fallback

Volkswagen повече не иска да бъде „прекалено немски”

Концернът сменя имиджа на марката, обсъжда се и раздялата с някои от брандовете

Концернът Volkswagen има намерение да преразгеда образа на едноименната марка и да направи нейните автомобили по привлекателни за клиентите. Това обяви директорът по маркетинга на едноименната компания Йохан Сенгпил.През 2019 г. компанията Volkswagen официално ще покаже новото си лого, като се очаква то да претърпи най-сериозни промени от дълги години насам. Какви точно ще бъдат те, Сенгпил отказа да съобщи, но обеща сериозна изненада.„Брандът Volkswagen не е в най-добра форма в сравнение с предишните години. Марката загуби част от емоционалната си привлекателност, тъй като се опитваше да бъде „прекалено немска”. И проблемът не е само в скандала с дизеловите двигатели. Искаме хората да се забавляват с нас. Трябват ни повече цветове и настроени”, коментира Сенгпил.Топ-мениджърът допълни, че образът на Volkswagen трябва да стане по-ясен и открит за хората. Задължително трябва да бъдат подцертани иновациите, които определят и по-високите цени на автомобилите.В компанията смятат, че радикалните промени в имиджа ще помогнат на Volkswagen да навлезе в новата ера на автомобилната индустрия, където основна роля ще играят електромобиите. Освен това с тяхна помощ Volkswagen ще изчисти репутацията си, която претрпя сериозен удар с дизеловия скандал.В същото време новият шеф на концерна Херберт Дийс призна, че ще „разгледа всички възможности” за развитието на компанията и подобряването на резултатите й, като тук попада и бъдеща продажба на някои от марките, които групата притежава. Под шапката на VW Group са основната марка на компанията Volkswagen, следват Audi, Porsche, Skoda, SEAT, Lamborghini, Bugatti, Ducati, Scania, MAN и подразделението на VW за лекотоварни автомобили. И това са само големите марки, а концернът притежава 120 завода в цял свят. Дийс заяви на първата си пресконференция като шеф на VW Group, че резултатите и представянето на всяка марка ще бъдат внимателно прегледани и анализирани. Някои брандове може да бъдат продадени, прогнозира той, за да се реорганизира групата и под шапката на VW Group да останат само най-силните марки. Дийс не спомена нито една марка конкретно, но според мнозинството германски анализатори сред марките, произвеждащи лещи автомобили, няма застрашени, включително и проблематичния SEAT, който обаче сега работи на печалба. Това отново възроди слуховете, че Ducati пак може да излезе на пазара, като миналата година сделката за продажбата на италианската марка за 1,8 милиарда долара беше почти финализирана. Дийс вече обяви, че ще има ново групиране на марките в три нови бизнес „зони”: масови, премиуим и супер премиум брандове. Камионите и автобусите ще бъдат отделени в друга дивизия, а ще има и такава, която ще се занимава само с китайския пазар.

Тагове: ducati volkswagen vw group
fallback
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    Като почнат още повече пари да заделят в офшорки ще имат и повечко парици за подкупните жу-р-на-ля.Тогава не 5 новини за 24 часа, а на всеки час ще има новина за ВАГ.Какво да правиш, ДемоКрация...
  • #12
    Анонимен ( преди 6 години )
    5та новина за ФВ за 24 часа. Дали не е промивка, а?
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    Щели да сменят зоните?!Предполагам в офшорки ще кътат сухото. Не, че сега не го правят, но тогава вече официално.Тази *** докато работи и е на пазара ще дърпа автоиндустрията назад.Закривай!
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    Той така или иначе не е никак прекалено немски.Частите китайски сглобени от лекари, инженери и студенти. Шефчета са им анадолски дюнерджии понеже са по-отдавна в Германистан и са стари кокали, като в казармата. Та какво немско има във Фолк с Ваген, че не се сещам?! Освен името, което е народно друго няма. А ние българите най-добре знаем какво е качеството на всяко народно нещо. Същото е като салам народен, дето и кучетата не искат да го ядат. За ВАГените поне има *** да ги карат...
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    Къде пък ти,тойота премиум...по-голям *** няма,имал съм 9 различни марки,сега в момента в семейството имаме киа и Волво,е тойотата е най-кофти автомобила който съм имал..
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    народен ширпотребен автомобил и премиум нещо се губи връзката иначе всеки производител е премиум като се почне от корейската хюндай японската тойота и се стигне до китайското волво а бмв мерседес ауди стоят отстрани и нервн нервно пушат цигара след цигара какви времена какви нрави волксваген премиум
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    Поредната шашма на най-големите мошеници.В някой данъчен рай ли ще се местят?А лудото бабе Изперкел какво ще каже по въпроса? Нали и държавата притежава дял от това хитлеристко изчадие Фолк с Вяген...
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    само артеона ме кефи на тази марка,супер кола е просто
  • #5
    Bmw435iccX3G01 ( преди 6 години )
    VW otdavna e premium marka.Pone ot 10-15 godini.Dolu gore ot parvoto pokolenie Tuareg
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    Много, ама много кисело грозде!
fallback
Последни