поеме аудиосистемата и климатика. Трицветното решение на интериора го прави още по-привлекателен. Обзавеждането на колата е много богато още от по-ниската версия GS. Тя предлага загряване на предните седалки, фарове за мъгла, странични въздушни възглавници ABS и електронно разпределяне на спирачната сила, влизане в амтомобила без ключ, 650 ватова аудиосистема Rockford Fosgate с МР3 плейър и доста други. Към това  GT прибавя и кожени седалки, автоматичен климатик, алуминиеви педали, централен информационен дисплей, вентилирани предни дискови спирачки и още много екстри. Главната разлика между GS и GT обаче идва от двигателя. GS е задвижван от четирицилиндров мотор с обем 2.4 литра и мощност от 162 к.с. при 6000 об/мин, докато GT e с V6 двигател с обем от 3.8 литра, имащ мощност от 260 к.с. при 5750 об/мин. Има разлика и в използвания бензин, по-слабият двигател се задоволява със стандартно гориво с октаново число 95, докато по-силният иска най-доброто - бензин с октаново число 98 или по-високо. Мицубиши Еклипс Спайдър има платнен покрив, който се вдига (или спуска) за 19 секунди. Когато е прибран заема доста място в багажника, който и без това не е много голям. Пространството годно да поеме багаж остава само 147 литра. Така най-често малката задна седалка, и без това неудобна за по-дълго пътуване, се използва като допълнителен багажник. Всички останали коментари за новия модел на Мицубиши са позитивни и с право. Дизайнът е много добър, поведението на пътя е отлично, пътуването за двама души е много комфортно.
0 от 500