fallback

Има ли кандидати за Lancia?

FCA може да потърси нов собственик за легендарната марка

Легендарната италианска марка Lancia най-вероятно ще излезе на пазара в близко бъдеще, прогнозират медиите на Апенините, като цитират анонимни източници от FCA. Някогашната рали сила днес е със затихващи функции и присъства само на италианския пазар, при това само с един модел. А слуховете, че FCA ще търси нов собственик на Lancia възкръснаха, след като Серджо Маркионе обяви, че най-важното нещо за FIAT Chrysler са печалбите, а не загубите. Предполага се, че още на 1 юни, за когато има насрочена „стратегическа среща” на босовете на FCA, ще бъде потвърдено, че компанията ще търси нов собственик за Lancia. Това обаче ни води към друг, още по-интересен въпрос: Кой би имал интерес за купи Lancia? Сега марката продава само субкомпактния Ypsilon, който е пряко свързан с FIAT 500 и се произвежда в Полша. От години насам Lancia работи на загуба, като продажбите на Ypsilon за 2017 година едва успяха да прехвърлят 60 000 бройки. Прогнозите на FCA за 2018 са за 52 000 продадени Ypsilon. Според анализаторите на италианската автомобилна индустрия, вариантите пред Lancia са три. Първият е шефовете на FCA да оставят Lancia да умре, ако не се намери купувач. Вторият е много по-оптимистичен – възможно е Lancia да стане марката за електромобили на FCA. И на трето място, ако се намери купувач, то той ще е от групата на най-големите в индустрията: Volkswagen, Toyota или Renault-Nissan, като не е изключено поне две китайски компании също да поискат марката с богата история. Но покупката на Lancia ще изисква последваща сериозна инвестиция в нови модели, тъй като сега гамата на легендата е срамно скромна.Снимка: Lancia

Тагове: lancia fca
fallback
  • #20
    Корееца ( преди 6 години )
    Генезис на Хюндай било глупости,братчед ходи се прегледай!Такъв хит са в Щатите Генезис-а, че ти е бедна фантазията!почти 100% ръст на увеличение на продажбите при Хюндай лимотата и то заради Генезиса!Ако се продават със същото темпо,след година -две ще бият продажбите на БМВ и Мерцедес в този сегмент!
  • #19
    KKK ( преди 6 години )
    Карал съм само Ланча Дедра за около година- беше много по-здрава, отколкото очаквах, никога не ме е оставяла на пътя и всичките екстри работеха. Също така нямаше право да върви толкова за кола 100 коня и на газ. Освен това имам и Алфа 155 и продължавам да се чудя как са успяли да направят две коли с идентични компоненти, толкова различни като усещане. Бих искал Ланча да се запази като марка
  • #18
    Homer Simpson ( преди 6 години )
    Суперррр,като Ланчасобственик(фен)..даноо..пък били и китайци да ни купят. Стискам палци!
  • #17
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хаха, италианските *** излязоха най-здравите. Браво на сектантите!Няма такива ***. За чисто нова Панда мога да напиша статия с проблемите й, при това гаранционни. Много кефат когато чукнат мигач и почне да примигва стопът, това от много здрави кабели, вероятно закъсили и изгнили, амо това за собствениците явно е нормално. Фиат 500 същото дърво комшията го разкара на 3тата година, пак чисто нов.Иначе вие си ги хвалете, особено много ме изкефи това за ВАГ и немците. Евала сектанти!
  • #16
    Николай ( преди 6 години )
    Тезиса е уникален автомобил във всяко едно отношение, но за съжаление недоизпипан и силно усложнен, но най-големият му недостатък беше силно екстравагантна му предница, която много малко хора харесват. Колкото до Ц6 на ситроен то там целият е типично нестандартен автомобил и това е чарат на тези коли, но хората просто са свикнали с немските коли, които не са нещо по-добро като качество и дизайн, макар че наистина тезиса имаше камара проблеми, но преди това темата и каппата са доказали се
  • #15
    Николай ( преди 6 години )
    Купувачи*
  • #14
    Николай ( преди 6 години )
    Иначе наистина ако Гийли или Тата купят Ланча, а защо не и КИА/Хюндай, което ще им бъде много добър начин да навлязат в преиум сегмента в Европа с позната марка, някогашен доминант, вместо да правят някакви Генезис глупости... Но китайците са най-вероятните куповачи.. само дано ако се стигне до там.. да запазят уникалността на марката
  • #13
    Николай ( преди 6 години )
    То и фолксваген са си посредствени, рено пежо... като цяло повечето. Най-интересното ми беше когато излезе делта 3 защо нямаше реклами, много сгрешена политика от към маркетинг. Иначе се седят на старите лаври факт е, особено сааб, но там и ГМ ги направиха на нищо. По тая логика фиат и крайслер като станаха едно и ланча тотално умряха. По-скоро американците с техните *** прецакаха работата, макар че фиат сгрешиха слагайки емблеми ланча на крайслер, ноо все пак показателно е...
  • #12
    Факт! ( преди 6 години )
    Та в този ред на мисли само италианският посланик ползваше Тезиш бетер Ситроен ц6 беше.Няма място за всички под слънцето и скоро посредствените марки една по една ще почнат да отпадат то вече и стана де като Сааб които разчитаха на старите лаври за самолетостроенето а продаваха напудрени опели за маса пари и с ненадеждни дизели на Исузу!
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    онзи китаец жиилито пак ще пазарува от името на китайския народ и ще прави нов бренд на платформата на волво
fallback
Последни