fallback

Електрически модел на Nissan чете мислите на шофьора

Концептуалният IMx Kuro превъзхожда GT-R по някои показатели

Японският производител Nissan представи на автосалона в Женева концептуален модел, който извежда на ново ниво общуването между човека и машината. Кросоувърът IMx Kuro представлява продължение на концепцията IMx, която бе показана на автосалона в Токио през миналата година.Вариантът за Женева е боядисан в специално създаден тъмно-сив цвят, който е комбиниран с черен интериор (Kuro на японски се превежда като „черен”). Прототипът е получил също така различна решетка на радиатора и оригинални джанти.Концептуалният модел е снабден с нова технология на Nissan. Тя се казва Brain-to-Vehicle – B2V, и се използва за първи път в света. Чрез специално устройство, намиращо се в човека, B2V възприема и анализира сигналите, постъпващи от мозъка на шофьора. Така технологията му помага за управлението, като същевременно запазва информацията в системите на автомобила, за да може тя да бъде използвана по-късно.Друга новост при IMx KURO е бъдещата система ProPILOT, която работи напълно автономно. Когато водачът я избере, тя прибира волана под панела за управление и променя формата на седалката, за да може човекът да се излегне назад и да пътува удобно.Технологията B2V обещава да намали времето за реакция на автомобила след подаване на команда от човека, като едновременно с това адаптира машината към начина на шофиране. „Четейки” мислите на водача, B2V прогнозира следващите му действия и определя ситуациите, в които той изпитва дискомфорт. Така тя може да накара системите на превозното средство да реагират по-бързо при нужда или сама да поеме управлението.Задвижването на IMx Kuro става с два електромотора – на предната и на задната ос, развиващи общо 435 к.с. и 700 Нм (именно той е по-висок от този на Nissan GT-R). Батерията осигурява пробег с едно зареждане от 600 км.Автомобилът може самостоятелно да закара собственика си на летището, да паркира на определено място, да се включи сама към местната електропреносна мрежа и да работи като виртуална електростанция, като връща енергията обратно в мрежата.Снимки: Nissan

Тагове: kuro nissan imx b2v
fallback
  • #11
    черния к0р ( преди 6 години )
    Те ВАГенистите се за черен ревът, понеже са свикнали на сажди...Не случайно форумната *** и тук за черен рИве и иска някой да го опраши с по-голям опрашител. Пролет е нали ВАГи. Опрашване си искаш ти и така през цялата година все да ти е вътре и колкото по-голям и черен толкова по-добре.Палавник...
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ми ще те обслужи черен, кво толкова. Щом зс твс си дошъл :)
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    Отиваш при дилъра- Добър ден, дошъл съм за Kuro. Държа да е черен.
  • #8
    HH ( преди 6 години )
    немските незнам..ама Дошо да не сяда в този Кyr че няма да тръгне наникъде..Клетата мапина ще изпише Nothing to read.Switch off.
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    Немските марки нямат такива екстри четене на мисли, защото няма какво да прочетат, като се има предвид какви кухарници ги карат.
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Палиш Кур0 и посещаваш местния бардак
  • #5
    сервиз ( преди 6 години )
    И после, автомонтьорът закача, компютъра кък колата и се оказва, че 55% от миските на софийските шофьори се отнасят до майките на другите.
  • #4
    de ( преди 6 години )
    научва фантастика :) детайли? какво ще чете и как ще реагира?
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    Отиваш в сервиза и казваш на приемчика "счупи ми се Кур0" хаха
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ти, ако се качиш дори и това няма да прочете! Бял лист!
fallback
Последни