fallback

Най-евтините модели за годишно обслужване

Класацията на RepairPal.com е за автомобилите на американския пазар

Популярното издание RepairPal.com състави класация за най-евтините за поддръжка автомобили, предлагани на пазара в САЩ. Идеята е да се покаже на собствениците приблизително колко ще им струва годишното обслужване на дадени модели. В него влизат смяна на масло и филтри, както и ремонтите, причинени от износването на накладки, ремъци и акумулатор.Според създаденият от RepairPal.com. индекс, най-изгодно като ремонти и обслужване, излиза Toyota Corolla. При нея средната сума, която собственикът отделя годишно, е 341 щатски долара. На обратния полюс е спортното купе Porsche Cayman, при което средната годишна сума е 2370 долара.Изхождайки от тази информация, изданието направи списък по класове на най-евтините модели като обслужване и поддръжка, предлагани на американския пазар. В него включени показателят на индекса за ремонти, както и прогнозируемата парична оценка.Показаните цифри са основани на заявената стойност на резервните части и човешкия труд за самата дейност. За изследването е използвана голяма мрежа от сертифицирани сервизи и автосалони на официалви дилърства.10. Heavy Duty Pickup Trucks: Nissan Titan XDRepairPal Index Score - 27. Средна стойност - $463/год. 9. Full-Size Pickup Trucks: Ford F-150RepairPal Index Score - 29. Средна стойност - $482/год. 8. Compact/Midsize Pickup Trucks: Toyota TacomaRepairPal Index Score - 23. Средна стойност - $398/год. 7. Minivan: Honda OdysseyRepairPal Index Score - 24. Средна стойност - $403/год. 6. Large SUV: Nissan PathfinderRepairPal Index Score - 24. Средна стойност - $406/год. 5. Compact/Midsize SUV: Honda CR-VRepairPal Index Score - 22. Средна стойност - $385/год. 4. Sport Cars: Ford MustangRepairPal Index Score - 27. Средна стойност - $454/год. 3. Large Cars: Toyota AvalonRepairPal Index Score - 23. Средна стойност - $388/год. 2. Sedan: Honda AccordRepairPal Index Score - 21. Средна стойност - $351/год. 1. Small Cars: Toyota CorollaRepairPal Index Score - 21. Средна стойност - $341/год. Снимки: Производителите

Тагове: repairpal
fallback
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Е то форумната VAGонетка от къде да знае какви са цените на VAG в официалният сервиз, като кара само нов внос и си ги поддържа при кварталният майстор в гаража му!А тези филтри на BOSCH турски. Директен внос от Турция. Поне да беше питал някой, който разбира да те светне какви филтри да си вземаш, а не да се излагаш с този турски BOSCH.CASTROL-а (ако случиш на оригинален) пък го правят в братска Румъния и няма нищо общо с CASTROL-а от Германия. А на тази цена 50 лв. забрави да е оригинален!
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    До този под мен с цените на VAGХайде сега се разходи до представителството на VAG и попитай за цените какви са!Аз пиша за официални цени в Тойота!!!Във фирменият сервиз, а не за НЕофициални!Дори НЕофициалните на ВАГ са по-високи от тези на Тойота.В Ауто Билд имаше също статия за цената на обслужването в Германия и колко излиза изминат км. на всеки един автомобил. В Германия също Тойота са с най-евтиното обслужване и цената им на изминат км. е най-ниска. Така, че не е само в САЩ така.
  • #4
    до: none ( преди 6 години )
    Малко и голямо обслужване взети от сайта на Тойота:TO/A - през 15 000 км.Включва смяна на предписаните от производителя компоненти (масло, маслен филтър и др.) и проверка на общото техническо състояние на автомобила (ходова част, спирачна система, светлини).TO/B - през 30 000 км.Включва смяна на предписаните от производителя компоненти (масло, филтри, свещи и др.) и проверка на общото техническо състояние на автомобила (ходова част, спирачна система, светлини).
  • #3
    до: none ( преди 6 години )
    На мен поддръжката на японският ми автомобил е следната: Веднъж на 12 м или 15 000 км., което настъпи първо малко обслужване, което включва смяна на масло и филтри.След малкото обслужване следва голямо обслужване (редуват се) пак на същия период 12 м или 15 000 км смяна на масло и филтри + филтър на купето и евентуална смяна на антифриз и спирачна течност.Малкото обслужване ми е 124 лв, а голямото 248 лв. Кажи ми по-евтино обслужване на кола в БГ с ДВГ! НЯМА!Проверено!
  • #2
    none ( преди 6 години )
    Мисля че това отговаря на въпроса защо в САЩ прагматичните хора карат предимно японски коли, а патриотите - такива местно производство. Би било добре да се направи една класация и за Европа. Тук нещата изглеждат много по-различно. Японските и корейските коли не са никак евтини за поддръжка, но понеже и германските автопроизводители държат сериозни цени, а и имат повече проблеми от тях, никой не обръща чак такова внимание. Общата цена на притежание е най-важният критерий при масовите коли.
  • #1
    стига! ( преди 6 години )
    стига крадяли статии от американски сайтове. Какво ни вълнуват те?????????
fallback
Последни