Основателят на Cizeta Клаудио Замполи възобновява производството на известния модел Cizeta V16T, като това със сигурност е един от автомобилите с най-малко произведени бройки и най-интересна история. Бившият дилър на Ferrari основава Cizeta в края на 80-те години на миналия век, а заедно с него в начинанието се включва и музикалният продуцент Джорджо Мородер. Дизайнът на V16T е дело на Марчело Гандини, който създава автомобила за Lamborghini и им го предлага като модела Diablo. В Lamborghini променят сериозно стилистиката на колата и целия проект, а Гандини продава първоначалната версия на модела на Cizeta. Моделът V16T, от който досега са произведени 22 бройки, е изграден върху пространствена рама и се задвижва от V16 двигател, който всъщност представлява два сдвоени V8 мотора от Lamborghini Uraco. В началото на производството на V16T мощността на автомобила е 540 конски сили, а моторът работи с 5-степенна механична трансмисия. Максималната скорост на V16T е 328 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч става за по-малко от 4 секунди. Между 1991 и 1995 година са сглобени 19 бройки от V16T, а през 1999 и 2006, само по поръчка, се появяват още три коли – две купета и един спайдър. Cizeta фалира в средата на 90-те години и Замполи заминава за Калифорния, където основава Cizeta Automobili, като новата компания се занимава със сервизиране на екзотични автомобили – основно Ferrari и Lamborghini и производство по поръчка на V16T. Сега се очаква „серийното” производство да бъде възобновено. Все още няма информация за цената на V16T, но през 2006 последният автомобил беше продаден за 849 000 долара. Мородер напуска компанията още през 1990 година, като запазва прототипа на V16T, който е и единственият автомобил с марката Cizeta-Moroder.