fallback

Има ли кандидати за Lancia?

FCA може да потърси нов собственик за легендарната марка

Легендарната италианска марка Lancia най-вероятно ще излезе на пазара в близко бъдеще, прогнозират медиите на Апенините, като цитират анонимни източници от FCA. Някогашната рали сила днес е със затихващи функции и присъства само на италианския пазар, при това само с един модел. А слуховете, че FCA ще търси нов собственик на Lancia възкръснаха, след като Серджо Маркионе обяви, че най-важното нещо за FIAT Chrysler са печалбите, а не загубите. Предполага се, че още на 1 юни, за когато има насрочена „стратегическа среща” на босовете на FCA, ще бъде потвърдено, че компанията ще търси нов собственик за Lancia. Това обаче ни води към друг, още по-интересен въпрос: Кой би имал интерес за купи Lancia? Сега марката продава само субкомпактния Ypsilon, който е пряко свързан с FIAT 500 и се произвежда в Полша. От години насам Lancia работи на загуба, като продажбите на Ypsilon за 2017 година едва успяха да прехвърлят 60 000 бройки. Прогнозите на FCA за 2018 са за 52 000 продадени Ypsilon. Според анализаторите на италианската автомобилна индустрия, вариантите пред Lancia са три. Първият е шефовете на FCA да оставят Lancia да умре, ако не се намери купувач. Вторият е много по-оптимистичен – възможно е Lancia да стане марката за електромобили на FCA. И на трето място, ако се намери купувач, то той ще е от групата на най-големите в индустрията: Volkswagen, Toyota или Renault-Nissan, като не е изключено поне две китайски компании също да поискат марката с богата история. Но покупката на Lancia ще изисква последваща сериозна инвестиция в нови модели, тъй като сега гамата на легендата е срамно скромна.Снимка: Lancia

Тагове: lancia fca
fallback
  • #10
    Факт! ( преди 6 години )
    Е Ланча па къв успех в премиумите е имала.То Вел Сатиса че не се продваше е факт ама пак беше по-добре от недоразумението Тезис!
  • #9
    gero ( преди 6 години )
    Ще ме извинявате, но сегашните ланчии имат доста странен дизайн- за мен те са грозни. Таблото с прибори в центъра не ме кефи! Карал съм в Италия Ипсилон като рент а кар - не върви добре, бавно ускорява, само кормилото е някакво супер серво и се върти като откачено от кормилната кутия. На времето имаше Фулвия, Призма, Делта ...даже и Стратос - друга работа......
  • #8
    Николай ( преди 6 години )
    Ланча имаха и малко грешна ценова политика, по подобие на СААБ, които също се изхвърляха далеч нагоре в цените...за мен това е една от основните причини да се стигне до тук, но факт, е че и Ланча и СААБ са коли за хора с по странни разбирания и усет за колите, много по индивидуалистичен характер и дизайн имат.
  • #7
    Николай ( преди 6 години )
    Защото Рено-Нисан нямат успех в премиум класа, поне рено де.. за нисан и инфинити е ясно, макар че и те не са много напред. Може би китайкси инвеститор както с ягуар, ленд роувър и волво.То за ягуар са индийците де ноо няма значение, важното е да имат ланча. Все пак това е италианският мерцедес уж, но по красив по емоционален по елегантен. Абе с една дума - Ланча...кеф страст. Немците уж педантични и тн ама много подмолно играят, ноо който не може да прави, ще ***!
  • #6
    Николай ( преди 6 години )
    Силно се надявам, Ланча да бъде продадена на някой инвеститор, който ще я възроди, защото електрическа Ланча... не звучи хубаво... просто не е това същността на марката макар и това да е бъдещето на автомобилостроенето. В някакъв момент да, но дано я възродят по подобие на ягуар, ленд роувър и да жъне успехи, лично аз с кеф бих купил нова ланча. Голяма грешка беше да се ползват моделите на крайслер, но това се видя от всички. Ако я купят Рено-Нисан, не съм сигурен в успеха им.
  • #5
    дссжс ( преди 6 години )
    Тоя Марчионе всичко съсипва сега Ланча, после АлфаРомео само Ферари иска да остави. Ако не са профсъюзите и Фиат ще затвори. Сядал съм в Ланча и супер удобна седлака беше като се има предвид колко струва тая кола. А пък алфите вървят супер много за конете си, ама тоя съсипва всичко
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    За здравината и проблемите с електрониката, които имаха в един кратък период от време през 90-те - този проблем отдавна не седи на дневен ред, защото доставчиците на електрониката им са бош - същите, като в другите автомобили. А когато говориш за проблеми и надеждност, то през последните 20 години италианските авт. са в пъти по-здрави от немските. Отново вземи ВАГ за пример - то не са рейки, дюзи, скоростни кутии, глави, съединители и какви ли не дефекти.Просто сега е на мода ширпотребата.
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    Защото Мерц и БМВ и ВАГ си прокарват закони в ЕС и използват нелоялни картели, за да запазят пазара си. Ланча има изключителни нововъведения и има цели статии в световната журналистика, които описват точно и ясно начина, по който немците главно VW очернят всички други и главно фиат през 90-те години с множество кампании и платени медиини статии, така че да им намалят пазарния дял, който по онова време е почти колкото на VW. А който е карал ланча, знае че този автомобил е много стойностен.
  • #2
    .. ( преди 6 години )
    Ей-така като почнат... много велика марка, а *** никой не я купува.И СААБ беше велика марка, а *** нещо ... нъцки.Що не фалират Мерцедес, БМВ? И те могат да минат в графата "велики" марки.Очевидно има нещо сбъркано в тази велика марка... не мислите ли? Къде цена, къде здравина, къде дизайн...
  • #1
    Анонимен ( преди 6 години )
    Брао бе Маркионе. Завиден *** се оказа. Ланча е една от най-великите марки в историята въобще, той ще я продава на тоя и на оня. Единствено тойота ми се вижда марка, която ако купи Ланча, би вложила пари да произвежда модели, които имат нещо общо с историята й. VW ще я направи някакъв вид ширпотреба със съмнително качество, а рено-нисан не ми се вярва да инвестират в екзотики.
fallback
Последни