fallback

Европейците не вярват на безпилотните автомобили

84% от тях не биха качили децата си в автономни превозни средства

Компанията Penn Schoen Berland е провела допитане сред 5000 собственици на автомобили във Великобритания, Франция, Германия, Норвегия и Испания. Резултатите от тях показват, че по-голямата част от тях не биха поверили децата си на превозни средства с автономно управление.Само преди дни от американския производител Ford обявиха намерения да разширят програмата си за тестове на безпилотни коли. Сега тя се провежда само в Америка, но компанията иска да я продълги и в Европа. Преди това да стане обаче, ръководството на концерна реши да изясни отношението на европейците към автономните превозни средства.Именно от Ford са поръчали иследването, а резултатите от него никак не са задоволителни за производителите на коли. Любопитното е, че около 50% от запитаните са изявили категорична подкрепа за прогреса и навлизането на новите технологии. Те са убедени, че автономните превозни средства са по-безопасни от тези, които се управляват от хора.Когато обаче става дума за сигурността на децата, нещата се променят напълно. Едва 16% от анкетираните биха се съгласили да изпратят децата си в пътуване с автономен автомобил. Останалите 84% признават, че не са съгласни с подобно нещо.Снимка: Cars

Тагове:
fallback
  • #13
    Фермера ( преди 6 години )
    Дебютът на INFINITI Q50 беше услужливо пропуснат от тази медия която години наред ни уведомяваше за всеки рекорд по икономичност на дизелов Фолксваген и как бил по икономичен от Приус.Но днес вече разкриха и Мерцедес за който съм писал неколко кратно че си пропушвт и белите от тях доста се опушват.Европейците са лицемери.Премахнаха митото за внос на палмово масло в Еврора а сега се възмущават че колели орангутани.Затова сега дишаме саждите от палмово масло и се радваме че дизела гори малко.
  • #12
    fermera ( преди 6 години )
    до МладенРазвитието на бензиновия двигател не е приключило.Преди няколко месеца ИНФИНИТИ представи новия си модел QX50.Бензинов двигател с променлива компресия и GPF непосредствено до главата.Цифрова кормилна кутия,цял панорамен покрив и луксозен интериор който не можа да си поръча дори Доктора в новото Х3.Автономна система Про Пилот на нивото на системата на А8.И това на цената от 49кдолара в САЩ.Толкова струваше и стария модел през 2011 когато го купувах.За същите пари получаваш много повече.
  • #11
    младен ( преди 6 години )
    .... Отделен въпрос е че тая ефективнос е в първите 100к до 150к км., след това по зле и от предишните поколения.
  • #10
    младен ( преди 6 години )
    До трънтири мънтириМоже да вярваш че има какво да се изтиска от ДВГ само ако не познаваш принцип на работата му, т.е. ти и такива като тебе. За всички останали е ясно 1.3% ефективност дето я изкарват тая година е за сметка на ***.м ти и цената и няма никакъв смисал. Развитието на ДВГ приключи преди 10-15год. от тогава досега ефективноста му е нараснала с има няма 5% до 10% ама за сметка на ресурса му.
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    автономен автомобил едно скитащо куче пред него и автомобила ще избере неговия живот пред тези в колата
  • #8
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    Нормалмо е да работи "по-шумно от дизел" този двигател работи на принципа на дизела висока компресия и самозапалване и рано или късно инженерите ще се справят и с шума и вибраците. Освен това се върви към снтетични горива с истински нулеви емисии така че добрия стар ДВГ си има още много живот
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    Като каза Мазда...Видя ли първите журналистически отзиви за новият им бензинов двигател със самовзривяване? По-шумен от дизел, макар че им се е наложило да направят пълна изолация, която само премиум производителите правят в момента. При аналогични условия, държи 1000 оборота повече от сегашните им бенз. двигатели. Въртящият момент е като на атмосферен, макар че има механичен компресор.Сега разбираш ли защо всички евр. и ам. производители са се отказали от години от тази технология?
  • #6
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    Резултатите от проучване на Mazda Driver Project, в което са взели участие 11 008 човека от ключовите европейски пазари. Показва че от тях 58% вярват, че бензиновите и дизеловите автомобили все още могат да предложат много иновации и подобрения. В Полша този процент е цели 65, над 60% е той в Германия, Испания и Швеция... Има надежда да се сложи край на електро-безумието и автономната щуротия!
  • #5
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    Разгеле! Белким това охлади "ентусиазма" щото ми писна пъпчиви ИТ *** да правят коли
  • #4
    .. ( преди 6 години )
    Ако и БГ влизаме в графата европейци, то при нас процента е не по-малко от 95% :) в полза на "неверниците".Не ги обвинявам зшщото у нас има маркировка чат-пат. Знаците... ако ги има, са надупчени от пишман авджии.Правила... има само едно и то е: "няма правила", като по еФтините екшъни.
fallback
Последни