fallback

Новото BMW X4 – седем мотора и две спортни версии

Баварците официално представиха второто поколение на кросоувъра

Компанията BMW представи официално втората генерация на кросоувъра си X4. Премиерата на модела пред публика ще се състои по време на автомобилното изложение в Женева през март.Всъдеходният модел е по-голям от предшественика си, при това значително. Дължината е увеличена с 81 мм и достига 4752 мм, а широчината с 37 мм и вече е 1918 мм. Разстоянието между двете оси е 2864 мм, което е с 37 мм повече от тази на първото поколение на модела.Стандартният обем на багажника на BMW X4 вече е 525 литра, а при свалени задни седалки той се увеличава до 1430 литра. При предишната генерация на кросоувъра тези размери бяха съответно 500 и 1400 литра.В конструкцията на новия модел е използван повече алуминий, а също така и високоякостна стомана. Това  позволява не само увеличение на здравината, но и намаляване на теглото. Разликата в сравнение с предшественика достига 50 кг. в зависимост от модификацията.След смяната на поколенията саподобрени и аеродинамичните показатели на X4. Благодарение на използването на активни елементи в решетката на радиатора, коефициентът на челно съпротивление е намален с 10% и вече е 0,30. В същото време центърът на тежестта е по-ниско отколкото при новото X3.В гамата модификации на BMW X4 ще има две „напомпани” версии M Performance - M40i и M40d. Първата ще излезе през август, като ще получи 3,0-литров бензинов турбомотор с 360 к.с. и 500 Нм ъртящ момент. При нея ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 4,8 секунди.Модификацията M40d ще получи 3,0-литров дизел с 6 цилиндъра, който ще развива 326 к.с. и 680 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч при него отнема 4,9 секунди. Максималната скорост на двете „напомпани” версии е ограничена по електронен път на 250 км/ч.Тези два автомобила ще се отличават от останалите по настройките на окачването, на изпускателната система, на спирачките, както и по джантите. За двете спортни версии е предвиден и заден M-диференциал.В гамата двигатели на второто поколение на BMW X4 влизат още два бензинови тубомотор с 4 цилиндъра и обем 2,0 литра. Те развиват 184 и 252 к.с.. Има и два 2,0-литрови дизела – 190 и 231 к.с., както и 3,0-литров дизел с 265 к.с. Всички модификации са обоудвани със система за задвижване на четирите колела xDrive и с 8-степенна автоматична скоростна кутия.В оборудването на автомобила влизат светодиодни фарове, проекционен дисплей, мултимедийна система с 10,25-инчов тъч-скрийн и управление с жестове, адаптивен круиз-контрол, система за кръгово наблюдение с камери, безкабелно зарядно за смартфони, тризонов климатик, панорамен покрив, вентилация на седалките, както и вградена система Microsoft Office 365, която позволява получаване на пощта и нанасяне на промени в календара.Снимки: BMWОще снимки на новото BMW X4 в галерията в началото на материала= 

Тагове: bmw
fallback
  • #12
    Анонимен ( преди 6 години )
    Х3 почва от 50 000 евро. Това е по-скъпо, нищо, че е на платформа на Х3, което в статията "случайно" пропуснаха да споменат.
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    Почва от 50 000 евро голо, като пушка с най-анемичния мотор. Не мерси!
  • #10
    Georgi ( преди 6 години )
    Колата се е получила много добре, екстериорът е ок, интериорът също. За всички, които коментират интериора, че бил стар: не е стар, с всеки слеващ модел го развиват и облагородяват, мултимедията е по-добра от всяка друга в класа си. Да БМВ не правят резки смени като Мерцедес и Ауди (които наскоро в изблик на страшна глупост свалиха диспея от средната конзола от линията на очите), но поне работят по една схема в годините, а не променят всичко при всяко поколение.
  • #9
    Bmw435icc,X3G01 ( преди 6 години )
    Tova X4 ne e s 3 sm po-visoko ot pred6estvenika si,dori naprotiv po-nisko e s 3 mm,no e zna4itelno po-dalgo i po-6iroko otkadeto idva i zritelnata izmama
  • #8
    Bmw435icc,X3G01 ( преди 6 години )
    Kolega klasovete se opredeliat po daljinata na kolata ako ne si razbral za vsi4kite tezi godini.Mid-size SUV e klasa ot 450 sm do 480 sm daljina Toest tuk popadat i Velar s negovite 480 sm i X4 s 475 i X3 s 472 i Q5 s 465 i XC60 i Stelvio i GLC koeto e nai kaso ot izbroenite
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    На Мерцедес им миришат чорапите.
  • #6
    Брандо ( преди 6 години )
    Ти остави задницата, ами тоз бензинов двг с 360кс е същият като на Мерцедес с 367кс
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    задница е много крадена от GLE
  • #4
    Едо ( преди 6 години )
    Увеличили са размера чувствително, 4см на височина и 8 на дължина се усещат моментално, изглежда като по-фокусирана и спортна версия на Х6, а не като малкото братче. Новата платформа на 5цата, на която го направиха, си казва думата, старото е на 3ката и си личи. Преместиха го половин клас нагоре, супер е!
  • #3
    fen ( преди 6 години )
    1. Какво точно има да те изненадва по-малкия багажник ??? Погледни им страничната линия и може би ще стоплиш....2. Велара може да го сравниш с X4 а не с X3, отново ползвай за сравнение страничната линия и дано стоплиш....И не на последно място, какво ви пречи на всички, които живеете в чужбина да си пуснете и една БГ клавиатура и да си пишете на родния език, а не на шльокавица (4,6)? Ако сте се отрекли от тази страна и писмеността й то какво по дяволите търсите в тази страница?
fallback
Последни