fallback

Volkswagen разпродаде e-Golf

Търсенето на електрическите модели на марката е нараснало 3 пъти през 2017 спрямо 2016 г.

Компанията Volkswagen обяви, че почти всички автомобили от модела e-Golf са разпродадени Според Херберт Дийс, шеф на концерна, това се дължи на повишеното търсене на електрически автомобили.

Дийс разкри, че продажбите на електрическите модели на марката са нараснали три пъти през 2017 спрямо 2016 г. Той посочи, че хората лесно биха избрали електрически автомобил, стига  той да е на правилната цена.Статистика, изготвена от изданието Clean Tecnica показва, че e-Golf до момента е най-продаваният електрически автомобил в Западна Европа, като от модела се реализирани 1985 продажби само през този януари. В челната тройка попадат още Renault Zoe с 1871 бройки за същия период и BMW i3 с 1867 бройки.Сега всички, които искат да се сдобият с електромобил от VW, ще трябва да почакат до 2022 г. когато компанията ще пусне своя първи електрически модел от гамата I.D. До 2030 г. немският концерн ще е готов с 300 електрически модела, като някои ще бъдат подобрени версии на сегашни модели.Снимка: Volkswagen

Тагове: volkswagen e-golf i.d.
fallback
  • #37
    пена ( преди 6 години )
    На електричките бяха само за еко-***? Нали търсенето било ниско? Нали хората не искали да си купуват трамваи защото били много пари?
  • #36
    Анонимен ( преди 6 години )
    Италиаско и качество,... Стана весело!
  • #35
    none ( преди 6 години )
    Като чете човек статията ще си помисли че са продали 1М Е-Голфове :)). А се смеете на Тесла. Цирка с германските ел. коли тепърва предстой, щото последните години от германските ел. задвижвания остана само цената. Всичко е Made in China. Стигна се дотам, че в момента е по-добре да си купиш италианско задвижване (цената е на 1/2 и качеството е х2).
  • #34
    Шоп ( преди 6 години )
    От голфу по-убаво нема, както от искаро по-дълбоко нема и от витоша по-високо нема!
  • #33
    Анонимен ( преди 6 години )
    Между другото карантията на ,водородните. немски коли беше колкото един микробус и тежеше около 2 тона. Проблемът им бяха връзките и съединенията, където минаваше водорода, за да влезе в двигателя. Разкапваха се за нула време. Тестовете се правеха на специални полигони и колите не се караха от хора, а хората стояха на стотици метри и ги управляваха дистанционно, защото имаше опасност от експлозия. Толкова за немските водороидни технологии. Леваци са отвсякъде вурстовете. Факт!
  • #32
    Анонимен ( преди 6 години )
    I BMV i MB правеха водородни коли, но представете си ги правеха така ,че го горяха в ДВГ водорода, а не да го ползват, като горивна клетка за електричество, което да задвижва автомобила.Тойота за пореден път им показаха, че така не се прави.Обаче напушените им дизелови фенчета си мислят, че пак немците били първи.Дори Тойота им даде да ползват безплатно над 2000 патента, но немеца па не може и не може. Това не е нафтовата печка да е издялкаш с мотиката. Високите технологии не са за всеки...
  • #31
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тойота продаваха и IQ Electric,продаваха ел.Рав4 от 97-*** година, но тогава пазар за такива коли нямаше. За това Тойота ги спряха.
  • #30
    Анонимен ( преди 6 години )
    Аз за друг приятел питам и се научи да не спориш с мен. БМВ като правеха водородни коли що харчеха 50/100км. и се обединиха с Тойота за да се научат от японеца как се правят хибриди и водородни коли?
  • #29
    за 1 приятел казвам ( преди 6 години )
    Kogato БМВ показаха водородния си двигател, тойота питаха какво е това водород!
  • #28
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тойота имаха един електрически модел RAV4 в САЩ който беше тотален провал. Колко електрички са продали Тойота тази година? А миналата?Иначе ако говорим за история Порше са продавали електрички преди повече от 100 години.
fallback
Последни