fallback

Автомобилът като инвестиция за бъдещето

Осем модела, които поскъпнаха веднага след излизането им от магазина

Приема се, че един автомобил губи около 10% от стойността си, веднага щом напусне магазина. Но има и машини, при които се случва точно обратното – веднага след излизането им от шоурума тяхната цена се покачва. Представяме ви 8 такива модела.Mercedes G63 AMG 6x6Най-впечатляващата G-Class в историята е и една от най-редките серии на модела. От нея са произведени 2100 бройки, които сега струват два пъти повече отколкото през 2013-2014 г., когато се появиха на пазара. Тогава Mercedes-Benz оцени този звяр с 6 гуми на 500 000 долара, а сега машините с пробег около 10 000 км се продават за милион.Porsche 911 RНеконтролируемият ръст на цените при 911 R стана основна причина за появяването на Touring Package при обновеното 911 GT3. Всъщност това си е същото 911 R, но без да му се повишава цената и е в ограничен тираж. След него излезе и 911 Carrera T, но като цяло цените на версията 911 R си останаха чудовищни. Тя се появи на пазара в базова версия за 170 000 евро, а сега се предлага за между 300 000 и 700 000 евро в зависимост от пробега, състоянието и наглостта на продавача. Porsche 918 SpyderНай-съвършенната хиперкола на Porsche излезе в тираж от 918 бройки, но желаещите да я притежават бяха много повече. И от това се възползват тези, които успяха да си купят автомобила. Най-яркият пример е 918 Spyder с пакет Weissach (на снимката), което през миналата година беше продадено за 1 456 000 евро. Цената му като ново е два пъти по-ниска - 700 000 евро.Ferrari F12 tdfМодификацията F12 tdf се превърна в лебедова песен на модела F12, който замени Ferrari 812 Superfast. Произведени са едва 699 бройки, като интересът към тях и сега е огромен. През миналата година това синьо F12 tdf е купено за 680 000 долара, а в началото на 2018 г. се предлага за 1 325 000 долара, въпреки че вече пробегът му е 325 км. И се очаква да бъде купено много бързо.Aston Martin One-77За да станеш собственик на една от 77-те бройки от модела Aston Martin One-77, през 2011 г. е трябвало да се платят 1 500 000 евро. Времето си минава, Aston Martin произвежда и други суперколи, но цената на One-77 не пада. И в момента някои бройки от модела, оборудван с един от най-мощните атмосферни двигатели в света, се предлагат за 2 млн. евро. А има и такива за 3 млн. евро.LaFerrari ApertaПо принцип, дори обичайните LaFerrari с годините поскъпват, но най-показателен е примерът с откритата версия Aperta. Тя излезе в тираж от 210 бройки и като нова струваше между 2,1 и 3,6 млн. долара в зависимост от оборудването. Сега този автомобил с малък пробег – 100-200 км, се предлага между 4 и 8 млн. При това не долара, а евро.McLaren P1Този списък няма как да мине без хиперколата на McLaren. В интернет има някоко обяви за продажба на P1, чиято заводска цена беще 1 030 000 евро. Колите вече са с пробег от няколко хиляди километри, като се предлагат за суми от 1,3 до 3 млн. евро. Екзеплярът на снимката, подготвен от McLaren Special Operations, е с пробег от 1800 км и преди година беше продаден на търг за 2 392 500 долара.Bugatti ChironЗащо Bugatti Chiron струва по-скъпо, след като вече веднъж е продаден на клиент? Няма логика, тъй като все още не всички бройки от френската хиперкола са изкупени, тоест – ако искате нов автомобил, по-евтино е да си го поръчате от производителя. Отговорът е „чакането”. Ако сега бъде поръчан Chiron, то ще струва 2 998 000 долара, като ще бъде произведен и доставен след 14 месеца. Затова и по-богатите не искат да чакат и си купуват вече продадени на клиенти коли. За тази черна красавица на снимката, например, бяха платени 3 772 500 долара.Снимки: Производителите

Тагове:
fallback
  • #17
    Анонимен ( преди 6 години )
    Аз скромно бих си избрал Porsche 911 R .За другите нямам пари за каското и са прекалено колекционерски.
  • #16
    Анонимен ( преди 6 години )
    Отивам утре да инвестирам в една дачия, ще я дам под наем на някой таксиджия за 10 години и след това я продавам на печалба!
  • #15
    Факт! ( преди 6 години )
    Там е проблема че в тая компания дори чистачките не са германки!
  • #14
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тоя човек не му работи главата. Грейт Уол българско ли е тогава?
  • #13
    Факт!-ическия ... ( преди 6 години )
    пак е прекалил рено! И ето ги резултатите....
  • #12
    JDM_Mercedes ( преди 6 години )
    А кой ги възроди, Бугати ? Кой им даде инженерите и наля парите ? Във всеки случай не са Рено или Пежо.
  • #11
    Факт! ( преди 6 години )
    Начи ново Бугатито е най-скъпо.Ми френска е сглобява се у Франция ква да е чеченска ли?
  • #10
    12345 ( преди 6 години )
    Съвременните автомобили, включително и най- скъпите са еднодневки, тъй като материалите, от които са направени (по- специално карбоновите елементи) стареят с времето. Карбонът представлява въглеродни влакна, които са слепени помежду си с епоксидни смоли, които са пластмаси. Лек и здрав материал, но има ограничиен живот. Това не е като да смениш някой напукан маркуч. Карбоновото шаси не можеш да смениш, защото е остаряло.
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    Бугатито става френско когато им отърва.Иначе от Сеат до Бугати всичко е VW, ама в други случаи френски стават, италиански стават...Бе мани, жълтурска му работа.
  • #8
    до Факт! ( преди 6 години )
    Френска ,френска,колко да е френска!?
fallback
Последни