fallback

Toyota изпревари Ford по продажби в САЩ

През 2007 г. Toyota сложи край на 75 поредни години, в които Ford беше номер две по продажби в САЩ и направи нова крачка към крайната си цел – да стане номер едно в Америка.

Това се случи в по-голяма степен благодарение на спадащите продажби на Ford, отколкото на висок ръст на продажбите на японската фирма. В сравнение с 2006 г. продажбите на Ford в САЩ през 2007 г. паднаха с 11.8%, докато тези на Toyota се повишиха с 3%. Така през миналата година Toyota продаде на американския пазар 48 226 автомобила повече от Ford, като и двете фирми са близо до реализирането на 2.6 милиона автомобила за годината. Ръстът на продажбите при Toyota се дължи главно на новите модели, както и на модернизацията на някои съществуващи. Пикапът Tundra например отбелязва ръст на продажбите през 2007 с 57% в сравнение с предходната година. При Ford най-успешен на американския пазар е новият кросоувър Edge, от който бяха продадени 130 125 броя или с 30% повече от първоначално планираните продажби. Все още с голяма преднина номер едно по продажби в САЩ остава General Motors с продадени 3 870 000 броя автомобили, въпреки че и тук наблюдаваме спад на продажбите с 6% спрямо 2006 г.
Тагове:
fallback
fallback
Последни