fallback

Фиат Пунто/Fiat Punto

+ просторен, комфортен автомобил, удобни седалки- сравнително слаби мотори, не гладко превключване на скоростите, непрактично обслужване, относително качество на изработката

История на модела 9/93 Представяне на модела - компактна лимузина с 3 и 5 врати1/94 Еърбег за водача серийно6/94 Представяне на кабриолет с 1.2 или 1.6 литров мотор10/99 Смяна на модела, ABS, предни и странични еърбегове серийно9/01 Въздушни възглавници за главите серийно7/03 Фейслифт, разпознаваем по по-големите фаровеВтората генерация на модела привлича с модерен дизайн и техникаВ сравнение с катастрофалния си предшественик Уно Пунтото е направо нова ера от гледна точка на качество и надеждност. Представената през 99та година втора генерация на модела е по-сигурна и въздейства по-атрактивно, макар че в статистиката на авариите не се качва много места нагоре. Дори по-нови Пунто страдат по-често от средната статистика от повреди.Малките бензинови мотори са пъргави и култивирани, но изискват доста работа по превключване на предавките, за да могат да останат в потока от автомобили. Отпред и отзад има достатъчно пространство за краката и главите на пътниците, които сядат на безупречни седалки. Размерът на багажника от 290 литра е съвсем в ред за тази категория автомобили. Както повечето малки коли Пунто прекарва съществуванието си като градски автомобил, използван за кратки отсечки. Износването може да бъде много високо, въпреки малкото километри на километража. Който търси сигурност при покупката на Пунто втора ръка, трябва да се провери как е ползвана колата в ежедневието.  Най-често срещани повреди: Мотор: Повреди, предизвикани от скъсани ангренажни ремъци и прегряване, често поради разливи на масло.Износени съединители, дефектни автоматични скоростни кутии (Пунто1), 5-та скорост заяжда при ръчнитеЕлектрика и Електроника: Проблеми с мениджмънта на мотора, имобилайзера, горивната помпа, объркващо мигащи контролни лампи. Електрическото серво на волана дефектира (от 10/99), неработещи електрически прозорци, дефектиращ ключ за мигачите   
Тагове:
fallback
  • #11
    nhgj ( преди 15 години )
    mn. sie xubava markata az q imam ot 3 god.i ne sam smenql ni6to po neq samo angrenajen remak,i estestvenno masloto imam fiat punto 1.1 i sam mn. dovolen xar4i malko.abe popadnax na podarjana kola kato q kupuvax se okaza 4e e karana ot jena i mojebi za tova izleze spolo4liva mn.si e xubava kolata
  • #10
    KPuTuKA ( преди 15 години )
    АБЕ НЕЗНАМ АЗ СЪМ ГОРЕ ДОЛУ ДОВОЛЕН ОТ ПУНТАТА ДЕТО Я КАРАМ НА 195 000 КМ. Е И НЕ СЪМ СМЕНЯВАЛ НИЩО ПО ХОДОВАТА ЧАСТ ВСЕ ОЩЕ :) САМО 1 СЪЕДИНИТЕЛ ЗА 350 ЛВ. :( И НЕЩО СЕ Е БЪГИРАЛ ДВИГАТЕЛЯ МАЛКО ПРИСЕЦВА И НЕ МОА ДА ГО РАЗБЕРА ОТ КВО Е *** (СИГУРНО ЩОТ МУ СЛОЖИХ ГАЗ :?) ИНАЧЕ КОЛАТА СИ Е ЕКСТРА
  • #9
    kaloian ( преди 15 години )
    az lichno ot spomenatite problemi sa amortisorite zamrazvat i pompata ama tia izgoria za adi moia greshka ostavih ia bez gorivo
  • #8
    fiat ( преди 15 години )
    mnogo zdrava kola perfektna e za grada super
  • #7
    p_u_n_t_o-M_a_n_q_k ( преди 15 години )
    kvi sa tiq gluposti kadeto pi6ete za kolata bre,ot tezi problemi sam imal tova za miga4ite malko obarkani :).no se okaza ne dobra MASA.drugoto si e OK.a za dvigatela e nekakvo 4udo nema umora 180 si gi prava kato na maitap
  • #6
    emo ( преди 16 години )
    imam problem s dvigatela kato karam po pavaja varvi kato lyda dvigtelae 1.7 fiat pynto tyrbo di3el nemoga da ra3bera kakva e pri4inataka3vat 4e sam lyt proverix sondata na re3ovara e 4ist proverixmarky4ite sa 3dravi ne3nam tova dali li se dalji na elektriheskiaklapan ili ima vakoma da ima problem pomognete mi
  • #5
    ASEN ( преди 16 години )
    imam problem s dvigatela kato karam po pavaja varvi kato lyda dvigtela e 1.7 fiat pynto tyrbo di3el nemoga da ra3bera kakva e pri4inata ka3vat 4e sam lyt proverix sondata na re3ovara e 4ist proverix marky4ite sa 3dravi ne3nam tova dali li se dalji na elektriheskia klapan ili ima vakoma da ima problem bo mognete mi spe6no
  • #4
    скок-подскок ( преди 16 години )
    Когато ми е тъжно, винаги отварям вашата страница зада се посмея."Най-често срещани повреди: Мотор: Повреди, предизвикани от скъсани ангренажни ремъци..."Драги смехурковци, направете си труда да проверявате информацията преди да я публикувате. И ето нещо ново за вас: Пунто НЕ среща бутала и клапани. Така че единствената повреда от скъсан ангренаж е самия ремък. Поздрави!
  • #3
    tochkata ( преди 16 години )
    Аз пък съм доволен от моето пунто 1.С електрониката не съм имал никакви проблеми, нито нещо ми е мигало, нито 5-та ми се включва трудно,напротив, влиза като у дома си.Естествено ресурса на тези автомобили ако се кара в България е до 120-140 хиляди км. и след това трябва ходовата част да се оправи, но това е у нас, на запад съм виждал с очите си и по 180 хиляди навъртяни.Мотора 1-6 е супер за това купе, караш го и бавно и яко, без да го зориш, вярно, при лекото каране в града гълта повече, но лятото на климатик, нямаш грижи с изтеглянето по кръстовищата.Колата е супер, обаче си намерете нормален майстор и не ходете в сервизите на фиат
  • #2
    Иван(собственик на т ( преди 16 години )
    Имам пунто 93, 60кс. Страхотна е - елстичен двигател, за градско - перфектна. Част от проблемите съм ги имал - изгорял електронен блок на инжекциона, счупен щуцер на горивната помпа, странно мигащи мигачи, и др. Но съм ги оправил - и върви та се къса. Колата е страхотна, и единственият и недостатък че е стара вече и няма добре запазени бройки, годините не прощават. Но ще си я карам докато се скапе тотално - голям кеф е да те вози малък мотор който върви повече от колкото трябва!
fallback
Последни